Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Tiura ei sitten raaskinut jättää linnan juhlia väliin

Vierailija
07.12.2008 |

Tuo nainen on jotenkin niin ällöttävä. Tuntuu, että ainoat saavutukset on nuo Linnan juhlien pukuesittelyt ja näyttäytyminen linnassa. Pieni lapsikin jätetään kotiin, jotta ei jää rouvan vuoden kohokohta väliin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kaksi vanhempaa mutta niin vain piti vanhempien päästä Linnaan. Oli varmaankin mukavaa niille jotka joutuivat uhraamaan Itsenäisyyspäivänsä vieton Kaupin lapsia hoitaessa.

Vierailija
2/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tärkeintä on että markkinointi pelaa ja kauppa käy. Siinä ei yksi lapsi kuule paljon paina ja niitä voi aina tehdä lisää tai ostaa kehitysmaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jupakka silloin, kun Marjukka Karttunen oli linnassa, vaikka kertoikin vaan pistäytyvänsä syöttöjen välissä...

Oikeasti, yhdet linnan juhlat vievät paljon vähemmän aikaa lapselta kuin teidän netissä juputtamisenne teidän lapsiltanne...

Vierailija
4/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pieni vauva. Maitoa olen hyvin saanut lypsettyä, ja pää pysyy kasassa, kun on muutakin elämää.

Vierailija
5/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus, puku ym. valmistelu vie jo juhlapäivänä aikaa, samoin automatka Linnan ruuhkaan, jonotus aulassa ja vielä jonotus itse linnaaan, jo pelkästään näissä menee monta tuntia. Lisäksi vielä Linnassa oloaika kun ei sieltä nyt voi heti 5 minuutin jälkeen poistua. Sekä vielä tungoksessa poistuminen Linnasta kun ei pääse eteenpäin kun niin täynnä ihmisiä. Sitten vielä automatka kotiin, Karttusilla mahdollisesti jopa Turkuun.

Sama jupakka silloin, kun Marjukka Karttunen oli linnassa, vaikka kertoikin vaan pistäytyvänsä syöttöjen välissä...

Oikeasti, yhdet linnan juhlat vievät paljon vähemmän aikaa lapselta kuin teidän netissä juputtamisenne teidän lapsiltanne...

Vierailija
6/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheillä on hyvät ja toimivat lastenhoitojärjestelyt. Sekö teitä korpeaa, että joillakin on kyky järkätä tukiverkot kuntoon? Muutaman tunnin linnanreissu ei paljoa merkitse, kun lapsi on hyvässä tutussa hoidossa.

Vierailija
7/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus, puku ym. valmistelu vie jo juhlapäivänä aikaa, samoin automatka Linnan ruuhkaan, jonotus aulassa ja vielä jonotus itse linnaaan, jo pelkästään näissä menee monta tuntia. Lisäksi vielä Linnassa oloaika kun ei sieltä nyt voi heti 5 minuutin jälkeen poistua. Sekä vielä tungoksessa poistuminen Linnasta kun ei pääse eteenpäin kun niin täynnä ihmisiä. Sitten vielä automatka kotiin, Karttusilla mahdollisesti jopa Turkuun.

Tiesitkö että monet pääkaupunkiseudulla asuvat ottavat linnanjuhlien yöksi hotellihuoneen keskustasta, koska kampaaja ja meikkaja ja pukeutuminen hoituvat näin helpommin.

Mikä mahtaa olla ongelma jos on vaikka Kämpissä huone, jossa äiti viimeiseksi imettää vauvan ennen lähtöä linnaan ja n. kolmen-neljän tunnin kuluttua palaa sinne takaisin?

Elämä on tosi vaikeaa jos ei itse osaa tai voi järjestää sitä helpommaksi. Se ei silti tarkoita sitä etteivät muut osaisi.

Vierailija
8/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko turhautuneilla kotiäideillä vain tarve rätkyttää, jos joku haluaa olla kaunis ja käydä juhlissa vaikka on pieni lapsi?

Jos oikeasti välittäisitte tuntemattomista lapsista niin paljon kuin väitätte, tekisitte vaikkapa vapaaehtoistyötä lasten hyväksi kodin ulkopuolella, ettei istuisi perse homeessa netissä.

Vierailija
9/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi äiti ei voisi poistua vauvan luota muutamaksi tunniksi tuulettumaan? Hoidatteko te arvostelijat oikeasti itse vauvanne 24/7 koko ensimmäisen vuoden? Varmaan isäkään ei saa hoitaa kun teidän pitää olla koko ajan paikalla...

Vierailija
10/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vauva todennäköisesti nukkuu suurimman osan tuosta ajasta. Rintamaitoa voi pumpata ja on varmaan pakkokin että pystyy juhlissa käymään, jos olette pienokaisen nälkiintymisestä ja ruokavaliosta huolissanne.

Vierailija
11/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaas mitä, minäkin olin eilen töissä kymmenen tuntia, vaikka oli pyhäpäivä ja pieni lapsi raukkani jäi kotiin...

Ei siitä nyt varmaan kunnon kansalaista tule enää millään.

Terapiassa joutuu lapsi raukka ravaamaan koko ikänsä... ;)

Vierailija
12/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa piristystähän se vain olisi ollut.

Meillä muuten lapset olivat hoidossa koko viime yön, vaikka oltiinkin vain kotona. Taidettiin pilata miehen siskon itsenäisyyspäivä, vaikka vapaaehtoisesti halusikin meidän alle 4 vuotiaat laspet hoitoon:) Oli muuten rentouttavaa, suosittelen.

Minä ainakin olen aina innoissani ottamassa sukulaisten lapsia hoitoon, jos vanhemmilla menoa (tai muutenkin), joten en ymmärrä miksei joku sitten saisi mennä Linnan juhliin. Outoa porukkaa täällä.

Vierailija
13/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa aikaa syiden selittelyyn....

Vierailija
14/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät aseta lapsiaan uran edellen, vaan päinvastoin. Niin se vaan menee.

Vierailija
15/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, että lapsen saannin jälkeen naisella ei ole omaa elämää...

Eletään vain lapselle/lapsille ja mitä pienemässä asunnossa mitä vähemmällä rahalla aina vaan parempi, kunniallisempaa ja aina vain kirkkaamman äityli kruunun veroista!!

Vierailija
16/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsensä uhraaminen lasten vuoksi on täysin turhaa, sillä lapset eivät tule kohtelemaan itseään, kuten äiti kohtelee heitä, vaan kuten äiti kohtelee itseään"

Eli jos haluatte lapsistanne itsensä uhraavia marttyyrimaisia toisten tekemisiä kyttääviä av-mammoja ja - pappoja, niin siitä vaan.

Ja kyllä, jokainen normaali ihminen ymmärtää, että tuolla lauseella ei tarkoiteta sitä, että lapset jätettäisiin heitteille. Se tarkoittaa sitä, että äidilläkin on oikeus olla muutakin kuin äiti. JOpa ihan ensisijaisesti oma itsensä ja vasta sen jälkeen äiti.

Vierailija
17/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hänellä kerran nyt on lapsi ja hän on pyhä äiti, hän ei saa poistua kotoa enää muuta kuin äiti-lapsipiiriin, muskariin tai neuvolaan. Ja kauppaan ostamaan jotain äidillisiä tuotteita, mutta vain jos vauva on mukana!

Niin ja jos on flunssakausi, niin sitten ei saa mennä mihinkään.

Ei saa myöskään laittaa itseään, tukkaa ei saa värjätä ja verkkarit on sopiva asu.

Mitä tulee linnanjuhliin, niitä voi katsoa kotona kun huolehtii, ettei ääni ole liian kovalla, että se vahingoittaisi vauvan herkkiä korvia.

Tulis nyt se Tiura tälle palstalle, että se ymmärtäisi miten väärin se on kaiken tehnyt!

T. Huolestunut av-mamma

Vierailija
18/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemässä ainoastaan keski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet.

Itse olen sitä mieltä, että perheellisten nuorten naisten näkökulmaa tarvitaan ehdottomasti myös ja hatunnosto kaikille niille, jotka antavat tälle yhteiskunnalle muunkin kuin pelkästään lapsenhoitopanoksen.

Vierailija
19/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs ikäisiä nuo lapset sitten ovat???

en tiedä yhtään.

Vierailija
20/26 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se äiti ei ole oikeasti läsnä, jos roikutaan tuntitolkulla netissä ja huom! joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan