Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työnantaja tehdä näin???? Onko syytä ottaa yhteyttä esim. liittoon???

Vierailija
25.04.2008 |

Eli olin äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla. Nyt palaan 2.5 töihin. Tänään kävin siellä sopimassa asioista ja sanoin kuulla että minut on siirretty ihan muihin työtehtäviin. Ei tässä muuten mitään, mutta työ on se koko työpaikan hirvein, mielettömän haastava, vaikea, kiireinen, lisäksi saa koko ajan asiakkailtaa ikävää palautetta jne. Pahinta ehkä että perehdytystä en ehdi saada vaan menen tuohon vapautuneeseen paikkaan ns. lennosta. En ole ikinä tehnyt sitä tai vastaavaa työtä. Siellä on pari viikkoa ollut paikka ilman työntekijää ja nyt siis kaaos ja työruuhkaa odotta minua mistään mitään tietämätöntä. Kuulemma joku osaa vähän neuvoa yhdessä asiassa, joku toinen ehkä toisessa, mutta yksin minun on selvittävä ja pyydettävä apua jos on tarvis ja jos joku osaa/ehtii neuvoa.

Ihan hirveä paluu kotiäitivuosien jälkeen töihin. Voiko näin tehdä????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysypâ liitosta mitä mieltä ovat! Et kysymällä ainakaan mitään häviä.

Vierailija
2/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma vanhaan työhöni ei enää tarvita tekijää (ennen siinä oli 3 ihmistä, nyt on vain 2 ja lisäksi satunnainen tuuraaja... uudessa työssä olen siis ainoa joka sitä työtä tekee).

Työnantaja väitti että näin voi tehdä. Mutta niin kait ne aina väittää?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin tein lähinnä avustavaa kirjanpitotyötä (reskontraa ym),

nyt vastuualueena olisi perintä ja siihen liittyvä asiakaspalvelu ja kaikenlaisten sotkujen selvittelyt sekä myyntiin liittyvät työtehtävät (lähinnä tuotteiden tuputtaminen asiakkaille), sovittelut asiaikkaiden kanssa ym. Eli kaikki " paska" .

Aiemmin olen seurannut miten aiemmat tuon työn tekijät ovat itkeneet työpaikalla ja stressaantuneet pahasti.

ap

Vierailija
4/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikka on pieni, voi olla että joudut vaan joustamaan. Ota toki selvää alasi liiton lakimieheltä tms.

Vierailija
5/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin saada lisää.

Tuollaisessa työssä pitäisi myös osata olla välittämättä henkilökohtaisuuksista. Ei ne oikeesti sua vastaan niitä kommentteja tarkoita, toisesta sisään ja toisesta ulos. Ei oo ollu kovin ammattimaista, jos aikaisemmat on itkeskelleet jotain asiakkaiden kommentteja.

Vierailija
6/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein aivan toivottoman tuntuisia tilanteita.

ap

Vierailija
7/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on kaikkein pahin juttu. Työvuoret odottaa eikä mitään tietoa miten alkaisin niitä purkamaan, puhelin soi ahkeraan enkä osaa olla ammattilainen vastaillessani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi