Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten raaskitte syödä työpaikkaruokalassa?

Vierailija
01.02.2009 |

Iso lounas 5-6 euroa ja kevytlounas 3-4 euroa, ihan hyvää ruokaakin. Luultavasti olisin aika paljon köyhemmillä eväillä liikenteessä, jotain maksalaatikkoa eikä yhtä hyviä salaatteja puhumattakaan jälkiruoasta :)

Voithan tehdä niin että alkuun käyt lounaalla muiden kanssa niin että tutustut ja pääset porukoihin ja myöhemmin otat vaikka 3 päivänä viikossa omat eväät ja 2 päivänä lähdet lounaalle niin että pysyt vähän kärryillä juoruista.

Mutta useimmilla työpaikoilla missä minä olen ollut on ollut niitä omien eväiden syöjiäkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teillä menee siihen rahaa kuukaudessa, itse olen menossa uuteen paikkaan töihin ja mietin että pitääkö sinne työpaikkaruokalaan sitten lähteä jos muutkin menevät, jäähän sitä sosiaalisesti aika pihalle jos ainoana osastolta jää keittiöön eväitä syömään. Aina ennen olen omat eväät ottanut työpaikalle, mutta en nyt yksinkään viitsisi jäädä niitä syömään, keksisin vaan sille lounasrahalle kyllä paljon muutakin käyttöä.

Vierailija
2/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruokailu maksaa reilu kolme euroa, ja vaihtoehtoina on salaatti, kasvisruoka ja "tavallinen ruoka". Lisäksi leipä, juoma ja lisäkesalaatti, joskus jälkkäri. Halpaa minusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkäs sille voi jos toinen vaihtoehto on tehdä joka edellisenä iltana eväitä töihin sekä jäädä totaalisesti paitsioon kaikista ruokakeskusteluista ja ravintolakäynneistä. meillä kun ex tempore mennään koko ajan keskellä päivää eri ravintoliin syömään. se täytyy laskea kk-ruokabudjettiin kiinteänä menona, koska pihtailla ei kannata oman viihtyvyyden nimissä!

Vierailija
4/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon 5 euroon sisältyy tosiaan ruoka (monia vaihtoehtoja), salaatti, leipä ja jälkkäri.

Meidän työpaikalla yks tyyppi ei käy muiden kans syömässä vaan sillä on omat eväät. Ja valitettavasti hän on kyllä jäänyt kaikille tosi vieraaksi, koska juuri tuo ruokailu on meidän töissä ainut sellainen hetki, jolloin joutaa puhua muutakin kuin työasioita.

Vierailija
5/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lounaalla ja tieto kulkee muutenkin huonosti.

Vierailija
6/7 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomioidaan kaikki päivän syömiset. Jos syö töissä lämpimän ruuan niin ei sitä illalla enää tarvitse ihmeitä syödä, syö vaikka ne "eväsleivät" illalla.

Eväätkään ei ole ilmaisia...

Vierailija
7/7 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein niin. Torstaina halvalle hernekeitolle, perjantaina viikonlopun kunniaksi kuuden euron Wieninleikkeelle. Muina päivinä söin omia eväitäni.