G: Mistä naisena olemiseen liittyvästä asiasta hankkiutuisit eroon, jos voisit?
Kommentit (33)
Takana yksi tosi vaikea synnytys ja yksi tosi helppo. Silti sanon noin, se vaikea jätti elinikäiset traumat.
Nämä tuli het mieleen ku luin otsikon ja lisäisin viel raskaus ajan.
Raskaana olemisessa on se hyvä puoli, että saa olla ilman PMS-oireita. Tosin nytkin on välillä vähän sekopääolo, muttei niin paha.
Menkat sentään tulee vain kerran kk ja kyllä niiden kanssa elää. Raskaudet ja synnytyskin on vain elämäntilanteita. Mutta toi hel...tin selluliitti on ja pysyy.
... nykyään kun nämä suurimmat kohdunpoistojen syyt voi hoitaa pois päivänjärjestyksestä hormnikierukalla... Tästä olen vääntänyt kättä monenkin gynen kanssa... Itse voit hankkiutua myös raskasupahoinvoinnistasi eroon hormonikierukalla... Ja älä sä tule mulle paasaamaan mistään että kohtu olisi PMSsää jotenkin pienenpi ongelma. Sen on helvetin hyvin tiedossa että ei ole...
Kuukautisvaivoista (kivut, kovat vuodot, hormonaaliset finnit sekä ja pms) ja selluliitista kun pääsisi!
Minulle ei sovellu ehkäisyksi hormonikierukka, kuparikierukka eivätkä hormonipistokset.
Vihaan kuukautisia, valkovuotoa, yök, yök, yök! En halua enää lapsia (kolme on jo).
Voi tsiisus kun kohdusta pääsisikin niin helposti eroon! Mutta kohdunpoistoa ei tehdä kuin terveydellisistä syistä, "mukavuustekijöitä" ei huomioida. Olen myös kaikkeni yrittänyt.
Miehillä on niin paljon helpompaa! Ei menkkoja, ei emätintulehduksia, hiivaa, löysää pillua, raskautta, synnytystä, riippurintoja, selluliittiä, raskauden pelkoa tai raiskauksen pelkoa (ajatelkaa sotia, joissa järjestelmällisesti raiskataan naiset ja tytöt).
Miehenä sinulla on kivaa sekä miesvaltaisella, että naisvaltaisella työpaikalla. Mutta naisella...Komea mies on komea, mutta kaunista naista kadehtitaan. Naiset muutenkin aina katkeria, vittumaisia ja kateellisia toisilleen!
Poikalapsia on aina arvostettu, läpi koko ihmiskunnan!
Miehillä on niin paljon helpompaa! Ei menkkoja, ei emätintulehduksia, hiivaa, löysää pillua, raskautta, synnytystä, riippurintoja, selluliittiä, raskauden pelkoa tai raiskauksen pelkoa (ajatelkaa sotia, joissa järjestelmällisesti raiskataan naiset ja tytöt).
Miehenä sinulla on kivaa sekä miesvaltaisella, että naisvaltaisella työpaikalla. Mutta naisella...Komea mies on komea, mutta kaunista naista kadehtitaan. Naiset muutenkin aina katkeria, vittumaisia ja kateellisia toisilleen!
Poikalapsia on aina arvostettu, läpi koko ihmiskunnan!
Siis olettaen, että tähän asti eletty elämä säilyisi, ja lapset myös.
yhdynnöistä. ei tunnu missään eikä koskaan oo tuntunutkaan. tyhmää maata reikänä johon mies hinkkaa ja jättää lastinsa. kuin olisi wc-pytty johon hän virtsaa niin samalta tuntuu olla reikä jota vasten hän höylää ja tyhjentyy.