Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kokemusta Hairstoren kampaamopalveluista?

Vierailija
06.02.2009 |

oletko käynyt kampaajalla hairstoressa, olitko tyytyväinen? mietin itse juuri uskallanko varata sinne aikaa, olen viimeiset 7 vuotta käynyt aina samalla kampaajalla mutta nyt olen muuttanut nyt liian kauksi entisestä kampaajasta joten pitäisi löytää joku uusi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
2/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika kerta oli niin epäasiallista, etten todellakaan kyseiseen paikkaan mene, vaikka ilmaiseksi pääsisin.

Sonera Plazan Elleistä luin myös muita huonoja kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mene toiste. Ihan sikamaisen kallista ja henkilökunta on sellaista hihittelevää teinisakkia. Kampaaja ei edes leikannut sitä mitä pyysin.

Vierailija
4/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasi juuri sellaisen mitä ajattelinkin eikä ollut kallista vaikka vaihdoin mallia kokonaan.

Vierailija
5/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kuulemma ole suosittu "kampaamopiireissä"

Vierailija
6/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy enään, halvempiakin löytyy

Vierailija
7/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kyllä vaikeaa uskoa, koska on tosi kallis ketju.

Vierailija
8/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelu ollut todella huonoa. Tulee tunne, että häiritsen heidän "työtään". Radan toisella puolella oleva Beauty Hair Sirpa Mansner on taas loistava, ystävällinen henkilökunta ja hiukset kuten halusinkin!

Vierailija
9/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamopiireissä tää kyseinen firma kuuluu ihan alimpaan kastiin. siellä myös toisen ja kolmannen vuoden opiskelijaharjottelijat laitetaan suoraan hommiin normihinnoilla ja he eivät saa asiakkaalle myöntää olevansa opiskelijoita. opiskelijat voivat tehä siis mitä vaan eikä kukaan seuraa tai tarkista työnjälkeä. eivät myöskään suuremmin kouluta henkilökuntaansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme