Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua..eron jälkeen oli hieman holtiton kausi, ja sain luottohäiriömerkinnän vuokrien

Vierailija
30.01.2009 |

maksamatta jättämisestä. (olin tuolloin kaupungin vuokra-asunnossa heti eron jälkeen).

Nuo kipeät ja holtittomat ajat ovat jo takana, mutta häiriömerkinnät tallella.

Onnistuin saamaan kaksion (meitä minä ja kaksi tyttöä), eivätkä tarkistaneet luottotietoja, mutta nyt haaveilen kolmiosta, koska isompi lähestyy teini-ikää, ja haluaisi oman huoneen.

Mutta saankohan asunnon? Jos kysyvät luottotiedoista, se tyssää siihen? Ja ainahan ne melkeinpä kysyvät!

Eli emmekö saa enää isompaa asuntoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä näkyy milloin maksuhäiriömerkintä poistuu - eivät ne merkinnät ole ikuisia,vaan 2-5 vuotta yleensä pysyvät.

Vierailija
2/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, ja en pysty maksamaan mitään ylimääräistä, kaikki menee ruokaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että valmistut ja ennen sitä ostelet parvia tai tilanjakajia.

Vierailija
4/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa suoraan että sulla on sellanen merkintä ja mistä se on tullut, mä ainakin kerroin pankissa merkinnästä ja sain lainan, kiittelivät rehellisyydestä.

Ja voisit tarkistaa, vieläkö häiriö näkyy. Toiset merkinnät katoaa jo kahdessa vuodessa

Vierailija
5/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tolkutonta. Sulla on siis lainaa mitä et pysty hoitamaan nykyisillä tuloillasi (maksuhäiriöt), kaikki raha menee ruokaan?? MUTTA silti haluat isomman asunnon mikä tietysti maksaa ENEMMÄN? MIllä ihmeen rahalla sen sitten maksat, eikö nyt kannattaisi pysyä tuossa ja maksaa niitä häiriöitä pois...

Vierailija
6/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu maksaa vuokran, niin kauan kuin opiskelen. Ja TOIVOTTAVSATI saan töitä kun valmistun, merkinnöistä huolimatta.

Vierailija
7/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksat vakuusmaksun esim sato tms. ainakin joskus on ollut mahdollista