Mieheni käyttäytyy ajoittain todella erikoisesti
Kun olemme olleet käymässä hänen vanhempiensa luona, hän on monesti heittänyt vanhempiensa omakotitalon pihalle roskat (siis maahan talon eteen). Useasti olen monissa paikoissa huomannut, että hän on laittanut jonkun vanhan kahvimukin tai limsamukin auton pyörän alle tai heittänyt maahan (esim. kerrostalon pihassa ulko-oven lähellä, parkkihallissa tai juuri hänen vanhempiensa pihalla). Olen melkein joka kerta kysynyt syytä ja hän ei osaa vastata siihen mitään järkevää syytä ja jatkaa toimintaansa kerrasta toiseen (joka kerta olen ihan että wtf).
Mieheni saattaa valehdella aivan yhdentekevistä tai sitten tärkeistä asioista aivan kevyesti hymyillen päin naamaa tai sanoa vakavalla naamalla ko. asiat ja sitten seuraavana päivänä sanookin, että hän vain bluffasi koko ajan ja odotti, kumpi menee pidemmälle. Olen nyt ollut hänen kanssaan yhdessä useamman vuoden ja hän edelleen yllättää moisen seikan kanssa. Hän nimittäin saattaa valehdella päin naamaa ilman tunnontuskia kenelle tahansa ja milloin tahansa. Olemme hieman jutelleet avioeron mahdollisuudesta viime päivinä, sillä mies tunnusti, että ei rakasta minua sekä on väkivaltainen ja erittäin pihi sekä valehtelee ja parin viime päivän ajan ja viimeksi aamullakin hän sanoi vakuuttavalla rauhallisella äänellä, että toivoo meidän eroavan. Sitten kun useamman päivän harkinnan jälkeen menin kyselemään asuntoja itselleni ja lapsille, niin mies sanoikin, että en kai ole tosissani. Hän kuulemma oli taas juksannut minua. Wtf taas!
Siis mikä häntä vaivaa? Onko hänellä joku persoonallisuusäiriö tms.? Hän on ainakin käytännössä kykenemätön ottamaan vastaan kritiikkiä ja hän kostaa kaiken moninkertaisesti sekä haukkuu minua aivan järkyttävän alatyylisillä ilmaisuilla ihan pienestäkin asiasta, esim. olen "paskalutka" tai "horop*rse", jos en vie jotain kuppia keittiöön juuri silloin kun hän niin toivoo. Hän käyttää todella alatyylisiä ilmaisuja myös lasten kuullen ja sanoo, että ei pysty hillitsemään sanojaan, jos olen "hankala". Tässä on tosiaan itselläni ollut ero suunnitteilla, vaikka vaikeaahan se toki on kaikkinensa, kun mulla ei ole edes tässä kaupungissa kavereitakaan ja lähisukulaiset eivät pääse auttamaan. Mies on ulkoisilla mittareilla menestynyt, mutta hyvin impulsiivinen ja ajoittain jopa julma kotona. Mutta mikä hän oikeasti onkaan miehiään? Olen edelleen aivan ihmeissäni.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Nupissa vikaa kummallakin! Erotkaa!
Tää on 9 vuotta vanha ketju... eiköhän ole henki pois tai erottu jo
Kun etsit asunnon itsellesi ja lapsille, älä kerro hänelle, ilmoitat vasta kun olette muuttaneet. Jos odotat hänen lupaansa, sitä ei koskaan tule. Hän haluaa aina toimia päinvastoin kuin sinä.
Avioerohakemus vireille ja muutto reippaasti. Mies ei koskaan muutu. Tavallaan hän odottaa sinun reaktiota ja tuontapaisilla menee vaan pahemmaksi. Toimi heti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte molemmat eri tavoin mielenterveysongelmaisilta.
Miten hitossa sä voit tuollaisen johtopäätöksen vetää?? AP tuntuu minusta ihan normaalilta ihmiseltä, sen paremmin varmaan tuntematta häntä, mutta kirjoituksen perusteella.
Miehensä on persoonallisuushäiriöinen! Isosti!!
Annat todella sairaan kuvan parisuhteesta lapsillesi. Tämä käytösmalli periytyy heille