onko väärin??
Olen vuoden ikäisen pojan äiti ja huomasin juuri olevani raskaana,
olen miettinyt abortin tekoa koska tiedän etten jaksa
olla vielä äiti uudelle vauvalle.
Kommentit (14)
olet kuitenkin jaksanut panna ilman ehkäisyä?!?
etkö ole ekalla kerralla oppinut miten niitä lapsia tehdään.
V*tuttaa tämmöset tyypit, jotka vielä viittii kysellä neuvoja VAUVA-palstalta!!!
Vaan kun lapseni ei ole perusterve!!!
ehkäisy on kyllä käytössä,mutta ilmeisesti pettänyt...
Vaan kun lapseni ei ole perusterve!!!
on parempi että teet abortin. Ei kai se ole ketään kohtaan väärin, jos itse olet valmis sen mukana tuomiin tunteisiin. Mitä mieltä isä on?
kuitenkaan kukaan ole ruusuja tuomassa sinulle. Tee miten haluat ja piä suus kiinni!
aivokasvain ja ei ole koskaan päässy sairaalasta kotia!!!
Lapsen isä on samaa mieltä ettei vielä toista perään...
Numero 2 ja 3 taitaa olla jotain 17 vee?
itse parhaiten haluatko tässä vaiheessa toista lasta. olisin varmasti itse myös abortin tekemässä jos olisin sinun tilalla...
olen vahvasti sitä mieltä, että jokaisen lapsen tulisi saada syntyä toivottuna eikä "pakkona". Muutenkin toivoisin, että ihmiset huomioisivat myös oman jaksamisensa miettiessään perheenlisäystä. Jos ajatus vauvasta tuntuu aivan mahdottomalta niin...
aivokasvain ja ei ole koskaan päässy sairaalasta kotia!!!
Olipas tosi kypsää. Pitäiskö teidän kakaroiden mennä johonkin habbo hotelliin leikkimään.
Tosin jos jaksat ajatella asiaa hiukan eteenpäin, niin millaista teillä on mahdollisesti n. 9 kk kuluttua, voisiko olla helpompaa tms.?
Minä en ainakaan tuomitse aborttia, mutta kuten olet huomannut, niin siitä ei kannata ainakaan täällä huudella.
En ole itse kokenut aborttia, mutta jos jostain löytäisit tietoa, siihen, että miten se saattaa vaikuttaa myöhemmin. Että et tekisi liian vaikeaa ratkaisua liian väsyneenä ja stressaantuneena ja ettei se ala myöhemmin kaduttamaan.
lapsen hoitamisesta, on korvien välissä vikaa ja pahasti.