Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen mies ja aloittanut uudesas työyhteisössä, kaikki flirttaa, apua

Vierailija
30.01.2009 |

Siis jotenkin mua hirvittää.

En ole hyvän näköinen. Olen ehkä melko raamikas. Olen kyllä kevyttä huumoria heittävä ja muutamalle miehelle isommassa porukassa olen jo "antanut vyöllä piiskaa" (olihan siinä naisia näkemässä).

Siis kolme viikkoa olen nyt ollut tässä hommassa. Miehiä ja naisia on lähes 50/50.

Jostain syystä musta tuntuu, että naiset flirttaa. Toiset luo katsekontakteja, toiset kehuu lihaksia, toiset jää juttelemaan ja kihertävät.

En ole moiseen törmännyt.

Mitä olen tehnyt oikein/väärin, vai olenko vainoharhainen.

Ikää itselläni on lähes 40 , enkä käytä sormusta. Luulisi että tähän ikään mennessä on jo oppinut erottamaan flirttailun, ilman että olisin omahyväinen ja uskoisin että "kaikki rakastaa mua" teini tyttöjen tyyliin.

Mikä on salaisuuteni, jota en itsekään tiedä ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myös jotain homoeroottista värettä siellä meneillään?

Vierailija
2/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset haluavat tutustua sinuun. joittenkin tapa on tuttavallisempi kuin toisten. alkuinnostus häviää ja olet vaan yksi samanlainen tavis muiden joukossa parissa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta hiukan reilumpaa hyvän maun rajoissa olevaa huumoria viljelin, kun kerran avasin vyöni. Oikeasti en siis antanut piiskaa, mutta kun uhkasin antaa "vapaaehtoisille nautiskelijoille" piiskaa vyötäni avatessa. Niin tuntui purevan huumorini siihen porukkaan.

ap

siis myös jotain homoeroottista värettä siellä meneillään?

Vierailija
4/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kivasti vastaanotettu.

Mutta yllättävän moni tosiaa, erityisesti naisten puolelta on ottamassa erityisen tuttavalisesti vastaan.

"Häviää parissa viikossa"...... meni jo. No ehkä se menee ensikuun loppuun mennessä sitten.

ap

ihmiset haluavat tutustua sinuun. joittenkin tapa on tuttavallisempi kuin toisten. alkuinnostus häviää ja olet vaan yksi samanlainen tavis muiden joukossa parissa viikossa.

Vierailija
5/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kyse siitä, että hauskojen miesten seurassa viihtyy naiset? Meillä ainakin itki koko työyhteisön naiset kun eräs hauska mies jäi eläkkeelle. Oli ollut töissä talossa ainakin 20 vuotta, joten ei minusta ollut ihan uutuudenviehätystä. Flirttiä ei kyllä ollut "papparaisen" kanssa.

Vierailija
6/11 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saattavat tietämättään testata kuka heistä "voittaa" sinut. Eli flirttaavat ilman sen kummempaa aikomusta vain nähdäkseen kiinnostutko. Ja jos kiinnostut niin mielenkiinto katoaa saman tien. Hävettää sanoa mutta itsekin naisena tähän joskus syyllistyn.

Vierailija
7/11 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua kyseistä huomiota niin lopeta sitten vastaavasti läpänheitto ja vyöleikit. Minusta ne antavat aika selkeän signaalin siitä, että sinua voi lähestyä etkä ota asioita niin vakavasti.

Vierailija
8/11 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään kamalaa ole vaan pitää työyhteisössä vireystilaa yllä ettei ihan energiat laske. Nauti nyt.

Vierailija
9/11 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä idiootti toikin vyön aukoja on. Nyt ei olla amiksen pihalla. Luulet vaan että ne hitaat katseet on flirttiä...

Vierailija
10/11 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin kommentti viikkoon. Hitto taalla on harskeja ammia.

Vierailija
11/11 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ota turhan vakavasti. Jos sä itsekin tuollaisia homoeroottisia leikkejä harrastat työkaverien kanssa, niin kai muut ajattelee sun kestävän vähän seksitisempääkin huumoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme