Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksinaamainen Obama jyrähtää taas

Vierailija
04.02.2009 |

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1641030

Itselle ja Michellelle kyllä kelpasi suuret palkat, ei puhettakaan että olisi kieltäytynyt osasta palkkaa. Hyväntekeväisyyteenkin lahjoittavat erittäin vähän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa ihmisista ei olisi joissan asioissa

2 naamainen?

Vierailija
2/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on parempi olla tekemättä mitään? Parempi vaan yrittää täyttää kavereiden ja tukijoukkojen taskuja minkä kerkiää, kuten bush?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bush on paha, itse piru joka tekee kaiken väärin ja huonosti. Obama on täydellinen joka tekee kaiken oikein.

Surullisia tuollaiset ihmiset, joilla ei ole aivoja ollenkaan. Bushia haukutaan kun se on muodikasta, Obamaa kannatetaan kun se on muodikasta. Kuitenkaan ei ole minkäänlaista tietoa kummastakaan, kaikki uskotaan mitä lehdissä lukee.

Taas on parempi olla tekemättä mitään? Parempi vaan yrittää täyttää kavereiden ja tukijoukkojen taskuja minkä kerkiää, kuten bush?

Vierailija
4/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei presidentin puoliso saa penniakaan palkkaa vaikka tyota on ihan tarpeeksi.

Vierailija
5/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle tienasi jopa miestään enemmän.

Ei presidentin puoliso saa penniakaan palkkaa vaikka tyota on ihan tarpeeksi.

Vierailija
6/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bush on paha, itse piru joka tekee kaiken väärin ja huonosti. Obama on täydellinen joka tekee kaiken oikein.

Surullisia tuollaiset ihmiset, joilla ei ole aivoja ollenkaan. Bushia haukutaan kun se on muodikasta, Obamaa kannatetaan kun se on muodikasta. Kuitenkaan ei ole minkäänlaista tietoa kummastakaan, kaikki uskotaan mitä lehdissä lukee.

Parempi valita pienempi paha.

Vierailija
7/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvardista valmistuneen juristin palkkatasosta USAssa. Paljon paremminkin olisivat voineet tienata.

Vierailija
8/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksessa ja vastauksessa,hymio.

en tarkoita ettei Obama buumi tulisi laskeutumaan,ja ettei han tulisi

tekemaan virheita. hanen tulee viela tehda monia tiukkoja paatoksia,

jotta saa edes vaikka puolet lupauksistaa lunastettua. vaikka olen tyytyvainen tahan tulokseen,niin toki on hanenkin ns.kuherruskuukausi ohi joskus,ja tulee tekemaan paatoksia,jotka ei kenties minuakaan miellyta, mutta minun mielipiteet tassa nyt eivat ole se pointti, vaan esim.jos todella jenkeissa mielipiteet ja teot muuttuu ymparisto ystavallisempaan suuntaan, se on yksi tarkea asia mm...

pida mina haluat,vaikka sitten aivottomana ja muodikkaisiin polittisiin

trendeihin muiden imussa menevana. en vaan ole voinut kumpaakaan

bushia sietaa, tama bush jr oli jo ekassa kampanjassaan vain yksinkertaisesti

vastenmielisen ja lieron ja typeran tuntuinen. etta mieluummin olisi saanut

vaikka clinton jatkaa 8v sitten seksi skandaalista huolimatta.

clintonissa seka obamassa sentaan on jo karismassaan ja esiintymisessa sellaista inhimillisyytta ja lamminta luonteen tuntua, paljon paremmat

vibat kuin bushissa.

Vierailija
9/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetko paljonkin tyottomyyden, terveydenhuollon etc eteen? Oletko sina maailman vaikutusvaltaisin ihminen?

Peruspalkka US. senaattoreille on $169,000 per vuosi.

Vuonna 2007 Obama lahjoitti hyvantekevaisyyteen 5.7% tuloistaan.

Presidenttina Obama tienaa $400,000 per vuosi.

(Plus tulot kirjamyynneista ja lukuisista muista lahteista)

Michelle Obama tienaa(si) 300k per vuosi.

Toki perheen tulevaisuus on turvattu vaikkei kumpikaan tyoskentelisi paivaakaan virkakauden jalkeen, presidentti saa 200k per vuosi kuolemaansa saakka.

Mutta voi luoja sun kanssas. Perehdy asioihin ennen kun alat valittamaan.

Tyypillista suomalaista ennakkoluuloista mustavalkopaskaa.

Obamalla on pitka urakka edessaan, totta helvetissa virheita tekee kuka tahansa, mutta eikohan Obama ole jo osoittanut olevansa palkkansa vaarti.

Vierailija
10/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on maailman vaativin duuni ja jonkun mielestä hänen pitäisi tehdä sitä ilmaiseksi tai jonkun perus-duunarin palkalla? Et itsekään ottaisi vastaan ilman (isoa) palkkaa työtä, jossa olet kokoajan työvuorossa, kaikki yksityisyys on mennyt, ja päätökset on vaikeita ja niistä on oma pää aina pölkyllä. Älä siis itse ole kaksinaamainen ja väitä, että jonkun pitäisi tehdä puoli-ilmaiseksi jotain, mitä ei kukaan - ei kukaan - suostuisi muukaan tekemään puoli-ilmaiseksi.

Samperin vasemmisto, teillä on kyllä jotain vikaa siellä korvien välissä. Toisilta halutaan kyllä ottaa, niiltä jotka tekevät vaativat hommat ja itse ei vaivauduta peppua penkistä nostamaan vaan oletetaan että muut elättää. Kysyn vaan: miksi kävit esimerkiksi elokuvissa, miksi miksi miksi? Mikset lahjoittanut sitä rahaa köyhille, koska joku on aina köyhempi kuin sinä. Miksi itse siiten vaadit toisilta pois rahat, kun et itsekään anna? Samperin kaksinaismoralistit...

Vierailija
11/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sinäkin että et koskaan arvostele millään tavalla ainuttakaan elokuvaa ENNEN kuin olet itse ohjannut elokuvan, joka on palkittu vähintään Cannesissa, Berliinissä yms.

Tiesitkö että Obaman hyväntekeväisyyslahjoituksista suurin osa meni rasistikirkolle (Trinity United Church of Christ)

Obamien tulot oli muuten 2006 yli miljoona dollaria.

Barack Obama on heti pienentämässä muiden palkkoja kunhan ei oma palkka ole vaarassa. Eivät he Michellen kanssa suostuneet palkkansa leikkaukseen esimerkiksi silloin kun Michelle oli vielä töissä sairaalassa.

Teetko paljonkin tyottomyyden, terveydenhuollon etc eteen? Oletko sina maailman vaikutusvaltaisin ihminen?

Peruspalkka US. senaattoreille on $169,000 per vuosi.

Vuonna 2007 Obama lahjoitti hyvantekevaisyyteen 5.7% tuloistaan.

Presidenttina Obama tienaa $400,000 per vuosi.

(Plus tulot kirjamyynneista ja lukuisista muista lahteista)

Michelle Obama tienaa(si) 300k per vuosi.

Toki perheen tulevaisuus on turvattu vaikkei kumpikaan tyoskentelisi paivaakaan virkakauden jalkeen, presidentti saa 200k per vuosi kuolemaansa saakka.

Mutta voi luoja sun kanssas. Perehdy asioihin ennen kun alat valittamaan.

Tyypillista suomalaista ennakkoluuloista mustavalkopaskaa.

Obamalla on pitka urakka edessaan, totta helvetissa virheita tekee kuka tahansa, mutta eikohan Obama ole jo osoittanut olevansa palkkansa vaarti.

Vierailija
12/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvinkin tietoinen paljonko Obamat tienaa ja mihin he rahansa lahjoittavat.

Tuskin haluaisit kavella mailiakaan Obaman kengissa.

Enempaa en tahan sano, veret kiehuu kun tampiot taistelee muiden taisteluja.

Pista hyva kiertamaan. Not the shit.

Vierailija
13/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on maailman vaativin duuni ja jonkun mielestä hänen pitäisi tehdä sitä ilmaiseksi tai jonkun perus-duunarin palkalla? Et itsekään ottaisi vastaan ilman (isoa) palkkaa työtä, jossa olet kokoajan työvuorossa, kaikki yksityisyys on mennyt, ja päätökset on vaikeita ja niistä on oma pää aina pölkyllä. Älä siis itse ole kaksinaamainen ja väitä, että jonkun pitäisi tehdä puoli-ilmaiseksi jotain, mitä ei kukaan - ei kukaan - suostuisi muukaan tekemään puoli-ilmaiseksi.

Samperin vasemmisto, teillä on kyllä jotain vikaa siellä korvien välissä. Toisilta halutaan kyllä ottaa, niiltä jotka tekevät vaativat hommat ja itse ei vaivauduta peppua penkistä nostamaan vaan oletetaan että muut elättää. Kysyn vaan: miksi kävit esimerkiksi elokuvissa, miksi miksi miksi? Mikset lahjoittanut sitä rahaa köyhille, koska joku on aina köyhempi kuin sinä. Miksi itse siiten vaadit toisilta pois rahat, kun et itsekään anna? Samperin kaksinaismoralistit...

Obamahan on jenkkilän mittarin mukaan ihan kommari :D

Vierailija
14/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pista hyva kiertamaan. Not the shit.

Vierailija
15/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö se nyt ole aivan oikein, jos ei ole saanut firmaa kannattamaan muuten kuin valtion tuella niin ei tarvitse mieletöntä palkkaa mitä vielä tuo ~400 000€ on.

Vierailija
16/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

firman osakkeisiin niin, että ne saa lunastaa vasta kun velka valtiolle on maksettu. Kyllähän toi on järkeenkäyvää.

mutta eikö se nyt ole aivan oikein, jos ei ole saanut firmaa kannattamaan muuten kuin valtion tuella niin ei tarvitse mieletöntä palkkaa mitä vielä tuo ~400 000€ on.

Vierailija
17/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obamahan on jenkkilän mittarin mukaan ihan kommari :D

Nimenomaan, en ottanutkaan mitään kantaa Obaman poliittiseen suuntaukseen. Sanoin vain, että Obama toimii niinkuin rationaalinen ihminen toimii - rankka työ, uskoo ansaitsevansa korvauksen ja pitää siitä kiinni. Ja olet täysin oikeassa, hän toimii täysin päinvastoin kiun se poliittinen aate mitä hän edustaa. Obamanhan nimenomaan pitäisi olla kunnon vasuri, eikö? Jos hän noudattaisi tätä linjaa, eikö hän silloin luopuisi palkastaan ainakin puolittain?

Pointti on se, että jos Obama todella ajaisi kommunistista asiaansa, hän silloin ottaisi vain pienen pienen palkan jolla tulee toimeen, ja antaisi loput muille - juuri sosialismin nimissä.

Eikö tässä ole nimenomaan todiste siitä että kaikki ihmiset - joka ainoa - ovat loppupeleissä itsekkäitä ja oikeistolaisia? Niin kauan ollaan sitä mieltä, että muilta pitää ottaa, kunhan ei vain itseltä tulla ottamaan. Ihminen on itsekäs, jokainen ihminen. Muilta halutaan kyllä ottaa, mutta itse ei antaa. Näinhän se on, eikä sitä voi kukaan kieltää.

Vierailija
18/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAlla on vain YKSI presidentti. Vaikka hänen palkkaansa (ja vaimon) kuinka leikattaisiin, on se vain yks kärpäsen p*a USAn taloudessa. Yritysjohtajia on tuhansia ja taas tuhansia, ja jos heille laitetaan palkkakatto, on se ihan eri asia jo.

Vierailija
19/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä ja viisas mies minun mielestäni:

http://www.valitutpalat.fi/helmi01.php

Vierailija
20/22 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi lapsellista. Vähän niin kuin tarhan täti sanoisi että lapset nyt laittakaa hanskat käteen, katsokaa täti laittaa itsekin, näin, nyt mulla on hanskat.

Kun asia on niin, että täti komentaa hanskat käteen ja sillä siisti, koska täti on auktoriteetti ja tädin oma hanskatilanne on sivuasia. Huono esimerkki mutta jotenkin näin sen näen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän