Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan heräät arkisin ja mihin aikaan lähdet ovesta ulos?

Vierailija
05.02.2015 |

Mitä teet tuon välisen ajan?

Itse herään klo 7 ja lähden ovesta ulos klo 8.

-Herätän lapset ja laitan aamupalaa heille

-Autan pienempää aamutoimissa, eskarilainen selviää niistä itse

-Keitän aamukahvin ja syön aamupalaa

-Teen itselleni aamupesut ja meikkaan kevyesti sillä aikaa, kun lapset katsovat lastenohjelmia.

-Autan lapsia ulkovaatteiden pukemisessa

Ja anteeksi, jos rivivälit puuttuu, mutta ne ei vaan toimi :(

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu moneen menen. Mutta kello soi välillä 5.40 - 7.40 riippuen työvuorosta. 5.40-aamuina olen n. klo 6 ulkona ovesta. Käyn vain vessassa, pesen hampaat, puen illalla valmiiksi valitut vaatteet ja nappaan eväät jääkaapista. Myöhemmin mennessä aamutoimiin kuluu n. tunti. Herään aamu-tv:n ääressä, pesen hampaat, keittelen kahvia, syön aamupalaa, meikkaan kevyesti, autan lasta aamutoimissa ja lähden töihin. (5.40 herätessä pitäis olla nukkumassa jo näihin aikoihin, mutta harvoin olen.)

Vierailija
42/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kymmeneltä. En käy ulkona läheskään joka päivä, tyttö tuo usein koulusta tullessaan kaupasta jotain pientä. 

Jos on joku meno, niin herään vähintään 1,5 tuntia ennen lähtöä, mieluummin 2 tuntia ettei tule kiire. Suihku ja rauhallinen aamupala kuuluu kuvioihin silloin. Teen aamukahvin vastajauhetuista pavuista ja nautin sen hartaudella. Se on ihan oma rituaalinsa, johon ei sovi hötkyily. Mun aamukahvi on jotain 4-4,5dl maidon kanssa (latte), joten ei sitä pysty ihan vauhdilla edes juomaan. Mieluummin siis herään ajoissa, että ehdin nauttia rauhassa tärkeän aamukahvin, jota ilman päivä ei lähde edes käyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 7:05 työt alkaa 9:00. Herään, käyn kusella, puen päälle, meikkaan, käyn tupakalla, käyn paskalla, pakkaan, puen ulkovaatteet ja lähden töihin 8:05

Vierailija
44/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan pitkiä aamuja, haluan herätä vähintään kaksi tuntia ennen koulun alkua. Puolesta tunnista tuntiin menee aamupalan syömiseen ja uutisten tai keskustelujen lukemiseen. Puoli tuntia peseytymiseen, pukeutumiseen ja laittautumiseen. Loput ajasta menee reilun kolmen kilometrin pyöräilyyn, mitä myöskään en halua suorittaa hiki hatussa. Päivä alkaa leppoisasti, kun ei ole kiire mihinkään.

Vierailija
45/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:27"]Tätä ketjua kun lukee, ei tarvi varsinaisesti ihmetellä, miksi suomalaisia naisia pidetään yleisesti ottaen hoitamattoman näköisinä homsantuusina. Tuntuu olevan aivan erityinen hyve selvitä aamulla ovesta ulos noin puolessa tunnissa väittäen, että ehtii siinä ajassa peseytyä, pukeutua, syödä, meikata ja laittaa vielä lapsetkin matkaan. Voi teitä, kukahan saa kirkkaimman kruunun.
[/quote]
Mulla on työvaatteet+päähine. Ei saa olla sotamaalausta, ei kynsilakkaa/rakennekynsiä/koruja/kelloa, hiukset ei saa olla auki/roikkua. Kukaan ei seiskalta aamulla näe mikä paita mulla on takin alla, tai ei tarvitse miettiä sopiiko kengät&laukku&vyö yhteen. Siksi selviän arkiaamuina nopeasti, viikonloppuna sitten keskityn siihen miltä näytän.

Vierailija
46/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en vie lapsia päiväkotiin, herään 7.30 ja olen vähän ennen 8 ulkona ovesta jos ei mitään outoa tapahdu. Käyn suihkussa, syön jugurttia, puen, laitan korvikset ja ehkä vähän kampaan hiuksia, sitten kengät ja takki päälle, käsilaukku mukaan ja ulos, auto joskus toki pitää kaivaa lumen alta, mutta aika harvoin onneksi. Jos taas lapset pitää herättää ja viedä hoitoon, mene siinä puoli tuntiakin kauemman, lapset ylös sängystä, pissalle, vaatteet päälle ulkovaatteita myöden, ja ulos ovesta.

Vierailija
47/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello herättää 6:50, vessaan, hampaiden harjaus, aamupala ja netissä roikkumista, sängyn petaus, ulos 7:20 viimeistään.

Vierailija
48/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:38"]

11 jälkeen, en useinkaan jaksa poistua kotoa. Joskus käyn lähikaupassa 22 jälkeen jos on pakko saada jotain ruokaa. Aiemmin en saa lähdettyä kun ei oo ihan pakko (kauppa menee kiinni 23).

[/quote]

Ainiin ja en tee tossa välissä mitään. Katon telkkaria ja surffaan netissä. [/quote]

Mä olin kans joskus tommonen. Sit hankin Elämän. ;-)

Vierailija
49/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 7-8. Ulos joskus klo 10. Tuon välisen ajan syön lapsen kanssa aamupalaa, siivoan keittiötä, laitan pyykkiä, surffaan netissä. Katson lapselle ja itselleni vaatteet yms.

Vierailija
50/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:21"]

Jos en vie lapsia päiväkotiin, herään 7.30 ja olen vähän ennen 8 ulkona ovesta jos ei mitään outoa tapahdu. Käyn suihkussa, syön jugurttia, puen, laitan korvikset ja ehkä vähän kampaan hiuksia, sitten kengät ja takki päälle, käsilaukku mukaan ja ulos, auto joskus toki pitää kaivaa lumen alta, mutta aika harvoin onneksi. Jos taas lapset pitää herättää ja viedä hoitoon, mene siinä puoli tuntiakin kauemman, lapset ylös sängystä, pissalle, vaatteet päälle ulkovaatteita myöden, ja ulos ovesta.

[/quote]

Niin, ja menen nukkumaan aikaisintaan kahdentoista jälkeen, usein vasta kahden tai jopa kolmen jälkeen. Sitten olen kyllä töissä tosi väsynyt, ja pakko ottaa päikkärit kun tulee töistä, mutta olen todella huono nukkumaan, nukahtamiseen menee pitkä aika, ja heräilen monta kertaa. Ja en ole hompsuinen ilman meikkiä, eikä hiuksia tarvi vääntää mihinkään kun on hyvin leikattu, ja on paksut hiukset, ja vaatteet on puhtaat joka päivä, kun kerran käyn suihkussakin joka päivä.

Vierailija
51/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lapsen kanssa viel kotona,herätään 9-10 ja sit vajaassa tunnissa ulos.ihana kun ei oo mihinkään kiire!

Vierailija
52/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivinä 7-9 aikaan, lapset kouluun, takas nukkuun, herään kun ne tulee eli 12-14, ulos kauppaan meen 15-17 aikaan. Työpäivinä joudun nouseen ja lähteen samaan aikaan kuin ne.

Vierailija
53/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään yleensä 5-6 välillä ja keitän kahvit. Ulos en lähde jos ei ole aivan pakko. Jos olen tehnyt töitä koko yön, saatan herätä vasta kymmenen aikaan aamupäivällä.

Vierailija
54/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 5.30-6.35. Lähden 6.10-7.50.

Vierailija
55/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuina herään klo 4.45 ja lähden töihin klo 5.45. Tuona aikana puen päälle, käyn pissilenkillä koiran kanssa, teen aamupesut ja meikkaan kevyesti sekä keitän aamupuuron ja laitan eväät pussiin. Taustalla joku lempparisarja tallentavasta boksista. Vapaapäivinä samat rutiinit, mutta esim. tänään oli vapaa ja heräsin klo 7.25.

Vierailija
56/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään seitsemältä. käyn vessassa, pesen hampaat, puen, syön aamupalaa ja lähden bussille. pysäkillä kello on noin puoli kahdeksan.

Vierailija
57/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi 5.55, nousen ylös, käyn vessassa ja pesen hampaat. Sitten puen ja teen eväsleivät mukaan töihin. Ulkovaatteet päälle ja autossa olen yleensä ennen varttia yli kuutta. Työmatka kestää 35min ja töissä olen ennen seiskaa. Mulla on liukuva työaika.
Kotona mies ja lapset jää kaikki nukkumaan kun mä lähden.

Vierailija
58/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 6:36 .. Ovesta ulos 6:54 töissä 6:59

Vierailija
59/87 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:24"]Herään 6:36 .. Ovesta ulos 6:54 töissä 6:59
[/quote]

Niin ja hammaspesu ja jogurtti suuhun siinä välissä

Vierailija
60/87 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 7:45-8:00 pesen hampaat, käyn suihkussa, puen päälleni, meikkaus+föönaus. Ulos ovesta 8:45. Töissä 8:50.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän