Lue keskustelun säännöt.
Tuli mieleeni, kun luin uusinta Perhe lehteä, että
06.02.2009 |
onkohan Turnerin syndrooma hyväksyttävä syy keskeyttää raskaus ja keskeyttääköhän joku sen takia raskauden. Järkyttävää jos niin tapahtuu.
Kommentit (5)
niskapoimu-ultran jälkeen, eli vauvan liikket ei vielä tunnu jne
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täytyy joku syy olla. Mutta ihan järkyttävää, jos joku tosiaan abortoi terveen lapsen.
täytyy joku syy olla. Mutta ihan järkyttävää, jos joku tosiaan abortoi terveen lapsen.
Miten niin terveen? vammanen ei ole terve
kuten vaikkapa down, voi olla täysin terve.
Muuta kuin sen ettei halua vauvaa.