Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on salaisuutenne, jota kukaan ei tiedä?

Vierailija
02.02.2009 |

Itselläni on ollut suhde toiseen jo parivuotta.. tästä ei tiedä edes paras ystäväni

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin antaa nimi kirjaimet S.T ent S.M

Vierailija
22/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kpl, summa kokonaismääränä taitaa olla jotain 20000e... + tietysti normilainat (talo, auto yms.) 110000e.

Lisäksi on tälläkin hetkellä pari pikavippiä, erääntyneenä menossa varmaan jo kohta perintään. Mies ei tiedä/tajua että raha-asiat on näin huonosti, kun mä hoidan (koitan hoitaa..) meillä raha-asiat.

Peritään ei silti koko aikuisiällä ole tainnut mennä kuin pari laskua, vaikka kuukauden verran tai enemmän aina laskunmaksut myöhästyykin. Jotenkin olen aina saanut asiat sumplittua. Tosin nyt ollaan jo niin suuressa pulassa, että tämä tuuri tuskin jatkuu kauaa enää..

Ja tämä kaikki siis niin, että muut olettaa meidän olevan ihan hyvin toimeentuleva perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kpl, summa kokonaismääränä taitaa olla jotain 20000e... + tietysti normilainat (talo, auto yms.) 110000e.

Lisäksi on tälläkin hetkellä pari pikavippiä, erääntyneenä menossa varmaan jo kohta perintään. Mies ei tiedä/tajua että raha-asiat on näin huonosti, kun mä hoidan (koitan hoitaa..) meillä raha-asiat.

Peritään ei silti koko aikuisiällä ole tainnut mennä kuin pari laskua, vaikka kuukauden verran tai enemmän aina laskunmaksut myöhästyykin. Jotenkin olen aina saanut asiat sumplittua. Tosin nyt ollaan jo niin suuressa pulassa, että tämä tuuri tuskin jatkuu kauaa enää..

Ja tämä kaikki siis niin, että muut olettaa meidän olevan ihan hyvin toimeentuleva perhe.

Vierailija
24/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tullut poliisin raiskaamaksi, olin silloin 14v. ja hän tiesi ikäni.

Sillä poliisilla on mua vähän nuorempi lapsi, joka on huippu-urheilija, paljon lehtien palstoilla...

Äidilleni kerroin tästä viime kesänä, 19v. tapahtuman jälkeen...

Vierailija
25/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot tulot oli aikoinaan, ja nyt ehkä sitten ei ole enää mahtia korjata asiaa, vaikka tulot tässä vuosien varrella onkin kasvaneet.

Aina välillä otan uuden 2000e kulutusluoton, että saan kaikki (melkein) laskut maksettua kerralla pois, Mutta kaikki rahat menee oikeestaan noiden kulutusluottojen kuukausieriin, siispä on pakko elää sit taas niillä (kulutusluotoilla) mitä sinne maksaa.. Ja kierre on valmis!

Vierailija
26/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen miss suomi...?

Vierailija
27/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi miehellä on ehdollinen tuomio talousrikoksesta. Tätä ei tiedä kukaan ympäristössä.

Vierailija
28/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ensimmäistä kertaa siinä puuhassa.

Minäkin olen tullut poliisin raiskaamaksi, olin silloin 14v. ja hän tiesi ikäni.

Sillä poliisilla on mua vähän nuorempi lapsi, joka on huippu-urheilija, paljon lehtien palstoilla...

Äidilleni kerroin tästä viime kesänä, 19v. tapahtuman jälkeen...

Vierailija
29/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kulutusluotot on älyttömän kalliita. Jos saisit tavallisen lainan ja maksaisit sillä kaikki erilliset luotot pois, niin siitäkin teillä jäisi enemmän rahaa käteen.

Vierailija
30/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harrastan nettiseksiä facebookissa

Vierailija
31/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken aina yksin ollessani ja pidän itseäni täytenä luuserina, josta kukaan ei oikeasti voisi ikinä pitää. Muille esitän reipasta ja iloista tyyppiä, ja menee läpi.

Vierailija
32/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjeistäsi voi päätellä kenestä kysymys. Järkyttävää. ;(

Vierailija
33/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siihen aikaan oli.

Vierailija
34/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että vihjeestä voi päätellä henkilöllisyyden, vai että tämmöistä tapahtuu?

Rikos on varmaan jo vanhentunut 19 vuodessa.

Vierailija
35/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lähe pois vaikka kuinka yrittäisin..

Vierailija
36/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu kuin minä ja hän ei tiedä. Eikä kukaan osaisi arvata. Sen verran säädyllisen naisen maineessa olen.

Lisäksi harrastelen yhdenillanjuttuja toisinaan. Niitäkään ei kukaan osaisi arvata. Niistä tietää vain yhden kuppilan poke, joka päästää minut aina jonon ohi sisään ja on luvannut huolehtia, että olen lähtiessäni (yksin tai jonkun seurassa) aina tietoinen mitä teen, eli ettei minun juomiini ole sekoitettu mitään tyrmäystippoja tms..

Vierailija
37/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä olette olleet kun noita on sattunut?

Vierailija
38/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kai sitä on niin paljon hävennytkin ja pitänyt itseaiheutettuna tapahtumana.

Ja siis minä ainakin oli ystävättäreni kanssa eräässä veneilytapahtumassa, jossa meidät raiskanneet poliisit olivat työkomennuksella.

Siis missä olette olleet kun noita on sattunut?

Vierailija
40/49 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se Helsingin poliisin raiskaama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme