Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko avopuoliso pakottaa tekemään abortin ?

Vierailija
29.01.2009 |

hei !

huomasin tänään että mulla ei ole ollu menkkoja marraskuun jälkeen, jos olen raskaana niin tiedän ettei mies hyväksy sitä koska päätimme heti suhteen alusta asti ettei lapsia tehdä = yhteisiä koska meillä on 20v ikäeroa minä 34 ja hän 55 . ja jos vahinko tulee niin abortti . ollaan oltu yhdessä 10vuotta ja olen muuttanut mieltäni koskien lapsen tekoa mut en ole puhunut mitään koska tiedän että hänen aikuiset lapset ei hyväksysi sitä et vaarista tulee "isä " Nyt ku heillä on lapsia . voiko elatus tuen sopia niin että hänen ei tarvi maksaa mitään , jos "eroamme" avoliitosta ? jos teemme yhteisen sopimuksen ? tai kuinka ? teidän ettei hän haluaisi ottaa koko lapsesta mitään vastuuta . Jos raskaus on niin pitkällä ettei abortia saa (tai ei halua jos lapsi on terve, ku en ole osannut odottaa nyt mitään tälläistä ku on ollu kova stressi päällä ollu ku mies jäi kiinni pettämisestä , et huteralla pohjalla on yhteis asuminen ja koko suhde ) mitä mä voin tehdä niin että hän pääsee eroon koko vastuusta ? mut saa toki tavata lasta jos haluaa mut mä en vaadi mitään -elatusmaksuja

kiitos jos ehdit vastata tähän seka kirjoitukseen !!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ole parempi niin sinulle kuin lapselle, että hankkiudut eroon koko miehestä. vai on vielä pettänyt ja vaatii aborttia yms. muuta pois ja jos et halua häneltä mitään, niin et vaadi isyyden tunnustamista. kyllä sinä varmaan aikanaan löydät arvoisesi/ikäisesi miehen. toivon sinulle onnellista odotusta!

Vierailija
2/4 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ole parempi niin sinulle kuin lapselle, että hankkiudut eroon koko miehestä. vai on vielä pettänyt ja vaatii aborttia yms. muuta pois ja jos et halua häneltä mitään, niin et vaadi isyyden tunnustamista. kyllä sinä varmaan aikanaan löydät arvoisesi/ikäisesi miehen. toivon sinulle onnellista odotusta!

Niin onhan se niin etten vaadi ..... mut jos halua olla oikein V mäinen rupeaa sillä kiristämään ..... mua jossain vaihees et tehdään isyys koe jos se vain näkis jonkun miehen mun ja lapsen kans niin heti olis vahti koirat perässä .... Harmi siinä mieles ku mun poika on oppinut asumaan silleen ja tollein .... et meille saa tulla ...... jne on nyt 7 luokalla ja uus elämä hänen edessään . Tulee hyvin toimeen pojan kans ja saa tahtonsa läpi jos mä kiellän niin hän antaa luvan , toki murrkku käyttää hyväksi !!! ku sen pääs ei ole oikeasti muuta kuin SEKSI- IKÄVÄ*Ä MUT TOTTA ! sairas ..... Mut sillä on silti yli paljon vaikutus valtaa tässä kunnassa .............

nääs kerma porukka ulos päin ja sit sisältö on niin tyhjää vain koko miehellä ja hänen ystävillään ...niin väsynyt siihen .... Muutin tänne pienempään city noin about 10000 asuu kunnassa sori KAUPUNKI ja toki mun ystävät jäi sinne ja välit rupes hiipumaan mies oli mustis jos satun näkemän ex:än siel jne ,,, ja ystävät yrittivät kaikein keinon saada mut pois ..... mut en halunnut katsoa totutta silmiin" nyt on vähä vaikea ottaa yhteyt ku ollu 8 vuotta pois - kaikkilla omat perheet ja tullu uusia kamuja . meikä se on elänu hukkaan ... pitkä sivu tarinaa .... !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi pakottaa aborttiin.

Jos lapsen isyys vahvistetaan, isällä on elatusvelvollisuus, oikeus tavata lasta ja lapsi on isän perillinen. Isä ei voi testamentilla poistaa lapsen oikeutta lakiosaan (puolet perintöosasta). Toki voi olla vaatimatta nyt elatusmaksua, mutta se ei sinänsä poista velvollisuutta.

Jos isyyttä ei vahvisteta, mitään oikeuksia tai velvollisuuksia ei ole.

Olennaista siis on, vahvistetaanko miehen isyys vai ei.

Vierailija
4/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on äiti ja isä. Niinkun jokasella.

jos isyyttä ei vahvisteta, hän jää "isättömäksi" j aperinnöttömäksi.

Vaikka sinä et elareita haluaisikaan, Ne on tässä ihan pieni yksityiskohta.

Miksi lapsen isän tai aikuisten lasten etu menisi tuon pienen syntyvän lapsen edun edelle ? Eikö snun pitäsi olla lojaali omalle lapsellesi ennen kaikkea ?