Mun mies meinaa ottaa entisen ihastuksensa työntekijäkseen!
Mitäs siitäkin pitäis ajatella...herneet vedin jo kyllä nenään...
Kommentit (10)
pettämistä kun niillä oli säpinää jo ennen teitä...
Nyt auttaa häntä juttelemalla ja työllistämälläkin, kun ex-ihastus on keskellä repivää avioeroprosessia. Ovat olleet ystäviä pitkän aikaa. En koe naista uhaksi, mutta mulla onkin terve itsetunto.
itse voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, etten hyväksyisi mieheltäni tuollaista tilannetta kuten ap:llä, mutta onneksi hän ei noin toimisikaan.
ja ihan syystä, että en itsekään ottaisi entistä ihastusta itselleni töihin tai olisi mielellään samassa työpaikassa. tiedän sen verran, että muutama viinilasillinen jossain pippaloissa ja jotain voisi pahimmassa tapauksessa tapahtua... vaikka en halua enkä aio koskaan miestäni pettää, niin tämän olen oppinut tuttaviani seuratessa.. monet avioliitot ovat kaatuneet siihen, että kumppani luottaa ihan loputtomasti ja pettäjä itsekin luottaa sokeasti siihen, että "olen nyt vähän ihastunut, mutta en tietenkään koskaan petä..." kunnes se tapahtuu... pieni mustasukkaisuus ja VAROMINEN, se ettei ehdoin tahdoin pistä itseään huonoihin tilanteisiin on parisuhteissa ihan hyvä.
minulla on paljon tuttuja jotka ovat pitäneet esimerkiksi entiset tyttö/poikaystävät kavereinaan kun ovat menneet naimisiin. yksikin tällainen pariskunta aina vakuuttelivat vuoronperään, ettei ole mitään syytä olla mustasukkainen, mitään ei koskaan tapahdu.. no nyt ovat eronneet (pikkujouluissa toinen tuli nusauttaneeksi exäänsä) ja lapset ovat riitakappaleina... no aina ei varmasti näin tapahdu, mutta olen sitä mieltä kuten jo yllä sanoin, ettei kannata aivan turhaan ajaa itseään sellaisiin tilanteisiin joissa on liian helppoa langeta.
niin pakkohan se on ottaa töihin. Ei kai nyt täysin osaavaa ihmistä voi jättää palkkaamatta siksi että on mustasukkainen akka kotona.
Jos minä hakisin exälleni töihin enkä pääsisi vaikka olisin pätevin tehtävään nostaisin kyllä sen luokan metelin että halvemmaksi tulisi kaikille ihan vaan antaa minulle työ jonka ansaitsen.
Ja miten se on teiltä pois jos vaikka se ukkonne nussiikin exäänsä?
Vähemmän sutinaa kai sitä exän kanssa on kuin jonkun uuden. Exästä jo kaiken. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ja miten se on teiltä pois jos vaikka se ukkonne nussiikin exäänsä?
Em. on siis sinun liitossasi ihan ok tapa toimia?
Eihän tollasesta tilannetta aikuiset ihmiset pysty käsittelemään. Hetihän mies ja eksä painuu johonkin varastoon naimaan. Eihän eksien kanssa muuta voi tehdä!
(Vakavasti puhuen ap: hommaa itsetunto ja elämän kokemusta, kyllä se siitä)
mutta jos jompikumpi joskus vieraaseen sänkyyn eksyy ei se ole mikään maailmanloppu. Kun se ei tosiaan ole toiselta mitenkään pois.
Olisikohan terapian paikka, ap?
Aivan tosissasiko olet sitä mieltä että miehesi ei saisi työskennellä eksänsä kanssa? VAIN KOSKA asia on SINULLE ongelma?
Järkyttävää, säälittävää...
Kyllä minäkin olen tekemisissä entisten ihastusteni kanssa, ei se silti tarkoita ihastuksen uudelleenlämmittelyä tai suhdetta ainakaan.