Lue keskustelun säännöt.
Auttakee!!! Kenen biisi se on se
06.02.2009 |
missä se laulaa jotenki et: "miksi sä itket, jos naapurissa jonkun lapsi nauraa"???
Kommentit (2)
Heti lataileen.. Hoilaan sitä 24/7.. Voi vaavi parka massussa.. Sen takia sillä varmaan koko ajan on hikkakin..:D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sanoilla jotka ymmärrän....