Testatkaapa kuinka hyvin tunnistatte kiinnostuneen ihmisen
Tämän tutkimuksen mukaan miehestä näkee jos hän on kiinnostunut naisesta, mutta naiset osaavat tässä asiassa vähän feikata.
http://tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3658
Osoitteen linkissä voi testata kuinka hyvin tunnistaa naisen ja miehen kiinnostuksen merkit. Testatkaapa. Itse tunnistin kiinnostuneet miehet 80-prosenttisesti ja naisetkin 70-prosenttisesti. Aika hyvin siis huomaan, onko joku mies naisesta kiinnostunut ;)
Kommentit (32)
helpottais vastaamista ku tietäis mitä tuossa kysytään. Jätin siis kesken.
Vastasin olevani hetero ja sain miehistä videokuvaa ja naisista kasvovalokuvan.
ja mun tunnistus taso miehen kiinnostuksesta on vain 70%
Ja naisen kiinnostuksesta 60%
Kuinka päin muilla oli liikkuva- ja valokuva?
Alussa pitää valita kumpi on itse
Miksen pääse testiin?tulee vaan sivu missä on ns.kaikki säännöt ja mitään ei tapahdu
heti nousi itsetunto kun saín tulokseksi miehet 80 % ja naisista 40%.
Yh:na on tärkeetä tää tietää...Alan sit luottaa vähän tätä irl-tunnusteluuni ja voisin vannoa että mua tiirailee yks 10 vuotta nuorempi jannu...ooo! Ei ettäkö minä sen haluaisin mutta hivelee itsetuntoa.
Miten luuletta että vaikuttaa tuo kuukautiskysymys: eikös oviksen aikaan ole naisilla "jahti päällä", itelläni kierron viimeisiä päiviä menossa ja silti noin hyvä tulos.
No, joo pitää treenata vielä, yh-mutsi oon ja hakupäällä... tunnistin miehen kiinnostuksen vain 70%
Olen heteronainen, miehet liikkuvassa kuvassa ja naiset still. Olen pettynyt, etten paremmin tunnistanut miehiä! Naisiin laitoin hyvin moniin, ettei ollut kiinnostunut, koska miehet olivat oikeasti aika kammottavia, ei niistä oikeesti voi olla kiinnostunut kuin ehkä yhdestä.
sain miehistä 60% ja naisista 70%, miehistä videokuva ja naisista still-kuva
että suurimman osan kiertoa nainen hakee kunnon isää lapsilleen. Oviksen aikaan "maku muuttuu" ja sitten katselee parhaiden geenien kantajaa vaikka ois kummonen renttu. Sori ei ole laittaa linkkiä, kun en muista mistä luin. Netistä kai jostain.
Mietin vaan miks kyseltiin kuukautis kiertoa?
Miten luuletta että vaikuttaa tuo kuukautiskysymys: eikös oviksen aikaan ole naisilla "jahti päällä" itelläni kierron viimeisiä päiviä menossa ja silti noin hyvä tulos.
aikaa katsoa, että olis osannut arvioida.
miehet 30 % ja naiset 20 %.
Sitten miehet 40 % naiset 30 %.
Eli ei kylläkään kovin pysyviä nuo tulokset.
miehet 70 %, naiset 60 %
Naisista video, miehistä kuva.