Kuka muu aikoo tänään nauttia ah niin ihanaa, kuningas viinaa??
Mä aion ja oikeen urakalla :) Jea, ihanaa kun on perjantai!
Kommentit (26)
on vielä Tipatop Tammikuu... voi olla et huomenna puolen yön jälkeen skumppa poksahtaa
Jos juon perjantaina ja lauantaina niin ei kai se musta sentään alkoholistia tee? Kuinkahan moni muu juo noina kahtena päivänä jotakin alkoholipitoista..en aio kuitenkaan olla tolkuttomassa kunnossa kumpanakaan päivänä...
Harmi vaan kun raat ei riitä kunnon biletykseen joten tyydyttävä vaan parilla käyntiin!!!
mutta alkoholia kuitenkin. Saunassa otan siiderin ja varmaan pari lasia punaviiniä iltasella. Huomenna varmaan saman verran.
On eri asia "juhlia" tai ottaa muutama lasillinen, kuin höpistä jostain kuningasviinasta ja ah kuinka ihanaa se on. Olen yllättynyt, kuinka moni teistä ihannoi viinaa/viiniä. Tai ehkä oikeat av-mammat eivät vastaa näihin ketjuihin, pelkästään jo menetetyt tapaukset.
Terveisin illalla lasillisen pari viiniä ottava äiti, joka ei kuitenkaan kumartele viinalle eikä erikseen riemuitse tai hurraata huuda, että SAA JUODA VIINAA. On illassa tärkeämpiäkin iloitsemisen aiheita: hyvä ruoka, kiva leffa tai hyvä seura?
kannattaisi lopettaa, ettet vain alkohilisoidu, kuulostaa selvästin pahalta riippuvuudelta, jos on pakko saada leffan ja ruoan yhteydessa pari lasillista viiniä!!!
siis lähdettekö te aina ihan jonnekin baariin jos otatte alkoholia? Kyllä mä aina ihan vaan kotona otan, baarissa olen ollut joskus 1,5v sitten viimeksi...
ja ehkä "vähän" ottamaankin.. Ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkee.. =)
muutamalle noin 3 kertaa vuodessa ja siinä ne minun ottamiseni onkin. Kotona en ota koskaan, ei vaan ole tullut tavaksi. sen kerran kun lähden niin todellakin lähden mielelläni kotoa pois kavereitten kanssa "baariin" höpöttämään tyttöjen juttuja.
On ollut niiiiiin kuluttava ja ärsyttävä viikko, että kunnollinen nollaus tekisi tennaria. Mutta imetäs ja on muutenkin lapset kotona, joten tyydyn yhteen viinilasilliseen ja hyvään iltapalaan takkatulen ääressä. Rentouttaa sekin eikä koske aamulla päähän :o)!
oon kahdeksannella kuulla raskaana. Ehkä tyydyn syömään yliannoksen ruunebergin torttuja. Mutta puolen vuoden päästä I'm back!
se on kulkaa ehkä viimenen perjantaihuppeli piiiittttkkkkäääännn aikaan, ensi vkolla on vauvantekoaikaa, ja jos käy niinkuin ennenkin, nii sehän plussaa ihan kerrasta=). ja kaikille siivousinhoajille vinkki (ihan oikein Kiilto-siivousaineiden sivuilta, en jaksa linkittää sori): Laita jokaiseen huoneeseen puoli lasillista viiniä, ja sen saat nautiskella vasta kun huone on tiptop siivottu=). Mää olen iltaan mennessä ihan takuulla siivonnu koko talon... Ja moralistit, lapset on mummolla hoidossa...
Kuulostaa jo alkoholismin alulta.