Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika ajoin AV nauraa tälle, nyt se on todistettu:

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, kun se on geeneissä, niin ei voi mitään? Ei liikuntaa, koska sehän on geeneissä...syödään roskaruokaa, koska se lihavuushan on geeneissä..omat lapsetkin on pulleroita....koska se on geeneissä. Eli lapset eivät tietenkään urheile missään muodossa vaan kaikki lihavat alistuvat kohtaloonsa. Se on geeneissä!!!!!

Vierailija
2/5 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettiin, että geenien osuus selittää vain 1 % ihmisten välisistä painoeroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä lihavia. Ja syyhän löytyy geeneistä.

Vierailija
4/5 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut sitä mieltä, että jotkut lihovat herkemmin kuin toiset. Itse kuulun näihin herkemmin lihoviin. Mielestäni en kuitenkaan voi piiloutua sen taakse, vaan koska tiedostan tämän asian, minun tulee tarkkailla tarkemmin syömisiäni, kun jonkin sellaisen, joka on tikkulaiha, söi hän mitä vaan.

Ihan samalla tavalla, kuin jos tietää, että suvussa on alkoholismia, kannattaa olla tarkempana sen viinan läträämisen kanssa.

Vierailija
5/5 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut sitä mieltä, että jotkut lihovat herkemmin kuin toiset. Itse kuulun näihin herkemmin lihoviin. Mielestäni en kuitenkaan voi piiloutua sen taakse, vaan koska tiedostan tämän asian,.

joidenkin geeneissä on se ominaisuus, että keho imee itseensä jokaisen kalorin. Mutta tyhjästä ne läskit ei tule, vaan jokainen kilo on ihan itse syötävä. Toiset on onnekkaampia eli keho ei ime itseensä jokaista saatua ylimääräistä kaloria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme