Mulla on jo ikävä mun miestä...
Se lähti tänään aamulla firman risteilylle ja tulee vasta lauantaiaamuna. Vielä huominen pitäis kestää... Oonko ihan lapsellinen?
Kommentit (21)
ja palaa takaisin vasta sunnuntaina. Jäi haikee olo sen lähdöstä vaikka aika useinhan tuo reisussa käy.
Tällä kertaa oli vaan hankalampi olo kun se meni, toivottavasti kaikki menee hyvin.
ja mua pelottaa olla yksin vauvan kans.. Pelkään, että jotain pahaa tapahtuu.
Oleksää ihan pentu?
Mun mies on ollut viikkoja Kiinassa töissä käärmeitä syömässä ja mää oon ollut kotona kakaroitten kanssa...Ja tässä mitään paruta...
Tää on ehkä kolmas kerta 2,5 vuoden yhdessä asumisen aikana kun oon yksin yötä kotona. En pelkää et mitään tapahtuu, mutta en vaan osaa nukkua yksin.
Oleksää ihan pentu?
Mun mies on ollut viikkoja Kiinassa töissä käärmeitä syömässä ja mää oon ollut kotona kakaroitten kanssa...Ja tässä mitään paruta...
toivottavasti kasvat aikuiseksi ennen kuin rupeet nussimaan kakaroita.
!Voi jeesus sentään mitä pentuja!!! Ja vielä ihmetellään kouluampujia????
Toivon vilpittömästi että sinäkin saat joskus kokea rakastumisen tunteen.
ja se tuntuu juuri tuolta.. haluaa kettuilla muille ihmisille :) Valitan, taitaa miehesi olla siellä Aasiassa nauttimassa jostain muusta kuin käärmeateriasta.
Onneksi mun mies tulee huomenna kotiin.. on niin ikävä sitä, mutta silti ihana tunne, kun voi jotain rakastaa niin paljon.
t. se pentu
eikö ole ihanaa joskus olla yksin., pääsee ruokahommeleillakin paljon helpåommalla?
täälläkin on kyllä melkosia hyypiöitä kirjoittelemassa. ollaan heti haukkumassa.. toivottavasti hän joka kirjoittaa saa jonkinlaista tyydytystä siitä.. sairasta.
Olen vilpittömästi pahoillani että olet noin helvetin katkeroitunut. Toivon vilpittömästi että sinäkin saat joskus kunnolla munaa ettei sinun tarvitse olla noin saakelin vittumainen ämmä!
Mutta nyt on tullut sellainen tunne, että meidän pitäisi olla koko ajan yhdessä, perheenä. No en toki kiellä miestäni menemästä töihin tai harrastuksiin. Lapsi vaan on yhdistänyt meitä enemmän kuin uskoinkaan.
Tai sitten tämä on vielä jotain synnytyksen jälkeistä hormoniryöppyä..
Välillä meillä meni aika huonosti, mutta olen nyt niin onnellinen, että saimme asiat kuntoon. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta, joten minun mielestäni on mahtavaa, että vielä voi ikävöidä omaa miestä :)
Ja tosiaan, voitte haukkua mua pennuksi, mutta kieltämättä pelottaa, että jotain pahaa tapahtuu nyt, kun kaikki on pitempään ollut hyvin. Huolehdin liikaa..
t. se pentu
Mihin menit? Tekis vilpittömästi mieli vittuilla jollekin...
oisin toivottanu hyvät yöt, kun sillä raukalla on varmasti paha mieli. Pakko tässä viimein on mennä nukkumaan tai ainakin kuuntelemaan tuota pikku tuhisijaa.
että itkee yksinään vessassa. Kenties huomasi tunnevammaisuutensa.
mutta en montaa päivää. Ei ole edes lapsia seurana. No olin tänään sitten yliopistolla pidemmän päivän, kun ei ollut ketään kotona odottamassa :)
ap
ja minulla on nyt ikävä.. ei nyt kova, mutta saisi olla mielummin kotona.. :)