Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURperhekuumeilijoiden helmikuu 2009

01.02.2009 |

Avataanpa uusi kuukausi ja uudet kujeet:)

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus alakerrassa kovasti kaipailee äitiä (tekee hampaita) mutta piipahdan ihan muutaman rivin kirjoittamaan.. Missä kylpylässä TE olitte Sinuvi?? ;) Oispa aika jännä juttu jos oiskin nähty! Me jo miehen kans juteltiin, että joskus kevätkesästä voitas käydä yks yö ihan kahdestaankin samaisessa kylpylässä tai jossain toisessa, lemmenlomalla. ;)

On ollut vähän väsähtänyt olo, liekö vielä reissuväsyä. Iltapalaksi lupasin leipoa vielä sämpylöitä ja laskiaispullia eikä taikinat ole vielä edes kohoamassa! Tulee hoppu! Huomiselle sain ajan hierojalle, lievitystä niskahartiaseutuun. Ja samalla omaa aikaa :)

Lunta on tullut urakalla. Isäntä tekee pihalla kolahommia ettei ihan hautauduta kotiin. :)

Illanjatkoja! paremmalla ajalla lisää!

Omppis

Vierailija
22/74 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppikselle että ikaalisissa oltiin:) ja tykkäsin kovasti paikasta..ja kylpylästä - sen verran mitä minä nyt sitä näin.

Mulla kans kiire - kaurapuuroa laitoin itelle, ku tulin jumpalta ja muut olikin syöneet ruuan kaikki:)

mies lähti vie vanhimpia harkkoihin ja soitin perään että missä se ruuan loppu on - sieltä ihmeteltiin ettenkö ollut vielä syönyt, he urakalla yritti syödä kaikki ettei pikkunökköstä jää... no kaurapuuro pelastaa tilanteen, on mun suosikkiani, ja taapero syö mielellään sen iltapalaksi myös. Elikkä syömään.

Minä lupasin porukoille tehdä pannarin kun tulevat kotiin...minusta tuo pullataikinan teko on niin haastavaa...hatun nosto omppis sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huonoa tekee, liika on aina liikaa ja aika makea tuo kermavaahdon ja mantelimassan sekoitus.. huh hei!

Ei oltu Sinuvi samoissa altaissa. Me oltiin Sanissa Kalajoella. Ehkä mennään joskus vielä yhdessäkin! Jos vaikka saatais se suurperheellisten kokoontuminen järkättyä! :)

Riesalle kivaa huomista! Saat uuden vauvan ;) Tanni ois kyllä hyvä nimi! Kannatan! Onnea myös raskautumiseen, toivon ettei menkkoja tule!!

Nyt kone kiinni tältä iltaa ja saunan lämpöön. Unikin jo maistuu. Pikkunaperot herättivät tänään jo seitsemän jälkeen..

Omppis, joka ehkä kahmii vielä yhden laskiaispullan vauvalehden parissa ;)

Vierailija
24/74 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoittelen muutaman rivin kun ehkä hetken saan koneellakin olla..

Mekin oltiin viime viikonloppuna kylpylässä mutta miehen kanssa ihan kahdestaan :) Oltiin ns. häämatkalla :D Ihanaa oli ja levättyä sai ja ikävä tuli jo kova kahdessa vuorokaudessa lapsia!! Nyt sitten suunnitellaan talvilomaksi koko perheen reissua johonkin kylpylään.. vielä pitäis päättää minne ja varata reissu, että saadaan edes sitten jostain huone.

Onnitteluja täältäkin raskautuneille! Oma kuume kasvaa vaikka mies sanoo ihan muuta! Noo...ei minullakaan vielä kova kiire ole mutta kuitenkin niin ihana olisi jo se oma kasvava kumpu ja se vastasyntynyt nyytti sitten :)

Mutta nyt hermostuu tuo minun ei enää niin vastasyntynyt nyytti niin pitänee lähteä puuron keittoon! :)

Vimpula

Vierailija
25/74 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Riesa pikaisesti aamun avauksessa...Kahvia juon ja odottelen lähtökäskyä koiran kasvattajalta, että milloinka startataan. Hänellä oli ongelmia autonsa kanssa heti aamutuimaan. Tuolla etelässä on ollut pakkasta yöllä melkein sen 30, joten imeisesti autonakku on tyhjä...tarkoitus oli jo lähteä melkein tunti sitten ajamaan, mutta nyt vielä kotona. Toivottavasti pentu saadaan kotiin illaksi. Ilma on kyllä mitä ihanin: meillä on pieni pakkanen ja aurinkoa luvattu.

Niin, tärppi olisi kyllä ihana saada heti alkuun, mutta sitä kun ei voi itse päättää...toivottavasti tärppi tulee joskus tässä lähitulevaisuudessa. Niin, tämä ensimmäinen kierto tuntuu olevan perin konstikas. Nimittäin kun itse laskin tuon oviksen viikonloppuun, niin luulen ettei se ole siihen sattunut ollenkaan. Tai sitten minulla on elämäni ensimmäisen kerran huomaamaton ovis. Mutta nyt alusta viikkoa on ollut tuntunut ihan toiselle. Ja vielä aamulla ja nyt on sellainen olo että jotain tuolla vatsanpohjalla tapahtuu. Eli luulenpa sen h-hetken olevan myöhässä...kunhan ei itse nyt ole myöhässä. Ovistikkuja en omista, joten tunteella tässä mennään. Noh, illaksi kotiin ja jatketaan siitä mihin aamulla jäätiin :-)

Hyvät huomenet kaikille ja aurat auki!

Riesa polkaisee käyntiin, toivottavasti kohta.

Riesa ja oudot tuntemukset

Vierailija
26/74 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen jo eilen putkät stoorit mutta sitten kone teki tiltin ja viestit katosi multihyperavaruuteen....

Teitähän oli oikein iso joukko eri puolella Suomea kylpylöissä, mukavaa että kaikilla oli ollut kivat reissut. Riesalle onnea koiranhakureissulle, onko se se Tanni sitten =))

Meilläkin oli viikonloppuna hulinaa kun siskoni ja veljeni perheineen olivat käymässä, ihan mukavaa tosin minusta on huushollata, joten en koe sitä taakkana. Aiemmin oli puhe siitä mikä kenestäkin on iso perhe...aina olen halunnut väh. kolme lasta, mies taas on aiemmin sanonut että enintään kolme. No nyt meitä on yhteensä kuusi ja varmaan se 7 eli siis 5 lasta on se raja minulla... moni tosin ihmettelee jo meidän neljääkin. Meidän tuttavapiirissä ei oo kuin yhdellä muulla perherellä 4 lasta, viittä ei kellään. Jos pääsen tässä joskus ilmoittamaan vanhemmilleni että meille ootetaan viidettä, oon varma että iskä saa jonkun kohtauksen ja äitikin kaivaa nitropurkin esiin....siskoni oli suunnilleen viikonloppuna pyörtyä kun kerroin että haluaisin vielä yhden. Aikansa sulateltuaan sanoi että sinussa on varmaan joku sisäänrakennettu äitigeeni....

Meillä on viikonloppuna tulossa tytön 8v- synttärit sukulaisille joten pitäisi pikkuhiljaa ryhtyä leipomaan....

Meidän 4kk vauveli oppi perjantaina kääntymään selältä vatsalleen ja tekee sitä nyt koko ajan. Yötkin on selkeesti levottomampia...

Riesalle tärppionnea. Minä oon jo kaikki raskausoireet bongannut itsestäni vaikka toisaalta en usko nyt tärpänneen. Odotellaan tässä tätiä...nyt kp29/30-33, onneksi ei oo testiä kaapissa , muuten oisin jo varmaan testannut. Taidan yrittää malttaa yli viikonlopun ja jos ferrari ei oo sit kaasutellut paikalle, testailla vasta sit...

Mutta ei muuta kuin mukavaa viikkoa kaikille toivottelee Tanni

Vierailija
27/74 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jo taas mietin, että jospa vielä... Ja vauvalla ikää huimat kolme viikkoa! Ja raskaus oli mitä oli, kun aikanaan yhden keskosen on maailmaan pyöräyttänyt, niin seuraavat raskaudet ovat olleet aika jänniä. Ja tuossa tuon nelosen odotusaikana olin ihan varma, että ei enää ikuna yhtään raskautta minulle. Niin jo sairaalasta ulos kävellessäni sanoin kätilöille, että tuskinpa tämä tähän jää, jos asia yhtään minun päätettävissäni on.

Ei, en minä vielä kehitä kuumetta itselleni, kunhan pyörähdin katsomassa... Täällä näkyy kuitenkin jo olevan tuttuja tuolta odotuspuolelta muutaman kuukauden takaa... ainakin Riesa ja Tanni... onnea teille yrityksiinne. Ja jos yhtään itseäni tunnen niin varmaan aika pian tänne saavun vakitusemmin minäkin...

Vierailija
28/74 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään reissuun lähdöstä...kasvattajan auto teki stopin!

Nooh, ei siinä mitään. Mies on ollut kotona koko päivän, ja jatkoimme siitä mihin aamulla jäimme. :-)

Eihän sitä voi nyt tilaisuutta jättää käyttämättä.

Villakoira tulee kotiin viikonloppuun mennessä!

Riesa ja yritykset.

Vierailija
29/74 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään aurinkoisessa säässä hiihtämässä (oli ihanaa..) - kovin pitkään en kyllä ollut mutta pienestä se alkaa.. Sitten kävin kampaajalla, taas on siisti tukka, ja tilasin samantien ajan seuraavallekin kerralle, ja sitten värjätään taas.

nyt hetki sitten tein marjapiirakan, kakkonen lähti hiihtämään kaverinsa kanssa, hakivat autolla kauemmas valaistulle - sanoinkin että kutsuu kaverin vanhempineen iltakahville.. saa nähdä tulevatko. Minusta melkein parhaimpia onkin tälläiset extempore-kyläilyt - silloin ei ole liikaa ennättänyt pohtia kodin siisteyttä, tarjottavaa ym.

esikoinen lähti miehen kanssa juuri hiihtään, mies kun tuli töistä hetki sitten.

taapero ei syöny tonnikalapitsaa, okei keitin siten isoista kauraryyneistä puuroa - sieltä löytyi 'terävää viljaa' -joten sekään ei kelvannut.. ottaiskohan se kohta muroja, no eihän sitä joka päivä ole hyvä ruokahalu (paitsi minulla).

riesa - kiitos ruokavinkeistä. voisitko tarkentaa sitä lohiriisi juttua, miten laitat kaikki pellille - siis tarjoiluvaiheessa? kuulosti hyvälle.

sulla lienee jännättävää tämän kierron lopussa.kiva, pidetään peukkuja!

tanni - eiks se oo hassua tämä vauvakuumeilu, vaikka sylissä on parasta aikaakin vauva, niin siitä huolimatta asia pyörii mullakin päivittäin mielessä.. ihana kun on sylissä tälläinen ihana käärö!

Mutta nyt täytyy mennä tuonne hommiin,

kuulumisiin,

sinuvix4

Vierailija
30/74 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on jo jännät paikat! Tanni odottelee tuleeko täti kylään vai joko ois onnellisesti raskaana ja Riesallakin mahdollisuudet kasvaa kun niin innokkaasti yritättekin!! ;) Tulkaa heti kertomaan kun jotain tiedätte suuntaan tai toiseen. Peukut on pystyssä!

Meillä neitit on nuhassa ja pienin tuhisi yönkin kainalossa ja nukkuminen oli mitä oli. Ens yöksi laitan tippoja nenään ja tarvittaessa annan panadolia. Paha kai se on pienelläkin olla jos kovin flunssainen olo on, ei vaan osaa sanoa. :(

Onkos teillä ystävänpäivän suunnitelmia? Oletteko ystävien kans vai oman perheen parissa? :)

Vauvakuume oli eilen ihan MAHDOTON, tänään taas paremmin aisoissa. Vaihtelee, vaihtelee.. Luin muuten tänään, että vuoden 2011 alusta lapsilisät ja kotihoidontuki nousee. Tietääkö joku enemmän, määriä tms..? Hyvä juttuhan se ois! :))))

O

Vierailija
31/74 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletinkin just "Lapsilisät ja kotihoidontuki 2011" ja sieltä tuli lisää tietoa. Että jos joku muukaan ei ole asiasta aiemmin kuullut, voi kurkkia sieltä! Mm. lapsilisät, kotihoidontuki ja minimipäivärahat nousevat 1.3. 2011 lähtien. Eli kahden vuoden päästä.. No onhan sinne toki vielä aikaa.. ;)

Tiedottaa Omppis

Vierailija
32/74 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näytti plussaa. Ei vielä 7viikkoa täynnä edellisestä synnytyksestä. Mistä niitä vauvoja sataa??En voi uskoa tätä, kun jossain vaiheessa sai potea, kun vauvoja ei tullut vaikka mitä teki. Nyt niitä vaan sataa. 8.s lapsi tulossa. Kuus nuorinta syntynyt 6vuoden sisällä.

Vierailija
33/74 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä piisaa säpinää kotona! 7 vkoa synnytyksestä !! Hurjaa todella! Laitappa esittelyn pätkää itsestäsi tuonne suurperhekuumeilijoiden esittelypinoon..ja ei muuta kuin kirjoittelemaan!

Ja vielä kerran onnea!

tähän loppuun itsestäni tietoja---elikkä kuumeilen 5ttä. ikähaitaria lapsilla on, vanhin on syntynyt 96,97 sitten luovaa taukoa, kun ei tärpännyt.. seuraavana 06 ja 08. Nyt kuopus on puolen vuoden ja kuume tosi kova. Ei vain mitään merkkejä edes niistä menkoista.

Niin, sellainen kysymys vaippaliina, kun olet noin sähäkästi raskautunut aina edellisen synnyttyä, niin oletko imettänyt (toisillahan se estää raskautumisen) . Itse kun imetän - ainoa keino olisi varmaan lopettaa imetys että raskautuisi.. ei houkuttele se vielä.

nyt kutsu käy!

- meriutu - mitä kuuluu kaveri??????

sinuvix4

Vierailija
34/74 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesan pikainen tervehdys tovereille!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Ja onnea Vaippaliinalle!

Riesa ja kiirekiirekiirekiire....

Vierailija
35/74 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiman pienillä ikäeroilla teillä nuo lapsukaiset.

Minä en malttanut...kävin eilen apteekissa ostamassa pienimmälle d-vitaamiineja ja oli pakko ostaa testi...ja negaa tänä aamuna pätkähti. Itse asiassa ei ollut niin paha tunne kuin odotin koska yritykset flunssa-aikaan oli mitä oli.Oli vähän semmonen olokin että ei se nyt heti tärppää. Ja vaikka se täti kerran tulikin niin luulen että tiheä imetys kyllä osaltaan pistää meikäläisen hormoonit vielä sekaisin. Voi siis olla että negasta huolimatta saan siis odottaa tätiä. No, pienimmäinen-joka tässä sylissä nytkin istuu- on vielä onneksi ihana vauva. Joka päivä hehkutan miehelleni että olen niin onnellinen tästä kaikesta. Tuntuu hassulle että pari vuotta sitten meillä meni niin huonosti että eroakin suunniteltiin ja nyt joka päivä kumpikin jaksaa muistutella rakkaudestaan toiselle. Yhteistä eloa kuitenkin tulee jo 20 vuotta mittariin tänä vuonna.

Kävin 5-vuotiaan kanssa luistelemassa aamupäivällä. Otettiin kuumaa mehua termariin ja eväät mukaan. Oli mukavaa, pienin nukkui vaunuissa.

Nyt ootellaan koululaisia kotiin. Pitäisi mennä käymään kaupungissa vanhimmalle sovittamaan ja tilaamaan seuran verkkareita ja sit tulla kotiin leipomaan. Ainakin synttärisankari lupasi avustaa leipomisurakassa.

Täällä siis kuumeilen kovasti yhä kanssanne... Minäkin huhuilen, että mitä M eriutulle kuuluu??

Ja Katjalah, oli mukava kun kävit kurkkaamassa, onnea sinulle pikku nyytistä vielä kerran!

tanni haaveissaan

Vierailija
36/74 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea vaippaliinalle! kyllä sulla siellä säpinää ja touhua riittää! :)

Täällä vauvakuume heittelee.. väliin tuntuu että kyllä se meidän sakki on tässä mutta toisaalta... kyllä se pikkunen vauva ois silti vielä ihana :) Se tunne siellä laitoksella ku saa pienen syliin ja sitte ne vauvanuuskuttelut ku toinen on ihan rääpäle :) Ja mikä on ihanampaa ku illalla istahtaa vauvan kans keinutuoliin ja olla vaan.. nuo vauvat ku on vaan niin sulosia :)

Tuo meidän nykynen vauva on jo melkosen touhukas.. joka paikkaan kiipeämässä pystyyn ja isompien perässä menee jo vauhdilla kontaten. Ei se enää paikallaan pysy. Imetyski on jo aikalailla loppu et jos sitä kohta tässä vois uutta alkaa oottaan :) Tärppionnea kaikille ja toivottavasti ne isännät saatte mukaan kuumeiluun :)

Vierailija
37/74 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tannille kertoa heti kun ajatukset rullaa niin että ihanaa että teillä on tämä tilanne nyt, eli elätte ihanaa arkea miehesi kanssa! Muistan kun joskus kerroitkin siitä että on ollut toisinkin tilanne. Kyllä se rakkauden kertominen tavalla tai toisella päivittäin olisi niin tärkeää - puolisolle kuin lapsillekin (MURKULLE), olisi niin tärkeää.

Just miehen kanssa puhuttiin (esimurkku meni ystävänpäiväbileisiin;) ja murkku synttäreille), että vaikka tuo murkku haastaa koko ajan ja kaiken, ja nostattaa meidän verenpaineen hetkessä nollasta sataan, täytyy muistaa että se on myös hälle ittelleenkin tosi hankalaa, eikä suinkaan kivaa, se että saa vanhampansa suuttumaan. Että täytyy sitä rakkautta vaan muistaa tuolle verenpaineen nostattajallekin pyrkiä osoittamaan...vaikkei aina ole tilaisuutta siihen, mutta jos vain pienikin tilanne olisi niin siitä vaan.. Niinkuin eilen illalla, komensin sen halimaan äitiä..monen kutsun jälkeen tulikin ja sitten painittiin.. hyvä niin, sillä sain kuulla että taas hetkeä aiemmin olikin ollut riitaa isänsä kanss...joka päivä jonkun kanssa. huh huh!

Tästä heitänkin riesalle kysymyksen että miten teillä menee murkkuikäisen kanssa? vai teinikö teillä jo on?

Ja muutkin joilla vain kokemuksia asiasta on - ottakaa kantaa.

Meille tulee nämä kummit illan päälle, ehkäpä puolentoista tunnin päästä. Ja ruokajutut teenkin huomenna -- riesan ehdotus lohi ja perunat miehen tahdosta, ei siis riisi... ja salaattia kaveriksi. Illaksi sitten kaikkea hyvää vastapaistettua patonkin ymm ja jätskiä..teen upeat jätskiannokset lapsille jalkalasiin..sörsseleineen kaikkineen. Ja meille vähän isommille oliko se jotain mövenbickin suklaajätskiää... nam. Ja ajattelin nyt vielä mustikkapiirakan loihtia.. ei kuulkaa rouvat häviä minnekkään tuo outokumpu tuosta navanseudulta, joka kai muutamaa liikakiloa kantaa..

No nyt mennään taas..

-s-

Vierailija
38/74 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaippaliina! Kylläpä oletkin raskautunut pian! Jaksuja uuteen raskauteen ja samalla myös vauvanhoitoon! :)

Tänään on tullut ihania viestejä ja muutamia korttejakin.. :) Mutta suruakin.. Hyvän ystäväni isä tekee kuolemaa.. :( Tänään näkivät, mutta huomisesta ei enää tiedä.. Toki ystävän isällä on jo ikääkin ja pitkäaikainen sairaus, mutta koskettaahan se silti kovasti. Kumpa osaisin olla tukena ja turvana. Kumpa osaisin sanoa jotain lohduttavaa. Ystävät on NIIN tärkeitä!

Vauvakuume on taas ollut kovasti pinnassa. Kyllä ois niin mahtavaa kokea se kaikki vielä kerran. Mutta kertokaapa miten tämän "vielä kerran" tunteen saisi joskus loppumaankin? Eikai tätä voi ikuisesti jatkua, voiko? Olen lueskellut odotus- ja synnytystarinoita ja niistä jokainen koskettaa.. Se on niin herkkää ja ainutlaatuista...Upeaa kertakaikkiaan!

Nyt kp 2 ja kalenterista jo selailen minkä oviksen nappaisin! ;) Elokuun ovis mielessäni ellei aiemmin satu "vahinkoa" tai sitten ei mitään ovista ellei miestä saa mukaan kuumeiluun.. : / Mutta jaksan uskoa, että se ois ylipuhuttavissa. Kevään ja kesän pitkinä valoisina öinä! ;)

Missä tosiaan on meriutu? Minäkin olen jo kaipaillut moneen otteeseen! Myös Pikkistä mietin.. Tulkaa ystävät linjoille! :)

Halaukset teistä jokaiselle! :))

Omppis (unihiekkaa jo silmissään)

Vierailija
39/74 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesa täällä huutaa hyvät huomenet!

Nyt onkin sitten kerrottavaa Teille! Eli siis, pitkän piinaviikon jälkeen saimme eilen pienen villakoiran pennun taloon :-)

Eli koko viime viikko ja tämä viikko tehtiin lähtöä sitä hakemaan, mutta kun ensin iski se kauhea myrsky ja sitten mieletön pakkanen, ettei kasvattaja voinut muuta tehdä kuin odottaa korjaamolla ollutta autoa sekä putkimiestä joka tuli korjaamaan pakkasesta aiheutuneen putkivuodon...Mutta eilen tämä muori starttasi matkaan meidän Täti koiran kanssa (villakoira sekin 7 kuukautta vanha kääpiövillis) ja kävi hakemassa kaksi pentua, sekä ruskean että hopean tänne meille. Se ruskea pentu on jo jatkanut matkaansa tuonne Luulajaan. Eräs perhe sai siitä koiran samalla vaivalla, ja minä sain siitä tietysti "hakupalkkaa" kun samaa kyytiin sen otin. Se hopea pentu jäi siis meille. Saas nähdä tuleeko siitä Toy vai kasvaako kääpiöksi.

Yö meni hyvin: ei itkenyt sitten tippaakaan, eikä ollut tehnyt lattialle yhtä ainoata lätäkköä. Seitsemältä pääsi ulos oven raosta ja teki pissit ulkorapulle :-)

Se ruskea oli aika pakkaus luonteeltaan. Huomasin sen jo automatkan aikana, kun oli kolme tuntinen yhtä torvisoittoa ja huutoa. Ikää oli vasta sen 8 viikkoa ja kun laskin sitten kotipihalla ulos nämä kaksi kaverusta niin kävi ensimmäisenä kiinni meidän pennun niskavilloihin. Mahdottoman sosiaalinen oli, sekin tuli huomattua heti kymmenessä minuutissa, ja kun otin ne sisälle eteiseen niin iski hampaansa minun peukaloon...ajattelin että nyt on aika sitten kellistää tämä pentu ensimmäisen kerran isompien koirien kera, että oppii tavoille, mutta eikun osoitti luonteensa myös meidän kahdelle vanhemmalle koiralle...eli oikein hyvä että lähti sinne omaan uuteen kotiin ja meille jäi tuo rauhallinen vesseli. Rauhallinen saa pentu olla, mutta ei arka tai pelokas. Samoin pennulla saa olla luonnetta mutta ei tyhmän rohkea...

Meidän pennulla ikää se 10 viikkoa, ja niin pieni on että...se ruskea pentu oli jo nyt paljon suurempi. Mutta sillä onkin suvussa enemmän "suurta verta" kuin meidän pienellä Toylla.

NIMI PUUTTUU!! KEKSIKÄÄ!!! VAI LAITETAANKO SE TANNI :-)

Muuten täällä ollaan puuhasteltu ahkerasti. Tosin ei tiedä ollenkaa että miten tässä kierrossa käy, koska ovis tuntemukset ovat senkun jatkuneet koko viime että tämän viikkoa. Itsehän laskin sen parhaan ajan tuolle viime viikon lopulle, mutta alampa epäillä että mitenkä asia on...tosin lämmöt eivät ole nousseet ollenkaan tuntemuksista huolimatta. Yleensä olen todella "kipeä" oviksen aikaan, joten h-hetki ei voi mennä ohikaan huomaamatta. Mutta outoa tämä on. Kierrosta tulee kaiketi pitkä tai sitten en ovuloi...(ensimmäinen kierto vauvan jälkeen siis ja nyt tuo baby on sen 3 kk kohta. ) Eli voihan tämä olla pelkkää "fuskausta" koko juttu. Mutta kuten sanottu, yrittänyttä ei laiteta :-) ja täällä homma toimii miehen kanssa, vaikka oma kroppa olisikin vähän "tilapäishäiriössä".

Hyvä sunnuntait.

Tämä rouva alkaa tuulettamaan perhettään :-)

Riesa ja Kiljuset

Vierailija
40/74 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, unohdin vastata tuohon ruoka juttuun, mutta hyvä kuitenkin että sait kaikki "sirkat sopalle"...

Meitsi tekee ja kokeilee aina jotakin uutta...suurperheessä mennään nopeaa ja täydellä teholla. Pata on tulella koko ajan ja noita-akka hämmentämässä jos jotakin yrttikeittoa...

Riesa ja patakakkonen