Ostaisitko lapsellesi rullakengät?
Kommentit (23)
ei ole halvimmat miktä olen nähnyt ovat 39e
anteeks mut mitkä on rullakengät? rullaluistimet? :D
Ainakin toisella kierroksella... 2000 luvun vaihteessa oli viimekierros
[quote author="Vierailija" time="07.02.2009 klo 22:52"]
.
[/quote]
sama juttu äällä. Ostin 5v:lle, mutta ei osaa niitä käyttää.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 19:15"]
anteeks mut mitkä on rullakengät? rullaluistimet? :D
[/quote]
ei rullaluistimet vaan sellaiset lenkkarit joista saa pohjista esiin rullat eli pienet pyörät joiden avulla voi liukua. Liikkuminen niillä on ihan erilaista kuin rullaluistimilla.
Mistä rullakenkiä löytää??? Oon ettiny melkee kaikkialta
Ostin mun pojalle rullakengät, kun oltiin ulkomaan reissulla ja miljoonakaupungissa oli paljon käveltävää ja nähtävää. Päivä sujui paljon helpommin kun sai rullakengillä sujutella.
Olen ostanut, mut ei se osaa niillä mennä... Eli ei niillä minusta laiskaksi tule, päinvastoin kehittäisi liikuntataitoja.
Missähän kerran näin sellaiset lapsella ja ajattelin että jopas menee laiskaksi kun ei enää tavalliset kengät riitä ...
Onko ne rullakengät "tulleet" vasta nyt Suomeen. Niitä tuntui olevan kaikilla Miamissa, kun käytiin siellä joskus viisi vuotta sitten. Vai onko kyseinen muoti-ilmiö jo toisella kierroksella täällä Pohjolassa?
Mulla on myynnissä lähes käyttämättömät Heeleys rullakengät, koko 40,5 sisämitta 26 senttiä.
Rullakengät on kengät jossa on takana yksi tai kaks pyörää :D
Pentuna näytti hauskalta kun jotkut semmosilla liikku jossain kauppakeskuksessa.Oisin itekkii tahtonu.
Mutta joo voisin ostaa pojille jos tahtosivat,sikäli järkihintasia ovat.
Onko rullakengät enää mitää vuonna 2017? Kannattaako hankkia lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä rullakenkiä löytää??? Oon ettiny melkee kaikkialta
Rullakenkiä oli Suomessa jo 1990 luvulla. Kolmella lapsellani oli rullakengät mutta innostus valahti nopeasti eikä niitä näkynyt muilla. Ne olivat siis erikoisia, bongattavia ostoksia
rullakengät on parhaat ostakaa lapsillenne rullakengät ihmeessä ,vaikka onkin kalliit mutta halvimmat rullakengät ovat 70€:oa joten ei kuin ostoksille XD