Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on salaisuutenne, jota kukaan ei tiedä?

Vierailija
02.02.2009 |

Itselläni on ollut suhde toiseen jo parivuotta.. tästä ei tiedä edes paras ystäväni

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun hoidin alle 2-vuotiasta kotona.

Vierailija
42/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastun toisiin miehiin ja vaivun haavemaailmoihin.

Kärsin tästä taipumuksesta. :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten sinkkuaikoina harrastanut seksiä naisen kanssa. kenellekään en ole kertonut. nyt se on myöhäsitä koska olen perheellinen nainen

Vierailija
44/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaverini tietää, ja lapseni tietysti. Muuten oon kaikissa ympäristöissä ihan ikuinen sinkkuäiti.

Vierailija
45/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten sinkkuaikoina harrastanut seksiä naisen kanssa. kenellekään en ole kertonut. nyt se on myöhäsitä koska olen perheellinen nainen

Vierailija
46/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valehdellut exälle olleeni hänelle raskaana ja saaneeni keskenmenon. Olen jättänyt kertomatta, että minulla oli klamydia, kostoksi miehelle. (Jos ei saa oireita niin jää hoitamatta. ) Mitähän vielä... nykyään tasapainoisempi.

Vierailija
47/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta pulassa oletkin, kun luottotiedot menee ja suuri osa palkastasi menee ulosottoon.

Nimimerkillä 24000 € ulosotossa, 28000 € jo maksettu... Enkä saa vuokra-asuntoa, ostettua osamaksulla, en lainoja, pankkikortit vietiin ja luottokortit irtisanottiin. En saa edes autoa vuokrattua!

Järjestä siis asiasi vielä kun luottotiedot ovat jäljellä. NYT on viimeinen ajankohta toimimiseen.

Vierailija
48/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden hölmöilystä maksetaan kovat kipurahat. Kukaan ei tiedä todellista tilannetta.

IKINÄ ei näistä selvitä.

Vierailija
49/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla sama ongelma, nuoruuden tyhmyyden johdosta. kumpikaan ei ainakaan ole toisen tulevaisuutta pilaamassa vaan samassa veneessä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän