tapasin miehen nettitreffien kautta
oli todella mukava tapaus ja ainakin minua kiinnostaisi nähdä uudelleenkin. Sovimme vain, että ilmoitellaan...
Tapaaminen oli siis eilen, ja nyt hän on poistanut profiilinsa netistä.
Onkohan hyvä vai huono merkki? Ei ole kuitenkaan mitään hänestä vielä kuulunut...
Kommentit (32)
niin siis laitoin nyt sitten viestiä, saa nähdä kuuluuko jotain...
Laitoin jo tuonne toisaallekin viestin, että pidän peukkuja.
PS. Itse olen naimisissa nettitreffimieheni kanssa.
haluaa nähdä uudelleen :)
Jeeeeeee :D
Riemastunut ap, joka toivoo, että mun miesjutuistani vihdoin ja viimein tulisi jotain !
Tapasimme toisen kerran, ja nyt mies itse kysyi haluaisinko nähdä vielä :)
Joten ainakin kolmas kerta tulossa. Toivottavasti toden sanoo !
Kymmenen vuoden mies-epäonnen jälkeen...
Ihana kun kävit päivittämässä tilannetta. Me eletään täällä sun mukana nettirakkaustarinaa ;-)
Kerro kaikki. Laittoiko se viestiä sulle vai soittiko :) Vai laitoitko sinä. Ihanaa :)
laitin viestiä tyyliin haluatko vielä joskus nähdä.
Ja hän vastasi aika pian, että haluaisi nähdä uudelleen ja kyseli vielä, että koska nähtäisiin :)
Ihanan söpöä ap. Onko perhosia masussa? Toivottavasti teillä on mukavaa myös seuraavilla treffeillä! ;)
Ihanan söpöä ap. Onko perhosia masussa? Toivottavasti teillä on mukavaa myös seuraavilla treffeillä! ;)
Hieno juttu! Tämä ja bussipysäkkiromanssi kertoo mielestäni sen, että ei niihin miehien mielenkiintoon vaikuta se, että kumpi ottaa eka yhteyttä - se mielipide on taatusti osattu tehdä sitä ennenkin.
Toivottavasti tästä poikii elämän mittainen rakkaustarina..
Sehän luulee, ettet oo kiinnostunut.. Kirjoita, että olisi kiva tavata uudelleen, kun tunnuit aika mukavalta :)
Mulla on ollut vain positiivisia kokemuksia nettitreffeistä, 2 johti yli vuoden mittaiseen seurusteluunkin ja kaveri löysi aviomiehensäkin netistä.. Minun mieheni serkku löysi aikoinaan tekstitv:ltä vaimonsa ja heillä nyt 3 lasta :)
Älä missaa tätä tilaisuutta!