Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä naisena olemiseen liittyvästä asiasta hankkiutuisit eroon, jos voisit?

Vierailija
31.01.2009 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla selluliitti :(

Vierailija
2/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatin kohtuni 35-vuotiaana. Enkä ole kaivannut.

Valitettavasti vain PMS-oireet eivät häviä kohdunpoiston myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sovellu ehkäisyksi hormonikierukka, kuparikierukka eivätkä hormonipistokset.

Vihaan kuukautisia, valkovuotoa, yök, yök, yök! En halua enää lapsia (kolme on jo).

Voi tsiisus kun kohdusta pääsisikin niin helposti eroon! Mutta kohdunpoistoa ei tehdä kuin terveydellisistä syistä, "mukavuustekijöitä" ei huomioida. Olen myös kaikkeni yrittänyt.

Vierailija
4/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat järkyttävät, varmaan 1% synnyttäneistä on samanlaiset kun mulla!

Vierailija
5/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se käy? Mitä maksaa?

Poistatin kohtuni 35-vuotiaana. Enkä ole kaivannut.

Valitettavasti vain PMS-oireet eivät häviä kohdunpoiston myötä.

Vierailija
6/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauspahoinvointi on myös jotain sellaista, jota en olisi elämääni kaivannut. Ja tämänhetkinen lisä: LIITOSKIVUT!!! Edessä kymmenen viikkoa lähes liikuntakyvyttömänä, jos jotain apua ei tule. Aargh.

Vierailija
7/33 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikesta raskauteen liittyvästä, miehet saisi synnyttää.

Vierailija
8/33 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan että vaikka olen kuinka opettaja, poliisi, kirjailija tai johtaja, niin aina olen kuitenkin nimenomaan NAISopettaja, NAISpoliisi, NAISkirjailija ja NAISjohtaja. aina jokatapauksessa ensin NAINEN, se on se mikä mua määrittää.

myös pakkolaihuudesta haluaisin eroon, se tuntuu olevan se tärkein kriteeri naiselle jos haluaa jossain menestyä. riippumatta siitä kuinka fiksu ja pätevä muuten on, mutta jos selluliitti hyllyy, niin on onneton luuseri.

epätasa-arvo, arkipäivän seksismi, niitä en jäisi kaipaamaan jos katoaisivat.

Vierailija
9/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla selluliitti :(

Vierailija
10/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) kamala PMS

2) kamala raskauspahoinvointi

Te naiset, jotka pääsette lievemmillä versioilla näistä, olkaa onnellisia

Kohdustahan muuten pääsee melko hyvinkin eroon, jos siitä on vaivaa, eikä sitä katso enää tarvitsevansa

Vierailija
11/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että työelämässä (ei kylläkään kovin vahvasti minun alallani) miehet aina tempaisee paremmat työpaikat ja paremmat palkat. Onneksi sijoituksissa raha ei tiedä, että tuleeko se naisen kourasta vai miehen ja sellaista lasikattoa ei ole.

Vierailija
12/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat todella runsaat ja monesti kivuliaat ja niitä edeltää pms.

Vierailija
13/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuitenkaan tulla raskaaksi, enkä haluaisikaan, joten ihan turhaan kärsin joka kuukausi karsean PMS:n ja krampit ja veret, ja rahaa menee kuukautissuojiin. Bleh.

Vierailija
14/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden poistaminen on niin epämielyttävää

Vierailija
15/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) menkat b) selluliitti

Kummankaan perään en itkisi :)

Vierailija
16/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan jees olla vaikka vähän pullukka, jos iho olisi sellainen tasainen - ei pieni pyöreys näyttäisi yhtään hullummalta. Mutta voi jaiks seentään niitä muhkuroita ja kuoppia.

On niin vaikea laihduttamallakaan eroon selluliitistä päästä - siellä sitä on takareisissä vaikka painoa olis vaan 50 kg. Prkkele!

Kaiken muun voin pitää karvoineen päivineen.

Vierailija
17/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsänä kätilönä vastaan, että synnyttämisestä. Skär in vaihe (kun pää puskee läpi) on hurjinta ja pelottavinta, mitä olen itse naisen elämässä kokenut. Muita on huomattavasti helpompi auttaa, kuin olla itse siinä kärvistelemässä. Toisaalta miehetkin olis varmaan jotenkin nöyrempiä, jos joutuisivat kokemaan synnyttämisen tuskat.

Vierailija
18/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jeesus, että mä tuun hulluksi sen kanssa. Mieluummin ois säännölliset menkat koko odotus ajan.

Vierailija
19/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ajatellaan, että isot tissit on seksikästä ja hyvä asia, mutta itse antaisin mitä vain, jotta saisin vähintään kaksi kuppikokoa pienemmät. Näistä on todella paljon haittaa...

Vierailija
20/33 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuisin aikasesta rupsahtamisesta,miehillä on paksumpi iho ja säilyvät täten pidempään ilman ryppyjä ja lösähtämistä!!40v miehet alkaa oleen parhaimmillaan,naisilla taas parasta ennen päiväys menee jo paaaaaljooon aikasemmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan