Hakekaa pakettinne lokeroita!
Hei kaikki. Postien pakettilokerot ovat täynnä ja toimitukset viivästyvät. Olkaa ystävällisiä ja hakekaa pakettinne lokeroista pian, että muutkin ehtivät saada tilauksensa ennen joulua. Kiitos.
Kommentit (92)
Tilasin kaksi pakettia automaattiin. Molemmat meni tiskin takaa noudettavaksi, mutta ei viivästynyt.
Ei kerkiää. Haen parin päivän päästä.
Mä haen samana päivänä, kun ilmoitus tulee!
Noudettu heti. Mulla ei ole yhtään pakettia lokeroissa. Hieman kyllä turhauttaa kun tilaa kerralla enemmän, ja ne tulee vaikka viidessä paketissa, niin se yksi tilaus on viisi lokeroa. Tämän saman, kun tilaa vaikka neljän henkilöä. He odottaa kaikkien pakettien saapuneen automaattin ennen noutoa, niin se on pahimmillaan 20 lokeroa
Tilaa itse tuotteet suoraan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.
Haen aina heti tai viimeistään seuraavana päivänä ilmoituksen tultua. Ei tulisi mieleenkään antaa viikkoa tilaukset lokerikossa lojua.
Olen samaa mieltä viestistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.
Tilaan sitten kun kotiinkuljetuksen saa samalla hinnalla kuin lokeroon kuljetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kanssa, kun täällä on tällä hetkellä apteekki ihan tukossa noiden pakettien takia. Joudutaan tekemään kolmen firman työt, kun on samassa posti, matkahuolto ja apteekki.
Reissutöissä. En pääse hakemaan kuin vasta perjantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaan sitten kun kotiinkuljetuksen saa samalla hinnalla kuin lokeroon kuljetuksen.
Samoin jos on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, mitä se maksaa...kaksi euroa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkolaisista nettikaupoista vähän arpapeliä tuleeko kotiin, lokeroon tai tiskiltä noudettavaksi.
Joka joulu naureskelen tätä että suomalaisilla on ongelmia hakea tilaamansa paketti/paketit automaateista ja tiskiltä.. Sitten valittavat kun ei posti kulje ja kaikki on niin perseestä. Ei yllätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei maksa mitään kun haet sen paketin sieltä automaatista tai mahdollisesti kauempaakin, jos automaatti on täynnä?
Postilla vois olla kehitettävää tässä( kin)
Pakettijakelussa, joko niitä paketteja, joista saapumisilmoitus samana päivänä, saa hakea kolmesta eri paikasta, tai sitten jostain hevon kuusesta, kun ei tullut sinne minne tilattiin.
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?
Vierailija kirjoitti:
Reissutöissä. En pääse hakemaan kuin vasta perjantaisin.
Tuossa tapauksessa ei voi tuomita 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, mitä se maksaa...kaksi euroa enemmän?
Maksaa monta euroa enemmän ja paketti menee silti sinne automaattiin, koska "et ollut kotona", vaikka olit...
Lokeroista siis.