Miksihän joidenkin ihmisten ominaishaju on todella paha
En nyt tarkoita pahalla hajulla sellaisia ihmisiä, jotka ovat epäsiistejä tai haisevat esim. hielle.
En tiedä miten yleisesti muut huomaavat ihmisten ominaishajuja, mutta minulla on tosi herkkä hajuaisti ja mielestäni jokainen ihminen tuoksuu vähän erilaiselle, yleensä ihmisen tuoksu on sellainen neutraali/joillain jopa mukava.
Tunnen yhden miehen (työkaveri), joka haisee jotenkin tosi vastenmieliselle. On yleisilmeeltään siisti ja vaatteetkin ovat aina puhtaat, mutta haisee aina tosi omituiselle. Ihan kuin sellainen vähän pistävä biojätteen/ruuantähteiden haju.
Sitten eräs nainen haisee sellaiselle voimakkaan makealle.
Mistä ominaishajut johtuvat? Vai olenko ihan friikki kun tunnistan hajut noin herkästi? Onko tätä muilla? :D En ole IRL kehdannut puhua "ongelmastani" kenellekään.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haistan sperman ja pesuaineen sekoituksen, aamubusseissa ja työpaikoilla usein haistaa, viimeksi kaupassa. Se on todella tunnistettava haju, peseytykää paremmin.
Joku tietty pyykinpesuaine haisee minun nenääni kuvailemaltasi ja voimakkaasti haiseekin. En usko, että kaikki ne ihmiset (molempia sukupuolia löytyy) kulkevat spermaisissa vaatteissa, mutta jo töissä ulko-ovesta tullessa haistaa, jos joku tällä pesevistä ihmisistä on vuorossa. Joskus koetin selvittää, että mikä merkki on kyseessä, mutten muista, että oliko se joku tietty Omo vai mikä.
Ei kyllä tämä on ihan sitä itseään, miehenä muistan teini-iästä tutun hajun, ei sitä vielä osannut silloin yhdistää, ja naiset ei tältä tuoksu (ellei tietty ole naamahoitoa saanut). Usein on käytetty jotain urheilusaippuaa, joka t
Hoitotyössä olen havainnut, että monen naispuolisen vanhuksen hiki alkaa haista kuin siemennesteelle. Kai sillä on testosteronin lisääntymisen kanssa tekemistä.
Minulla kanssa ärsyttää kun haistaa miehen ominaistuoksun! Inhoon kun hyvä hajuaisti! Meillä kun käy täällä Venäjän kansalaisia niillä haisee hiki en haistele se tuoksuu itsestään!