Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Povipommin päiväkirja, mitä sille vauvalle tapahtui?

Vierailija
01.02.2009 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, eivätkä ole liioin kouluja käyneet. "Roskaväeksi" pärjäävät kuitenkin aika kivasti..

Vierailija
2/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne on voineet tienata miljoonia vaikkei ole mitään ruudinkeksijöitä? Nykyisin niillä on tietty managerit jotka hoita business-puolta. Etenkin Katie vaikuttaa vähän hölmöltä, Pete taas on selvästi pohtivampi ja tunteikkaampi puoliso.

Mua muuten häiritsi se ettei Katie tuntunut ollenkaan surevan vauvansa kuolemaa vaan enemmän suri sitä ettei hän ollut enää raskaana. Halusi vaan pian "sen" pois sisältään, eikä puhunut enää vauvasta vaan "siitä". Pete taas suri enemmän eikä pystynyt asiasta edes puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletkos nähnyt kyseisen eukon kasvoja nuorempana? On kyllä kaunis. Ja kaunis tulee tytöstäkin tod.näk. Eipä se kerro jos vauvana on kumman näköinen..ihmeen kateellista porukkaa...

Vierailija
4/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitteli page-3 malliin töitä, suloinen likka. On kyllä nykyäänkin ihan näyttävä. Minä pidän myös persoonasta, kylmää bisnestäähän nuo tekee ja ehkä siksi ei aina näytä kaikkea. Olen tavannut Katien työn merkeissä jotain vuosia sitten, tosi rento ja maanläheinen ihminen.

Hänhän puhui kuolleestä sikiöstä "it" koska eivät tienneet kumpaa sukupuolta se oli. Ja sanoi että hänen pitää pysyä kasassa koska Pete on niin hajalla..

Vierailija
5/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana, seurauksella että lapsi vammautui? Vai oliko se joku muu?

Vierailija
6/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli kuvia, kun oli viimeisillään perskännissä ja haastattelu, jossa tämä Jordan/katie ihmetteli, että juhliminen on "muka" vammautumisen syy.

Vierailija
7/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kameroiden edessä pitänyt saada joku hysteriakohtaus? Jokainen noilla raskausviikoilla tietää että kesken voi mennä jos on mennäkseen. Ohjelmasta sain sen käsityksen että sikiö ei ollut terve. Olivat olleet lääkärillä kuulemassa tulokset eikä kameroita ollut siellä paikalla.

Täytyy sanoa että mullakin oli aikamoiset ennakkoluulot ennen kuin aloin seurata sarjaa. Kun ei ole syntynyt kultalusikka suussa Katie tekee rahaa sillä millä voi eli kropallaan ja hyvin näkyy menevän jos ovat Brittien toisiksi rikkaimmat julkkikset.

Vierailija
8/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei puhunut enää vauvasta? Ja jos mä olisin saanut keskenmenon noilla viikoilla (mun muistaakseni muuten oli menossa jo rv16?) niin ei siinä olis paljoa kameroita muistettu jos olisin saanut keskenmenon vaan itku olis tullut. Eikä Katie varsinkaan joka muutenkin juttelee miehen mulkusta ja parin seksiasioista tai sitten ummetuksesta jossa kuvailee kakkaansa luulisi miettivän miltä näyttää kameroiden edessä...

Vierailija
9/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on suorastaan lohdutonta, että aikuiset ihmiset(??), kuten te hyvät av- mammat, ette ymmärrä jonkun mahdollisesti surevan toisella tavalla.

Mä olen itse saanut kaksi keskenemenoa, enkä mä ole suuresti itkenyt niitä. Surin niitä omalla tavallani, En minä ole kylmä ihminen.

Ja mitä tulee Katieen, niin eihän se nyt ihan tyhmä voi olla. Yksi Englannin rikkaimmista ihmisistä. ja ihan vaan sillä mitä näyttää. Kyllä teistäkin 90% ottaisi silikonirinnat, jos sillä vaan saisi niin paljon rahaa.

Vierailija
10/21 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen toki suree tavallaan. Toisten tunne-elämä ei ole yhtä rikasta kaikilla, toiset ovat herkempiä kuin toiset.

Vierailija
11/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne geenitkään aina kaikkea määrää, valitettavasti!

Vierailija
12/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut edellinen raskaus meni kesken. Olikohan rv12? Tänään näytettiin kun ne oli siel ultrassa eikä lääkäri löytänyt sykettä :(. Ihmeen rauhallinen äiti oli, mut isälle oli tosi kova paikka.

Vierailija
13/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onkin ottanut sellasen vaimon joka on niin, miten sen nyt sanois, tunneköyhä? Mukavahan se on mut vähä blondi.

Vierailija
14/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos äiti on käynyt kauneusleikkauksissa, niin ei se vauva leikeltyä ulkonäköä peri...

Vierailija
15/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuoli rv10...

Toi Katie on mun mielestä jotenkin kylmän olonen

Vierailija
16/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka itseään kunnioittava ihminen laittaisi lapsensa nimeksi Princess Tiamii??

Vierailija
17/21 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Princess ei vieläkään ihan prinsessalta näytä mutta varmasti tulee nätti tyttö hänestäkin.

http://showbiz.sky.com/jordan-pete-dazzle-la

Vierailija
18/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun oon katsonut sarjaa, niin se oli viimeisillään raskaana. Sekö vauva kuoli kohtuun? Luulin että se oli juuri tämän prinsessan raskaus meneillään.

Vierailija
19/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla geeneillä.

Vierailija
20/21 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta no hätä, Katie on taas raskaana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän