165/63, rasvaprosentti 26-28, paljonko olisi mahdollista laihduttaa kuukaudessa?
Suurinosa painosta takapuolessa, tai no, vähän ympäriinsä. Painoa ei ole kovin paljon liikaa mutta luut on tosi pienet ja lihakset olemattomat joten siksi painoa on suhteessa vartaloon vähän (niille jotka meinaavat sanoa ettei tarvitse laihduttaa) en todellakaan näytä hyvältä, kuinka paljon kk on mahdollista saada painoa pois? Pystyn liikkumaan paljon ja syömään terveellisesti
Kommentit (4)
ruokavaliolla, vaan pikemminkin lisäisin liikuntaa joka polttaa rasvaa ja kiinteyttää niitä pakaroita.
rasvaprosentti oli mittauksessa 20. Enkä liiku kauheasti tällä hetkellä, ja minulla ei siis ole kauheati ylimääräistä. Suosittelen siis sinulle myös liikuntaa, varsinkin lihaskuntoa. Voit toki laihduttaa samalla mutta tulee olee vaikee ylläpitää hoikat muodot kun painostasi on niin vähän lihasta..
Haluaisin olla hoikka, läskiä on paljon. Ennen esikoista painoin 48kg eli " pienikokoinen" olen normaalisti, ei isot luut. Tosin olin tällöin 16v. Olen onnistunut laihduttamaan 25kg jo yli vuosi sitten. Lenkille siis =) riittääkö tunnin kävely päivässä? Plus lihaskuntoa kotona? Lapsen eskarimatka on 2, 5kg ja voisin hyvin viedä kävellen ja hakea bussilla. Tai joskus vaikka 4krt päivässä
ei taida olla olennaista miettiä sitä, miten paljon painoa voi saada pois kuukaudessa. Kiloja sinulla on ihan sopivasti, joten keskity kiinteyttämiseen. Siinä sivussa voi kilojakin tippua, vauhti ei ole olennaista.