Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu aikoo tänään nauttia ah niin ihanaa, kuningas viinaa??

Vierailija
30.01.2009 |

Mä aion ja oikeen urakalla :) Jea, ihanaa kun on perjantai!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jo alkoholismin alulta.

Vierailija
2/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä Tipatop Tammikuu... voi olla et huomenna puolen yön jälkeen skumppa poksahtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juon perjantaina ja lauantaina niin ei kai se musta sentään alkoholistia tee? Kuinkahan moni muu juo noina kahtena päivänä jotakin alkoholipitoista..en aio kuitenkaan olla tolkuttomassa kunnossa kumpanakaan päivänä...

Vierailija
4/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kiva vetää kännitkin

Vierailija
5/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kännit silloin tällöin tekee NIIN hyvää.

Vierailija
6/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää tuota kuningasta kumartaa.

Vierailija
7/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pari Strongbowta Mutta olisi kiva vetää kännitkin

Vierailija
8/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan kun raat ei riitä kunnon biletykseen joten tyydyttävä vaan parilla käyntiin!!!

Vierailija
9/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset pillerit käytössä, että pää on sekaisin ilman viinaakin.

Vierailija
10/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkoholia kuitenkin. Saunassa otan siiderin ja varmaan pari lasia punaviiniä iltasella. Huomenna varmaan saman verran.

Vierailija
11/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia "juhlia" tai ottaa muutama lasillinen, kuin höpistä jostain kuningasviinasta ja ah kuinka ihanaa se on. Olen yllättynyt, kuinka moni teistä ihannoi viinaa/viiniä. Tai ehkä oikeat av-mammat eivät vastaa näihin ketjuihin, pelkästään jo menetetyt tapaukset.

Terveisin illalla lasillisen pari viiniä ottava äiti, joka ei kuitenkaan kumartele viinalle eikä erikseen riemuitse tai hurraata huuda, että SAA JUODA VIINAA. On illassa tärkeämpiäkin iloitsemisen aiheita: hyvä ruoka, kiva leffa tai hyvä seura?

Vierailija
12/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tarkotus on vaan ihan muutamalle lähteä :)

Vierailija
13/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi lopettaa, ettet vain alkohilisoidu, kuulostaa selvästin pahalta riippuvuudelta, jos on pakko saada leffan ja ruoan yhteydessa pari lasillista viiniä!!!

Vierailija
14/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lähdettekö te aina ihan jonnekin baariin jos otatte alkoholia? Kyllä mä aina ihan vaan kotona otan, baarissa olen ollut joskus 1,5v sitten viimeksi...

Vierailija
15/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä "vähän" ottamaankin.. Ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkee.. =)

Vierailija
16/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamalle noin 3 kertaa vuodessa ja siinä ne minun ottamiseni onkin. Kotona en ota koskaan, ei vaan ole tullut tavaksi. sen kerran kun lähden niin todellakin lähden mielelläni kotoa pois kavereitten kanssa "baariin" höpöttämään tyttöjen juttuja.

Vierailija
17/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niiiiiin kuluttava ja ärsyttävä viikko, että kunnollinen nollaus tekisi tennaria. Mutta imetäs ja on muutenkin lapset kotona, joten tyydyn yhteen viinilasilliseen ja hyvään iltapalaan takkatulen ääressä. Rentouttaa sekin eikä koske aamulla päähän :o)!

Vierailija
18/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kahdeksannella kuulla raskaana. Ehkä tyydyn syömään yliannoksen ruunebergin torttuja. Mutta puolen vuoden päästä I'm back!

Vierailija
19/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kulkaa ehkä viimenen perjantaihuppeli piiiittttkkkkäääännn aikaan, ensi vkolla on vauvantekoaikaa, ja jos käy niinkuin ennenkin, nii sehän plussaa ihan kerrasta=). ja kaikille siivousinhoajille vinkki (ihan oikein Kiilto-siivousaineiden sivuilta, en jaksa linkittää sori): Laita jokaiseen huoneeseen puoli lasillista viiniä, ja sen saat nautiskella vasta kun huone on tiptop siivottu=). Mää olen iltaan mennessä ihan takuulla siivonnu koko talon... Ja moralistit, lapset on mummolla hoidossa...

Vierailija
20/26 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kännit silloin tällöin tekee NIIN hyvää.