Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uiminen olisi ihanaa mutta uimarannat ovat ällöttäviä,epähygieenisiä paikkoja

Vierailija
14.07.2025 |

Ihmiset kusee  ja paskoo veteen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ne naisten perseet. Tepastellaan pitkin rantaa ja esittellään persettä stringibiksuissa. Uimarannat yhtä persettä nykyään. 

Vierailija
2/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää ne naisten perseet. Tepastellaan pitkin rantaa ja esittellään persettä stringibiksuissa. Uimarannat yhtä persettä nykyään. 

Pitääpä mennä uimarannalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 5 v sitten. En uinut. Naisten bikinit olivat kauheita. Vaikea ymmärtää.

Vierailija
4/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten uimahallit?!

Vierailija
5/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa mökki. Jos kriteerinä on että on uimapaikka eikä mökin tasolla niin väliä, niin voi saada edullisestikin.

Vierailija
6/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa pieniä epävirallisia uimapaikkoja, vaan joku poukama tai laituri. Ne on parhaita.

Vierailija
7/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uida saa muuallakin kuin virallisella uimarannalla. Kunhan pysyt pois ihmisten pihoista ja muista vastaavista  

Vierailija
8/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ällötä vaan vähän naurattaa ja ihmetyttää. Jollain yhdellä prosentilla on sellainen takamus jolla nuo näyttää hyvältä. Yhtä koominen näky kuin se jos itse laittaisin harteikkaana ja vähän bulkkina naisena sellaisen spagettiolkaimisen kukkamekon päälle. Yksinkertaisesti epäpukevaa, tyylitöntä, huvittavan näköistä

Vierailija
9/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa pieniä epävirallisia uimapaikkoja, vaan joku poukama tai laituri. Ne on parhaita.

Eilen illalla uin juuri sellaisessa, ihanassa poukamassa, jossa on hyvä ranta ja hiekkapohja ja jossa vain harva käy.

Vierailija
10/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissailu vedessä voi tuntua pieneltä toimieta ympäristön kannalta, mutta Anna Björnin mukaan sillä on erittäin suuri vaikutus paikallisesti. 1 litra virtsaa 5-7 kiloa levää. Kaiken kaikkiaan se ei vaikuta niin paljon, jos henkilö pissaa veteen, mutta pienessä uimispaikassasi sillä voi olla suuri vaikutus, hän sanoi.

STV

Vierailija
11/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ällötä vaan vähän naurattaa ja ihmetyttää. Jollain yhdellä prosentilla on sellainen takamus jolla nuo näyttää hyvältä. Yhtä koominen näky kuin se jos itse laittaisin harteikkaana ja vähän bulkkina naisena sellaisen spagettiolkaimisen kukkamekon päälle. Yksinkertaisesti epäpukevaa, tyylitöntä, huvittavan näköistä

Minusta tuo perseen esittely on mautonta riippumatta siitä miltä se näyttää.

Vierailija
12/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös rantaa reunustavat puskat ovat kusessa, kun pikkulapset pissatetaan siinä 2 m päässä lähimmästä rantapyyhkeestä. Ja kotkut miehet nyt kusevat minne vain, hyvä ettei siihen pyyhkeelle.

Vierailija
13/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi naiminenkin, mutta kun ne vehkeet on niin ällöttäviä ja epähygieenisiä.

Vierailija
14/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani lapsella on jokin sairaus, en ole kysynyt tarkemmin, mutta ehkä vähän kehitysvammaa jne. Viime kesänä oltiin rannalla heidän perheensä kanssa ja tämä lapsi näki ilmeisesti ekaa kertaa persebikinit. Hän purskahti raikuvaan nauruun, osoitti sormella ja nauroi ihan kaksin kerroin. Ensin hävetti ja äitinsä yritti hyssytellä, mutta kun siihen persebikinityypin viereen tuli toinen samanlainen, niin kyllä koko porukka väkisinkin purskahti samaan nauruun. Oli se silti noloa, nää naiset varmaan ties että he ovat naurun kohteena ja myös kaikki muut rannalla... Mutta onhan ne koomiset vaatteet, vaikkei kenelläkään pitäisi noin nauraa.. nykyäänkin kun näen tuollaiset bikinit, niin pitää nieleskellä naurua pois.

Vierailija
15/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturistirannalla ei ole bikiniongelmaa.

Vierailija
16/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
17/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama!

Vierailija
18/19 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat pissii, paskantaa, ruokailee ja synnyttää myös siinä sun uimarannalla. 

Vierailija
19/19 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä swksiobjektoida itsensä lasten suosimalla paikalla. Menkää nudistirannoille lutkailemaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme