Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Erosin miehestäni kuun vaihteessa. Jouduin hakemaan toimeentulotukea,

Vierailija
05.02.2009 |

että selviän muutosta ja ensimmäisestä kuukaudesta, koska minulla on ollut todella pienet tulot (pelkkä opintotuki ja lapsilisät). Valmistuin 3 vkoa sitten ja aloitin eilen työt. Ekan palkan saan kuitenkin vasta kuun viimeinen päivä.

Minulla pitää maksaa huomenna vuokra ja ruokaakaan ei ole kuin max täksi päiväksi. Myös huonekaluja olis pakko ostaa, lähinnä sänky, patja ja ruokailupöytä tuoleineen. Nyt olemme nukkuneet 2 lapsen kanssa vuodesohvalla.

Ex miehestä ei ole apua, kun ratkesi ryyppäämään, kun lähdin.

Jätin ttt-hakemuksen viime vikon maanantaina, heti kun sain tiedon asunnosta. Lupasivat siitä päätöksen viikon sisällä eli nyt maanantaiksi. Tiistaina soitin, kun ei kuulunut päätöstä, ei rahoja, ja se mies sanoi, että kiirehtii asiaa ja viimestään torstaina pitäs rahojen tulla. Katsoin äsken tilin ja sinne ei oo tullu mitään, mulla on tasan 3€ tilillä ja lompakossa ehkä 8€. Niillä ei paljoa juhlita.

Ja se vuokra tosiaan PITÄÄ maksaa huomenna, oikea päivä olis ollu jo maanantai, mutta sain siirrettyä sitä perjantaille.

Mistä ihmeestä minä saan rahaa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat vuokranantajalle ja selität asian, eiköhän hän suostu eräpäivää siirtämään.

Vierailija
2/7 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko jakaa tavarat niin, että minä otin ne, mitkä itse olen ostanut ja mies piti itse ostamansa. Muuten olis tullu liikaa lisää riitaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat saada huonekaluja, sekä ainakin kauppaan ruokalapun. SOita jo heti tänään.

Vierailija
4/7 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy onko päätös tehty ja milloin rahat on tilillä.

Annoitko vuokranantajan tilinumeron jos se vuokra on maksettu jo sille.

Diakoniatyö on yksi vaihtoehto mistä saa nopeasti avun.

Onko sukulaisia jotka voisi auttaa hädässä, jos joku maksaisi vuokrasi vuokranatajan tilille tänään mutta ennen selvität nuo kaksi ensin mainitsemaani tahoa.

Kyllä tämä selviää usko pois.

Vierailija
5/7 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitten lupaavat, jos eivät voi sitä pitää??

AP

Vierailija
6/7 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa vastaan

Vierailija
7/7 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nyt exmiehen äitiltä 20€ että saan huomiseksi ruokaa.. Eiköhän tämä tästä.

Kun vaan HUOMENNA tulis ne rahat, mutta ei osannu se soittooni vastannut sanoa, että jos tänään tekevät päätöksen, kerkeekö rahat huomiseksi vai meneekö maanantaille

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan