Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 25+1 ja fyysisesti raskasta

Vierailija
04.02.2009 |

olen rv 25+1 ja nyt alkaa käymään raskaana olo raskaaksi,fyysisesti. joka paikkaan,milloin minnekkin kolottaa,särkee,vihloo,sattuu.Töissä olo alkaa olla tukalaa.joudun kävelemään paljon ulkona välimatkoja ja teen seisomatyötä muutenkin,olen lähihoitaja kotihoidossa. Onko muilla alkanut jo tässävaiheessa raskaus tuntua fyysisesti raskaalta? tuntuu että tässä on vielä kuitenki aikaa laskettuuan aikaan ja nyt jo. oli pakko ottaa 2p saikkua töistä. maha painaa ja töissä olo vie kaikki voimat. kotona sitten jaksa tehdä yhtän mitään.hyvä esimerkki on esim tämä kun yksi päivä laitoin pyykit kaappiin narulta iin oli heti mentävä makaamaan huilimaan kun otti koville ja vei voimat. jään ensikuun lopulla äitiyslomalle jokatapauksessa mutta sinneasti pitäisi sinnitellä..onko muita kohtalon kaimoja:P?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika vaikeaa noilla viikoilla. Oli kipeitä supistuksia (ja paljon). Jäin sitten saikulle raskausviikolla 28. Pari päivää olin välillä töissä ja nyt sitten sairaslomalla äitiysloman loppuun. Kynnys oli kyllä kova töistä poisjäämiselle, mutta parempi näin päin!

Tsemiä ja muista, että jos et todella jaksa, niin sairaslomalle sitten vaan!

Vierailija
2/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaa vihloo ja supistelee ja väsyttää törkeästi. Loppua kohden mulla on olo jollain tavalla helpottunut, vaikka maha vaan kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että töissä kiirettä muutenkin niin jotenkin huonoomatunto soittaa amulla töihin että tarvitsen saikkua edes paripäivää...

Vierailija
4/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas sulla on seuraava neuvola tai neuvolalääkäri. Jos siellä ottaisit noita tuntemuksia esille. ehkäpä lekurin konsultaatio voisi auttaa. Itselläni "luovuttaminen" ei tuntunut niin pahalta, kun lääkäri suorastaan terveeseen järkeen vedoten ilmoitti, että sairasloma on paikallaan.

Sinun ja vauvan parhaaksi :)

T: sairaslomalla viikosta 28

Vierailija
5/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nla ja siellä itseasiassa lääkäri mukana..saanko sitten mistä rahaa jos jään? minulla sopimus vain kuun loppuun, jatkuu kyllä maaliskuun loppuun asti työt mutta sopimusta ei ole vielä voitu tehdä,teen sijaisuuksia siis. saanko sitten sirauspäivärahaa?

Vierailija
6/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuntuu vähän "moraalittomalta", että odottavalla äidillä on tuollainen työsoppari. Tulee sellainen mieleen, että ihan kun oltaisiin vähän ennakoitu sitä, että jos sattuisi sairastumaan. Ilkeä ajatus kyllä :(

Onkohan se sitten tuo sairauspäiväraha. Osaisikohan Kela auttaa. Itselläni oli sen verran onnekas tilanne, että palkkaa saan tältä sairasloma-ajalta.

Joka tapauksessa mun mielestäni kannattaa ottaa neuvolalääkärillä asiaa puheeksi, ihan oikeesti. Olisi aika kamala juttu, jos nyt uuvuttaisit itsesi ihan täysin!

2.vastaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän