minun lapseni on ollut huostaanotettuna.Haluaako joku kysyä jotain?
Kommentit (12)
Ammattiapua en saanut kuin sairaalassa ollessani. En koe syyllisyyttä,asia oli lapselle parempi silloin niin.ap
Vai onko kaikki vain tapahtunut teille ulkopuolelta, oletko vain ajautunut tilanteisiin vai oletko voinut vaikuttaa elämäsi kulkuun mitenkään?
Tuliko aloite sinulta vai sossulta?
Enhän sitä tietenkään valinnut että sairastun vakavasti.Mutta ehdottomasti olen oman elämäni valintoihin vaikuttanut,ei kaikki ole vain "ulkopuolelta" tullut. ap
minkä sairauden takia olit sairaalassa? Kauanko huostaanotto kesti? Miksei lapsi ollut isänsä luona sairautesi aikana?
Lapsen isä ei ollut lapsen kanssa tekemisissä silloin. Sairastin vakavaa masennusta.Huostaanotto kesti n.puoli vuotta.
Olen iloinen että olet toipunut ja että toivuit noinkin nopeasti.
Minkä ikäinen olit silloin? Näkyykö masennuksesi lapsessasi ja käytätkö vielä lääkkeitä?
Pääsikö lapsi perheeseen vai oliko puoli vuotta lastenkodissa?
Miten lapsi reagoi sijoitukseen ja kotiin palautukseen?
Se on aina niin suuri pelko siitä että leimataan huonoksi äidiksi tm. Minä ainakin olen ihan normaali työtätekevä äiti.En koe itseäni sen huonommaksi tai paremmaksi kuin kukaan muukaan..ap Vaan pakko myöntää että aikaa se vie ennen kuin on asiasta valmis puhumaan.
Lapsi pääsi perheeseen.Tottakai tämä jakso lapseen vaikutti ja vaikuttaa vieläkin. Mutta on ymmärtänyt sen että olin silloin sairas.Sai tutustua sairaalaan silloin ja olla välillä yötä minun kanssani.En syö enää lääkkeitä. ap
Ja saatko apua itsellesi, onko ystäviä, ammatti-ihmisiä auttamassa tilanteessa, mikä on johtanut huostaanottoon ? Podetko syyllisyyttä ?