Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita joilla alkuraskauden valvomista joka yö?

Vierailija
30.01.2009 |

Meinaa hermot mennä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silmät ristissä

Vierailija
2/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut huonosti about raskausviikosta 8.Enkä todellakaan tiedä miksi.

Alkuun kaikki vstäväni sanoivat että sinua vaan jännittää tuleva, voi olla mutta olen nukkunut nyt huonosti jos monta viikkoa. Päiväunet kyllä maistuisivat, mutta en niitä sitten viitsi ottaa ettei mene tämä vähäinenkin rytmi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukun öisin siinä 6-7 tuntia.mut sit mä otankin aina aamupäikkärit ja vielä päivällisen jälkeen nukun tunnin. Eli tämmöinen unirytmi mulle tullu.

Vierailija
4/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun olen muutenkin aamuvirkku (normaalisti herään klo 6 ja raskausaikana olen herännyt aikalailla 4:n tai 5:n aikaan) niin ei se ole haitannut mitenkään. En ole ollut lainkaan väsynyt.

Ongelmana on ollut lähinnä se, että aamulla aikaisin pitää olla niin hiljaa, kun muut vielä nukkuvat. Mulla olisi palo tehdä vaikka mitä. Olen lukenut massoittain kirjoja, lukenut aamun lehden huolellisesti ja järjestellä kerrankin ne sadat valokuvat, jotka jo aikoja sitten "piti" laittaa albumiin.

Ota kaikki hyöty irti heräämisistä! Joudut kuitenkin tottumaan niihin.

Miksi tehdä ongelmaa asiasta, joka ei ole edes ongelma?

Vierailija
5/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvoin kummankin raskauden aikana aivan alusta viimeiseen yöhön asti. Aika hurjat univelat oli siinä vaiheessa kun vauvat lopulta syntyivät - eikä sen jälkeen sitten taas nukuttu pariin vuoteen... =( Nyt on kaksi lasta ja siihen jää, koska neljän vuoden valvomisen (raskaudet, vauva-ajat) jälkeen olen lopultakin saanut vajaan vuoden verran nukkua suht kunnolla enkä enää jaksa tuota rääkkiä, ikävä kyllä... Tsemppiä sinne valvottuihin öihin!

Vierailija
6/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
7/7 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä mitä ihmettelemistä tuossa on.

9