Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät osaa olla tekemättä mitään

Vierailija
02.06.2022 |

En ymmärrä miten tapailemani mies osaa olla tekemättä mitään. Töitä, koulua, harrastusta, muuta aktiivi menoa ympäri päivän. Miten jotkut eivät vapaapäiviäkään osaa olla yksin tai rentoutua vaan pitää sekin booksta täyteen tekemistä tai kavereita??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD

Vierailija
2/10 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi niiden, jotka eivät halua tehdä mitään, pitäisi saada olla rauhassa työttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aika rasittavia sellaiset. Tulee itselle fiilis, että on saamaton kun ei tee niin paljon asioita.

Vierailija
4/10 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole oppinut mikä on sopivasti. Kyllä se aika vielä tulee.

Vierailija
5/10 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällainen joka ei kauheasti vain ole. En vain tykkää olla jouten. Se on tylsää.

Vierailija
6/10 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisivat kohtaamaan todellisen minänsä ja menneisyyden haamut.

Vierailija
7/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinpoika (nykyään jo 45v ;-D) on tuollainen, ei hetkeäkään ole aloillaan. On ollut tuollainen aina, että mitähän ne menneisyyden aamut kaksivuotiaalla sitten olikaan?

Ihan mukava tyyppi, mutta onhan se huvittavaa, kun kymmenen jälkeen illalla menee lenkillä otsalampun kanssa... Kun on siihen mennessä töiden jälkeen (jonne ajoi 15km pyörällä) ajanut nurtsin, lenkittänyt koiran, korjannut trampoliinin ja hitsannut hiacen helmapeltiä. Siskonsa ja vaimonsa kanssa olen tuosta joskus jutellut, että on vaan rakennettu olemaan liikeessä ja touhuamassa koko ajan.

Vierailija
8/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laman lapsi, joka 90-luvulla koki köyhyyden: Pitää tehdä töitä, että saa rahaa säästöön. Pitää tehdä enemmän töitä, ettei menetä työpaikkaansa. Pitää opiskella, että saa töitä.

Vierailija
9/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tällainen joka ei kauheasti vain ole. En vain tykkää olla jouten. Se on tylsää.

Ns. jouteolo pakottaisi sinut kohtaamaan itsesi. Tarkastelemaan elämääsi ja arvojasi kaikessa hiljaisuudessa - et taida olla sinut itsesi ja valintojesi kanssa, koska piiloutua kaikenlaisen kohkaamisen taakse ja paeta itseäsi. Vastuu teoista on kannettava joskus, et pääse piiloutumaan turhan hääräämisen taakse.

Vierailija
10/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuisivat kohtaamaan todellisen minänsä ja menneisyyden haamut.

Näin se menee. Tiedän yhden tapauksen joka päätyi osastolle kun aktiviteetit hetkeksi loppui ja eleli itsekseen jonkun aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän