Lue keskustelun säännöt.
Tekeekö Holopainen kaikki biisit, sanoitukset...
06.05.2008 |
Hitto että on hyviä biisejä noi uudet. Ja ihana mies.
Kommentit (2)
Mutta siis pääasiassa Holopainen ne tekee. Ja onhan niillä covereitakin. Holopainen on kyllä nero.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös vaan ookin ihana :)