Kirjauduin vahingossa veikkaus.fi ja olin voittanut loton päävoiton vuosi sitten
Kommentit (24)
🤣.. Porvoossa vasta nyt herätty tähän päivään, huomenta 😘
Porvoo airlines on lähtenyt liikkeelle
Isommat voitot tulee suoraan pankkitilille kulkematta lähtöruudun kautta.
Jepulis. Päävoitosta kyllä ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Itse voitin 50 e, se oli ilmestynyt saldolle hissukseen.
Ja ensimmäisenä päätit kertoa siitä vauvalla? Just just.
Jos nyt kirjauduit miten mahdollista että SINUN tilille tuli rahat?
Oletko sä ollut aiemminkin yhtä tohelo, että tulit vahingossa tilin tehneeksi veikkaukselle?
Ja koko palsta nousi seisomaan ja taputtamaan
Lähetin kaikki rahat öljynporauslautalle vangitulle miehelle, kun hän pääsee vapaaksi maksaa tililtään summan takaisin laittaa päälle omia öljyrahojaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jepulis. Päävoitosta kyllä ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Itse voitin 50 e, se oli ilmestynyt saldolle hissukseen.
Eipä ilmoiteta.
Ihan itse lähdin Vantaalla Veikkauksella käymään. Tarjosivat kakkukahvit ja skumppaa.
Tai kaksi vuotta sitten oli noin. Mistä olisivat edes mut löytäneet, kun en ollut yhteistietoja jättänyt. Vahingossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ilmoiteta.
Ihan itse lähdin Vantaalla Veikkauksella käymään. Tarjosivat kakkukahvit ja skumppaa.
Tai kaksi vuotta sitten oli noin. Mistä olisivat edes mut löytäneet, kun en ollut yhteistietoja jättänyt. Vahingossakaan.
Sulla ei sitten ole veikkaustiliä, johon annetaan kaikki yhteystiedot. Kyllä sieltä ilmoitusta pukkaa.
Itse sain sähköpostia lottovoitosta, ja ehdin jo hieman täristä. No 4 oikein oli ja jotain 8 e se summa oli.
Vierailija kirjoitti:
Ja ensimmäisenä päätit kertoa siitä vauvalla? Just just.
Mä tein niin. Aluksi en halunnut kertoa kellekään, jonka tunsin. Pelotti koko ajatus.
Tulin palstalle päästämään asian ulos. Ja vastaanotto oli kutakuinkin sama kuin trollissa. Mutta pääasia, että sain asian joillekin jaettua. Auttoi painetta. :D
Onnittelut !