mikä on salaisuutenne, jota kukaan ei tiedä?
Itselläni on ollut suhde toiseen jo parivuotta.. tästä ei tiedä edes paras ystäväni
Kommentit (49)
ihastun toisiin miehiin ja vaivun haavemaailmoihin.
Kärsin tästä taipumuksesta. :'(
etten sinkkuaikoina harrastanut seksiä naisen kanssa. kenellekään en ole kertonut. nyt se on myöhäsitä koska olen perheellinen nainen
Yks kaverini tietää, ja lapseni tietysti. Muuten oon kaikissa ympäristöissä ihan ikuinen sinkkuäiti.
etten sinkkuaikoina harrastanut seksiä naisen kanssa. kenellekään en ole kertonut. nyt se on myöhäsitä koska olen perheellinen nainen
Olen valehdellut exälle olleeni hänelle raskaana ja saaneeni keskenmenon. Olen jättänyt kertomatta, että minulla oli klamydia, kostoksi miehelle. (Jos ei saa oireita niin jää hoitamatta. ) Mitähän vielä... nykyään tasapainoisempi.
Sitten vasta pulassa oletkin, kun luottotiedot menee ja suuri osa palkastasi menee ulosottoon.
Nimimerkillä 24000 € ulosotossa, 28000 € jo maksettu... Enkä saa vuokra-asuntoa, ostettua osamaksulla, en lainoja, pankkikortit vietiin ja luottokortit irtisanottiin. En saa edes autoa vuokrattua!
Järjestä siis asiasi vielä kun luottotiedot ovat jäljellä. NYT on viimeinen ajankohta toimimiseen.
Nuoruuden hölmöilystä maksetaan kovat kipurahat. Kukaan ei tiedä todellista tilannetta.
IKINÄ ei näistä selvitä.
molemmilla sama ongelma, nuoruuden tyhmyyden johdosta. kumpikaan ei ainakaan ole toisen tulevaisuutta pilaamassa vaan samassa veneessä ollaan.
samalla kun hoidin alle 2-vuotiasta kotona.