Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. Biletupakoijat, onnistuuko se? että polttaa vain bilettäessä, ei arkena?

Vierailija
01.02.2009 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nosti yli kymmenen vuotta vanhan ketjun ilman syytä?! :D

Mutta jos jotakuta kiinnostaa, kyllä mulla aikanaan onnistui. Nykyään en harrasta enää biletupakointiakaan. Mutta monta vuotta parikymppisenä poltin aina alkoholin kanssa, jopa puoli askia illassa, enkä ikinä polttanut yhtäkään tupakkaa selvin päin.

(Ja haha ennen kuin joku epäilee, että sitten vedin alkoa joka ilta, niin yleensä opiskeluaikoina juotiin kerta viikkoon. En juonut enkä polttanut arkisin.)

Vierailija
22/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu tosi hyvin. Itse ostin tupakkaa toukokuussa - 21 ja aski kesti lokakuun alkuun - 21. Muina aikoina ei tupakkaa tee mieli, mutta ei tarvi kun pari lonkeroa, niin jo tulee tupakka mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole kuin biletupakointi, vaan kyseessä on hienovarainen ilmaus pilven polttamiselle.

Vierailija
24/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kummastuttaa, että miksi suurin osa biletupakoijista ei osaa ostaa niitä biletupakoitaan. Miksi pummaavat?

Vierailija
25/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se onnistuisi, mutta ei tee enää mieli polttaa. Kerran olen kokeillut polttaa puoli tupakkaa, muttei siitä saanut enää samoja fiiliksiä.

26/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistui. Nykyään kun ei juo niin ei poltakkaan. Kerran kuussa kun hermot menee niin kaapista voi vetäistä yhden röökin.

Vierailija
27/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kummastuttaa, että miksi suurin osa biletupakoijista ei osaa ostaa niitä biletupakoitaan. Miksi pummaavat?

Mä kuulun sitten siihen pieneen osaan biletupaikoijista. Ostan aina oman askin, mutta kun bileet loppuvat, annan vajaan askini sellaiselle kaverilleni, joka polttaa muulloinkin kuin bileissä. Näin mulla ei ole koskaan kotona tupakkaa, mutta en myöskään pummaa bileissä tupakkaa muilta.