Uiminen olisi ihanaa mutta uimarannat ovat ällöttäviä,epähygieenisiä paikkoja
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää ne naisten perseet. Tepastellaan pitkin rantaa ja esittellään persettä stringibiksuissa. Uimarannat yhtä persettä nykyään.
Pitääpä mennä uimarannalle!
Olin joskus 5 v sitten. En uinut. Naisten bikinit olivat kauheita. Vaikea ymmärtää.
Vuokraa mökki. Jos kriteerinä on että on uimapaikka eikä mökin tasolla niin väliä, niin voi saada edullisestikin.
On olemassa pieniä epävirallisia uimapaikkoja, vaan joku poukama tai laituri. Ne on parhaita.
Uida saa muuallakin kuin virallisella uimarannalla. Kunhan pysyt pois ihmisten pihoista ja muista vastaavista
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää ne naisten perseet. Tepastellaan pitkin rantaa ja esittellään persettä stringibiksuissa. Uimarannat yhtä persettä nykyään.
Mua ei ällötä vaan vähän naurattaa ja ihmetyttää. Jollain yhdellä prosentilla on sellainen takamus jolla nuo näyttää hyvältä. Yhtä koominen näky kuin se jos itse laittaisin harteikkaana ja vähän bulkkina naisena sellaisen spagettiolkaimisen kukkamekon päälle. Yksinkertaisesti epäpukevaa, tyylitöntä, huvittavan näköistä
Vierailija kirjoitti:
On olemassa pieniä epävirallisia uimapaikkoja, vaan joku poukama tai laituri. Ne on parhaita.
Eilen illalla uin juuri sellaisessa, ihanassa poukamassa, jossa on hyvä ranta ja hiekkapohja ja jossa vain harva käy.
Pissailu vedessä voi tuntua pieneltä toimieta ympäristön kannalta, mutta Anna Björnin mukaan sillä on erittäin suuri vaikutus paikallisesti. 1 litra virtsaa 5-7 kiloa levää. Kaiken kaikkiaan se ei vaikuta niin paljon, jos henkilö pissaa veteen, mutta pienessä uimispaikassasi sillä voi olla suuri vaikutus, hän sanoi.
STV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ällötä vaan vähän naurattaa ja ihmetyttää. Jollain yhdellä prosentilla on sellainen takamus jolla nuo näyttää hyvältä. Yhtä koominen näky kuin se jos itse laittaisin harteikkaana ja vähän bulkkina naisena sellaisen spagettiolkaimisen kukkamekon päälle. Yksinkertaisesti epäpukevaa, tyylitöntä, huvittavan näköistä
Minusta tuo perseen esittely on mautonta riippumatta siitä miltä se näyttää.
Myös rantaa reunustavat puskat ovat kusessa, kun pikkulapset pissatetaan siinä 2 m päässä lähimmästä rantapyyhkeestä. Ja kotkut miehet nyt kusevat minne vain, hyvä ettei siihen pyyhkeelle.
Niin olisi naiminenkin, mutta kun ne vehkeet on niin ällöttäviä ja epähygieenisiä.
Tuttavani lapsella on jokin sairaus, en ole kysynyt tarkemmin, mutta ehkä vähän kehitysvammaa jne. Viime kesänä oltiin rannalla heidän perheensä kanssa ja tämä lapsi näki ilmeisesti ekaa kertaa persebikinit. Hän purskahti raikuvaan nauruun, osoitti sormella ja nauroi ihan kaksin kerroin. Ensin hävetti ja äitinsä yritti hyssytellä, mutta kun siihen persebikinityypin viereen tuli toinen samanlainen, niin kyllä koko porukka väkisinkin purskahti samaan nauruun. Oli se silti noloa, nää naiset varmaan ties että he ovat naurun kohteena ja myös kaikki muut rannalla... Mutta onhan ne koomiset vaatteet, vaikkei kenelläkään pitäisi noin nauraa.. nykyäänkin kun näen tuollaiset bikinit, niin pitää nieleskellä naurua pois.
Naturistirannalla ei ole bikiniongelmaa.
Kalat pissii, paskantaa, ruokailee ja synnyttää myös siinä sun uimarannalla.
Ällöttävä swksiobjektoida itsensä lasten suosimalla paikalla. Menkää nudistirannoille lutkailemaan