Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin keskoshoidon olevan ilmaista suomessa, mutta jotkin lääkkeet pitääkin maksaa itse?

Vierailija
03.02.2009 |

Esim rautatabletit, jotkin suolatipat?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin kenen tahansa muunkin ihmisen kotilääkkeet. Nyt pitäisi taas mamman muistaa, että se oma lapsi on ihmeellinen vain omasta mielestä. Muiden mielestä hän on ihan kuin kuka tahansa muu, ilman mitään erityisasemaa tässä maailmassa.

Vierailija
22/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt vittu oikeasti, kun yhteiskunta maksaa keskosen hoidosta ensin 200 000 euroa, ja sitten eukko kehtaa määkiä kun joutuu maksamaan lääkkeistä ihan peräti 100 €. Turpaan tuommoisia pitäisi vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskostipat maksaakin sitten jo kymppejä, mutta niitäkään ei tarvitse kauan syödä.

Vierailija
24/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee synnyttämään kun senkin pitäisi tietenkin olla äideille ilmaista.

Ja sitten haukutaan muutaman kymppien vrk-maksuja kalliiksi vaikka ollaan saatu tuhansien eurojen edestä palveluita.

Vierailija
25/25 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa täältä kysyykin, niin tulee asian vierestä ja pelkkää ap:n haukkumista. Ei ole ap:lla keskosvauvaa, eikä ole ap moittinut hoidon hintaa. Ei valittanut hoidon kalleudesta.

Ystävällisesti kysyi pitääkö sairaalassa ollessa maksaa keskosenlääkkeet itse. Ihan mielenkiinosta koska ystävä näin kertoi asian olevan. Se jäi mietityttämään.

Tiedän hoidon olevan tosi kallista, kuten kaikki muukin hoito. Eikä siitä nyt ollut edes kyse.

Ja ihan luonnollista ap:n mielestä sekin että kotona maksetaan lääkkeet itse, ei siitäkään ollut kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan