Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen tästä ahdistuksesta. Ahdistaa, kun tiedän että mieheni katsoo myös muita naisia

Vierailija
27.04.2008 |

kaupungilla kädessään. siis katsoo vain, mutta se jo ahdistaa. olenko terve?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten asia tulee käsitellä ajoissa.

Vierailija
2/7 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa mutta ei koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se EI OLE normaalia, kukaan kunnollinen ja uskollinen mies ei tiiraa muita naisia. Nämä sovinisti miehet vain uskottelevat naisille että se on jokaisen miehen tapa, se ei sitä todellakaan ole.

Vierailija
4/7 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanookin, että hänellä on simiä vain minulla. Mutta av:lla kaikki sanovat että kaikki miehet on tuollaiisia kuin sinulla ja naisen ei pidä siitä välittää jos mies tuijottaa kuola valuen toisia naisia.

Vierailija
5/7 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään uhkaa.

Vierailija
6/7 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta ukko voi tuijotella ihan vapaasti muita naisia kun minä en ole läsnä, mutta kyllä se minua loukkaa jos olen siinä vieressä katselemassa sitä tuijottelua. Ja minun miehen kohdalla kun se ei ole vain vilkaisu, vaan pari kertaa on esim. meinannut ajaa kolarin tuijottelun takia (pää kääntyy naisen perään ja tuijotellaan vielä auton peileistäkin) tai jos ollaan kävelemässä ja vastaan kävelee hyvännäköinen nainen niin kääntyy vielä katsomaan perään.. Tosi noloa.

Vierailija
7/7 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako katsominen sitä, että ylipäänsä kohdistaa silmiä vastaantuleviin naisiin (aika normaalia, minne pitäisi katsoa) vai siihen, että kääntää pään kun nainen kävelee ohi ja selvästi katsoo tätä kiinnostuneena. Näillä on ihan hirveän iso ero.