Totuus, kiitos. MIlloin laukesit ekan kerran yhdynnässä miehen kanssa vai koska luulet sen tapahtuvan?
Kommentit (19)
useampi vuosi siinä meni joka tapauksessa. olin varmaan jotain parikymppinen?
n.1 kk seksin harrastamisen aloittamisen jälkeen :)
Kyseessä oli kolmas kumppanini, nykyinen aviomieheni. " Onnistumista" edelsi pitkä harjoittelu omin päin (että ylipäätään opin " saamaan" ), sitten sitkeä (joskaan ei tylsä;) puurtaminen yhdessä miehen kanssa.
Ei todellakaan ollut itsestään selvää, eikä edelleenkään ole siinä mielessä, että saisin noin vain miehen kanssa ollessani. Miehen " tekemänä" olen tähän päivään mennessä saanut orgasmin vain kerran tai kaksi. Tarvitsen siis edelleen myös oman käden avuksi, jotta saan yhdynnässä.
lauennut, enkä varmaan laukeakaan...
Ikää 34 vuotta
Mieheni kyllä hoitelee minut muilla tavoin.
Mutta sen kokemuksen jälkeen aloin saamaan orgasmeja lähes joka kerta.
Olisiko ollut kolmas kerta kun harrastin seksiä. Aaaah... Ja kerran olen saanut kaksi orkkua aivan perä perään. Mutta sitä uudelleen odotellessa :o)
kun seurustelin ensimmäisen todellisen, ja pitkäaikaisen rakkauteni kanssa
Jos siis yhdynnästä puhutaan. Käytin jo aiemmin miestä hyväkseni vähän toisin, ja niistä en muista, kuinka pian menin loppuun asti.
Edelleen on sama mies ja seksi on aivan mahtavaa. Takana nyt 12v yhteistä elämää.
Siitäpä sitten hoksasin miten homma toimii ;-))
20 v. ensimmäinen (ja ainoa) seksikumppani, muutamia kertoja piti kokeilla ensin. :)
Vierailija kirjoitti:
20 v. ensimmäinen (ja ainoa) seksikumppani, muutamia kertoja piti kokeilla ensin. :)
Ja onnistuu vain ratsastaessa, kun voin itse tehdä orgasmin itselleni.
n. 18-vuotiaana. Eka seksikaveri, mutta ei eka kerta. Hänen kanssaan ainoa kerta kun laukesin. Muiden kanssa onnistunut paremmin.