Mitä pakataan synnyttävän äidin sairaalakassiin?
Kommentit (16)
imetysliivit
siteitä
pikkarit
kamera
lansinoh voide
vauvan tarvikkeet
imetyksen ekoina päivinä ja viikkoina. Moni kun lopettaa imetyksen siihen,kun nännit menee kipeiksi ja halkeilee. Lansinoh antaa välittömän avun ja parin tunnin päästä voi taas jatkaa :-)
Eli äitien tummelia se on :-D
Kiitos vinkistä.
Terv. ap
http://www.vauva.fi/synnytys_artikkeli?content-id=36b7ffbd-e2b0-4dfa-91…
Ei tarvinnu vääntäytyä ylös sängystä tiirailemaan huoneen kelloa.
Tokalla kerralla kaipailin lukemista.
klikkaa tuosta vasemmasta reunasta kohtaa "synnytys" Siinä on ekana juttuna että mitä mukaan synnytyslaitokselle
en tiedä yhtään imettävää äitiä joka ei olisi sitä tarvinnut. Sen käyttö kannattaa aloittaa heti ekana päivänä,suojaa rintaa haavaumilta jotka ovat TODELLA kipeitä! apteekista löytyy ja on niillä osastollakin antaa ens hätään.
3 lasta tuolla voiteella imettänyt :)
oon ottanut vaan käsilaukun mukaan :))
Mä olen ottanut käsilaukun, jossa on meikit ja rahat. Mukaan hammasharja jos sattuu muistamaan.
Mies tuo sitten mulle ja vauvalle vaatteet kun kotiudutaan.
Viidettä menossa synnyttämään
Itse en käyttänyt mitään rasvoja. Mulla pysyi nännit suht hyvässä kunnossa niin, että aina joka imetyksen perään puristin pari tippaa maitoa ja levitin sen nännille. Sitten annoin sen kuivua ja se ihan oikeasti auttaa tosi nopeasti! Sillä maidolla meni pienet haavaumatkin tosi nopeasti umpeen.
Ei tarvinnu vääntäytyä ylös sängystä tiirailemaan huoneen kelloa.
Tokalla kerralla kaipailin lukemista.
lansinoh on vaseliinin tyyppistä tavaraa
en tiedä yhtään imettävää äitiä joka ei olisi sitä tarvinnut. Sen käyttö kannattaa aloittaa heti ekana päivänä,suojaa rintaa haavaumilta jotka ovat TODELLA kipeitä! apteekista löytyy ja on niillä osastollakin antaa ens hätään.
3 lasta tuolla voiteella imettänyt :)
Kaksi lasta imettänyt ilman lansinoh voidetta? ilman haavautumia, mistä niitä edes tulisi?
Neuvolakortti
Kamera (+varafilmi tai akku ladattuna)
Kännykkä + laturi
hammasharja ja tahna
hiusharja
Ja kotiinhakija voi tuoda tullessaan turvakaukalon jossa on valmiiksi pakattuna kotiintulovaatteet äidille ja vauvalle.
Pikkarit, siteet, vaatteet, shampoot, korvatulppia, tuttipulloja, yms. saa sairaalasta.
Olisiko hyviä vinkkejä?