Triplan Prisma, kotiinkuljetuksen hinta noussut 50%!
Vielä muutama viikko sitten hinta oli 9 ja 10 euron välillä, ja hieman enemmän kiireaikoina. Nyt yhtäkkiä halvimmat hinnat 15 euron paikkeilla.
Tähän osoitteeseen toimittaa ainakin kolme S-marketia, joten tähän loppui Prismasta tilaaminen tässä taloudessa. Noilla muilla hinnat entisellä tasolla enkä huomannut eroja valikoimissa siltä osin mitä tuotteita itse tilaan.
Kommentit (19)
Millä sovelluksella saa Prismojen kuljetuksen? Jos on vaikka poikkeustilanne.
Jos haluaa palvelua se maksaa. Tänne peräkylälle jos haluaa ruokaa niin pitää käydä kaupassa ihan itse. Ei tule kukaan tuomaan edes rahalla.
Woltilla saat halvemmalla K kaupoista.
Voi voi, täytyykö ihan itse käydä kaupassa. Otan kovin osaa. Ei kai paino pääse laskemaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, täytyykö ihan itse käydä kaupassa. Otan kovin osaa. Ei kai paino pääse laskemaan?
Äitini, 80v, tilaa prismasta ruokansa, koska ei enää pääse liikkumaan helposti. Et varmaan vit tui li si hänelle noin? Oletko idioo tti?
Vierailija kirjoitti:
Woltilla saat halvemmalla K kaupoista.
K-kaupat ovat järjettömän kalliita ettet voita mitään.
Käykää itse kaupassa, saa liikuntaa ja taukoa palstasta ;)
Outoa. Meille se on 0e kuljetus kotiin. Asun 30km päässä prismasta mistä tilaan.
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä kuka noita käyttää, siis jos ei ole joku vaiva, tai muista syistä hankala matka.
Vierailija kirjoitti:
Painan 55 kg ja olen 167 cm pitkä, kiitos kysymästä.
Ruokaostokset tilaan kotiinkuljetuksella, koska taloudessamme ei ole lainkaan autoa. Liikumme kävellen, pyörällä ja julkisilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaostokset tilaan kotiinkuljetuksella, koska taloudessamme ei ole lainkaan autoa. Liikumme kävellen, pyörällä ja julkisilla.
ap
Itsekin käyn ihan julkisilla Triplan prismassa ostamassa ruokaa ilman mitään onglemaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Itsekin käyn ihan julkisilla Triplan prismassa ostamassa ruokaa ilman mitään onglemaa
Minä taas käytän aikani mieluiten muihin asioihin. Käyn kävellen ostamassa nopeasti pilaantuvat tuotteet, lähinnä kasvikset, tuoreet marjat ja pilaantuvan juuston. Kaiken pidempään säilyvän tilaan isoissa erissä pari kertaa kuussa kotiinkuljetuksella. Kyllä siinä yleensä 5-6 laatikollista tavaraa tulee, jota en tosiaan saisi itse roudattua pyörän tavaratelineellä. Varsinkin juomista tulee helposti paljon painoa.
ap
Käytän kotiinkuljetus palveluita, koska arvostan vapaa-aika, perheen kanssa yhdessäoloa, enkä muutenkaan nauti ruokakauppa reissusta.
Kyllä se omakin auto sitä polttoainetta polttaa.
Tilaamme ruoat viikottain S-kaupoista. Kotiinkuljetus 9,90. Pahvilaatikot maksaa erikseen.
Meillä on nelihenkinen perhe ja ruokaa kuluu.
Helpottaa tosi paljon, kun ei tarvitse raahata ruokatarvikkeita kaupasta. Joskus tosin saatamme käydä pientä täydennystä hakemassa, mutta harvoin siihen on tarvetta.
Suunnittelen tarkasti viikon ostokset ja ruoat, näin on heräteostokset jääneet pois.
Niihin ennen kului tuo kuljetusmaksu, eikä varmaan riittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Tilaamme ruoat viikottain S-kaupoista. Kotiinkuljetus 9,90. Pahvilaatikot maksaa erikseen.
Meillä on nelihenkinen perhe ja ruokaa kuluu.
Helpottaa tosi paljon, kun ei tarvitse raahata ruokatarvikkeita kaupasta. Joskus tosin saatamme käydä pientä täydennystä hakemassa, mutta harvoin siihen on tarvetta.
Suunnittelen tarkasti viikon ostokset ja ruoat, näin on heräteostokset jääneet pois.
Niihin ennen kului tuo kuljetusmaksu, eikä varmaan riittänytkään.
Minäkin olen huomannut, että se jatkuva kaupan käytävillä ravaaminen ei ole kovin järkevää ajankäyttöä. Varsinkin kun en syö juurikaan lihaa eli pilaantuvia aineita tulee ostettua melko vähän. Kun ostan isot määrät kerralla, edes sen ruokatilauksen tekemiseen ja vastaanottamiseen ei mene juurikaan aikaa.
Heräteostoksien tekemiseen kaupat ovat toki pyrkineet kehittämään omia mekanismejaan, kuten hankalasti toimivan tuotehaun, listan ulkopuolisten tuotteiden "tyrkytyksen" kaupan sivulla, ja ärsyttävimpänä sen että yhdessä vaiheessa melkein jokaiseen tilaukseen oli lisätty jokin ilmaistuote, jota en tarvinnut enkä halunnut. Niistä eroon hankkiutuminen oli ärsyttävää. Nyt ovat onneksi vähentäneet tuota.
Säästöä on tullut minullakin tuon kuljetusmaksun verran - tosin inflaatio on sittemmin syönyt säästön. Vielä arvokkaampana pidän sitä että aikaani säästyy järkevämpään tekemiseen ja olemiseen. Selkärangan välilevyistä puhumattakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa palvelua se maksaa. Tänne peräkylälle jos haluaa ruokaa niin pitää käydä kaupassa ihan itse. Ei tule kukaan tuomaan edes rahalla.
Tuo Prisma on lähin niistä neljästä S-ryhmän kaupasta, jotka toimittavat osoitteeseeni. Kauempana olevilla on edelleen tuo alle 10 euron kuljetus, Prismassa 15€.
Ehkä sieltä Prismasta tilailee niin moni että ovat nostaneet hintoja karkottaakseen osan tilaajista. Kuten minun kohdallani kävikin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Käyn mieluummin lenkillä Keskuspuistossa kuin vaeltelen ruokakaupan käytävillä loisteputkivalojen alla tekopirteitä mainoskuulutuksia kuunnellen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden mieluummin lenkille kuin kauppaan. Paljon enemmän liikuntaa ja raikasta ilmaa.
Jos vielä woltin sähköskootterista puhkeaa rengas niin puoli helsinkiä kärsii pian nälänhädästä ja pyyhkii ilmaisjakeluihin.