Homeopaattisista valmisteista...imetysasiaa
Uskaltaako noita homeopaattisia valmisteita käyttää jotta maidontuloa saisi lisättyä? Onko joku kokeillut?
Kommentit (30)
Annahan yksikin esimerkki ihmeparantumistapauksesta, joka olisi nopeasti tullut yhden lääkärin määräämän kemiallisen lääkkeen jälkeen, niin että paraneminen viikkoja tai vuosia kestäneestä vaivasta on tapahtunut heti samana päivänä ja oire pysynyt pois sen koommin!!
Jos kerran homeopatiassa vaikuttaa vaan placebo, ja vieläpä tehokkaasti (placebon ihan virallinen , tutkittu vaikutus on tutkimusten mukaan 30- jopa 90%) niin miksi ihmeessä enää sivuoireita tuottavia kemikaalilääkkeitä ylipäätään annetaan?!
Miksei kaikki vaan tee niinkuin homeopaatit (mitä ne sitten tekevätkään, kun tuon "placebon" aiheuttavat), kun tulokset ovat niin hyviä ja ihmisiä oikeasti paranee pitkään kestäneistä, monilla lääketieteen keinoin epäonnisesti hoitaa koitetuista vaivoista.
Minä ja moni tuttavani olemme juosseet vaivoinemme terveyskeskuksissa vuosi tolkulla ja siinä kuluttaneet valtion rahoja ja omia rahoja tuhottomat määrät tutkimuksiin ja lääkkeisiin, joiden käyttöä yhteiskunta tukee ja edistää.
Ja sitten apu löytyykin nopeasti ja edullisesti parilla käynnillä vaihtoehtoisessa hoidossa!
Miksi yhteiskunta ei ennemmin kannata tällaisia kustannustehokkaita hoitomuotoja, miksi?!? Siinä säästyisi valtioltakin pitkä penni ja saataisiin veroprosenttejakin vähemmäksi.
Miksi joka vaivaan lääkäri määrää lääkettä toisensa perään ja taas uusia lääkkeitä sivuoireisiin, niin että vähemmästäkin kemiasta ihmisten yleisterveys ja työkyky heikkenee. Ja tätä toimintaa valtio tukee!!
Ketään ei ole pakotettu luontaishoitoja käyttämään, mutta silti ihmiset hakevat apua niistä, koska lääketiede on yksisilmäisyydessään puutteellinen.
Sairastui lennolla rajuun yleistulehdukseen ja keskikorvan tulehdukseen, vietiin lentokentältä suoraan sairaalaan ja oli siellä 3 vk tiputuksessa. Eikä käytä enää homeopatiaa.
Mikään objektiivinen tutkimus ei ole näyttänyt toteen, että homeopatia parantaisi. Ks. skepsis.fi.
Miten voi parantua lääkkeellä, jossa ei ole parhaimmassa tapauksessa ollenkaan vaikuttavia ainesosia?
Kun samanlainen kerran parantaa samanlaista, syötitkö mummolle limapillereitä?
Olen jo vastannut tuolla ylhäällä, että olen käyttänyt 11 v homeopatiaa. Olen käännyttänyt umpiskeptikko- miehenikin homeopatiauskovaiseksi. Samoin isäni, äitini, naapurin tädin.... Ei voi olla uskomatta, kun näkee miten se toimii.
Kerron ihan käytännön esimerkin: eräs 70 v nainen oli flunssan jälkeen tosi huonossa kunnossa. Hän ei ollut poistunut kotonaa yhteen kuukauteen, naapuri käyvi kaupassa ja teki ruoan. Koska heti, kun hän nousi sängystä ylös, alkoi hän yskiä, yskiä ja yskiä, eikä lima irronnut millään. Hän oli syönyt jo yhdet antibiotit, jotka eivät tehonneet.
Minä sitten menin apuun. Mummo epäili, ettei näistä mihinkään ole, mutta epätoivoinen ihminen nyt tekee mitä tahansa. Tunnin päästä ensimmäisestä pilleristä hän alkoi yskiä limaa. Limaa irtosi kuulemma pari desiä. Kahden tunnin jälkeen ensimmäisestä pilleristä hän poistui kävelylle talon ympäri - ensimmäistä kertaa neljään viikkoon. Viikon päästä hän oli jo vesijumpassa.
Hän vouhkasi minulle puhelimessa, että ei ymmärrä mistään mitään. Eniten hän ihmetteli sellaista energian ja lämmön tunnetta, joka tuli heti valmistee jälkeen. Mitä luulette: uskooko tämä nainen tänä päivänä homeopatiaan vai ei?MInulle on kertynyt näitä kokemuksia useita. Ja minä sentäs olen pelkkä amatööri. On aivan yks ja sama, mitä objektiiviset tutkimukset sanovat.
Mikään objektiivinen tutkimus ei ole näyttänyt toteen, että homeopatia parantaisi. Ks. skepsis.fi.
Samanlainen parantaa samanlaisen. Esim. arsenikki on homeopaattinen valmiste ja se parantaa rajun oksentelun ja ripuloinnin, koska arsenikki aiheuttaa näitä oireita.
Jos ihmiselle annetaan liian v ahva annos homeopaattista arsenikkia, ja lääke on väärä eikä liity taudinkuvaan, hän tulee todella sairaaksi. Siksi homeopaatin taidoilla on merkitystä.
Totean vielä, että homeopatialla on käytössä myös ne aineet, että lääkkeen teho voidaan pysäyttää. Se on yksi pieni pilleri ja arsenikin vaikutukset lakkaavat. Kummallista, ettei parantamaan otettu homeopaattia.
Sairastui lennolla rajuun yleistulehdukseen ja keskikorvan tulehdukseen, vietiin lentokentältä suoraan sairaalaan ja oli siellä 3 vk tiputuksessa. Eikä käytä enää homeopatiaa.
Miten ihmeessä olen pystynyt parantamaan isältäni sieni-infektion, jonka parantamiseen länsimainen lääketiede tarvitsee sisäisiä lääkkeitä? Siis lääkärit sanovat, ettei se voi parantua ilman sisäistä kuuria. Vesikö sen sittenkin parantaa?
Miten ihmeessä olen pystynyt parantamaan korvatulehduksen 1 yössä (siis kirjaimellisesti), kun kaksi antibiottikuuria ei ole tehonnut. Korvalääkäri sanoi, että tulehduksen paranemiseen menee vielä yksi kuukausi, mutta homeopatian avulla meni 1 yö.
Nyt pitää alkaa tekemään töitä. Voisin kirjoittaa loppupäivän henkilökohtaisista kokemuksista.
Miten voi parantua lääkkeellä, jossa ei ole parhaimmassa tapauksessa ollenkaan vaikuttavia ainesosia?
Kun samanlainen kerran parantaa samanlaista, syötitkö mummolle limapillereitä?
Yritin kanssa lopettaa imettämistä ***usean viikon ajan***, lapsi ei enää juurikaan rintaa syönyt, mitä nyt joskus pakosta annoin, kun sitä maitoa vaan tuli ja rinnat kivisti ja valui - se oli todella ärsyttävää
Sain homeopaatilta lak-c(?) kaksi helmeä, ja maidon nouseminen loppui siihen!
Ihan todella ***samana päivänä se loppui***, eikä mitään oireita sen jälkeen!
Että ihan sama minullekin mikä siinä homeopatiassa vaikuttaa tai miten, mutta tehokasta se todella on.
Jännä myös, että itselläni irtosi nahka käsistä sekä jalkapohjista pelkillä hyvillä ajatuksilla.
Mutta se mikä on todellinen ihme on se että ei niitä sitten tapahdu kun asiaa yritetään tutkia ja todentaa kontrolloiduin menetelmin ja muutenkin kuin kotidiagnostiikalla.