Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinuun periytynyt jokin piirre jota inhosit äidissäsi/isässäsi lapsena?

Vierailija
31.01.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirteitä mutta ei semmoisia joita inhoisin. Yksi piirre on se että jos pyydän jotain tekemään jonkun asian ja jos sitä ei heti tehdä, teen sen itse...

Vierailija
2/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljelen kuivia vitsejä ympärilleni jatkuvasti, muistan kuinka pienenä häpesin tätä piirrettäni isässäni ja nyt löysin itseni tekemästä tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden aikuisten edessä esitetään sanotun lapselle ihan muuta kun oikeasti. Samat asiat muiden lasten tekemänä on ihan eri asia kun oman lapsen. Lapsen asioiden puhuminen juoruavaan sävyyn muille jopa lapsen kuullen.

Vierailija
4/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvominen... Eli hössäys.

Vierailija
5/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säntäsin vastaamaan ennen kun luin kunnolla. Itse yritän välttää tuota piirrettä, jonka itse lapsena koin vanhemmissani tosi nöyryyttävänä.

t. 3

Vierailija
6/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluiten kotona vain oman perheen kesken, vieraiden kutsuminen vie valtavasti energiaa, kun pitää tehdä tarjoilut ja siistiä paikkoja ja se monen tunnin seurustelu...Haluaisin nauttia sosiaalisesta elämästä todella, mutta en vaan nauti.

Vierailija
7/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti...kun joku puhuu mulle niin en kuuntele mitä hän sanoo...

Vierailija
8/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan kyllä mielelläni tarjottavaa ja on ihan kiva kun vieraat on paikan päällä, mutta vieraiden kutsuminen tuntuu aina vaivalloiselta ja myös kylään lähteminen. Mieluummin löhöön kotona.

Olen mieluiten kotona vain oman perheen kesken, vieraiden kutsuminen vie valtavasti energiaa, kun pitää tehdä tarjoilut ja siistiä paikkoja ja se monen tunnin seurustelu...Haluaisin nauttia sosiaalisesta elämästä todella, mutta en vaan nauti.

Vierailija
9/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tule oikein toimeen jonkun kanssa tai en vain ole samalla aaltopituudella, olen sitten hiljaa tai vetäydyn tilanteesta. En osaa alkaa heittää mitään small talkia esim. juhlissa vaan vaihdan vain tylysti seuraa. Isältäni peritty, enkä ole tästä piirteestä pois oppinut. Äitini on ihan eri maata, täyttää kaikki hiljaiset hetket höpinällään mikä sekin on erityisen rasittavaa toisinaan. Ei kuuntele yhtään mitä muut sanovat ja puhuu toisten päälle. Tuota toisten päälle puhumista itsekin joskus harrastin, mutta sen tavan olen saanut kitkettyä itsestäni pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi