Mitäs tykkäät ajatuksesta, että miehesi tulee kotiin ja esittelee pestyä
puhdasta takkiaan? Kertoo, että lapsemme perhepäivähoitaja Ellu pesaisi sen kun oli likainen.
Kommentit (14)
Jos kyseessä mummo niin pitäisi miestäni poikana.
Jos taas hemaiseva typy niin liittyisiköhän juttuun jotain muuta...
hemaisevaa typyä joka toimisi erhepäivähoitajana... On kai niitäkin! :D
ärsyyntyisin hiukan, koska minähän kuitenkin olen se, joka suurimman osan miehen vaatteista pesee enkä vastaavanlaista "ylistystä" koskaan saa. Toisaalta tajuaisin varmana itsekin olevani tuossa asiassa nyt suotta mustis ja koettaisin olla, että kiva homma.
tyytyväinen varsinkin jos siihen esim on tullut joku tahra joka on vaatinut välittömän pesun.
Eikös sen takin pidä kuivuakin ja on kai nyt PP:llä muutakin tekemistä kuin pestä hoitolastensa vanhempien vaatteita?
Ellu tuntuu olevan niin ahkera täti et lykkäisin ukolle koko perheen pyykit mukaan,pesköön kun kerta aikaa riittää=)
niin sanoi, että oli haaveillut siitä jo ensimmäisellä tapaamiskerralla.
Silloin oli kesä ja minulla minihame.
onhan mies tähänkin asti osannut itsekin pyykkinsä pestä.
Mä varmasti pakkaisin miehelle mukaan myös perheen muut pyykit. Jos Ellu ei haluais niitä pestä, niin sitten heräis pieni epäilys ;-)
Nuoria, itsekin pienten lasten äitejä, jotka ottaneet omiensa oheen pari lasta lisää. Aina ihmettelen, missä vaiheessa ehtivät aamulla laittautua, kun on meikit ja tukka hyvin.
oliko mies todella istunut pph:n luona odottelemassa koneen & kuivurin pyörimistä. Vai oliko pph aamulla riistänyt takin miehen päältä ja pessyt sen päivän aikana ja mies mennyt paitahihasillaan töihin? Ja miksi???
oliko mies todella istunut pph:n luona odottelemassa koneen & kuivurin pyörimistä. Vai oliko pph aamulla riistänyt takin miehen päältä ja pessyt sen päivän aikana ja mies mennyt paitahihasillaan töihin? Ja miksi???
vaihda ukkoo