Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sanokaas, saako synnytysten jälkeen tullun pömppismahan pois jumpalla,
06.12.2008 |
vai onko ainoa apukeino puukko? Olen muuten hoikka, mutta synnytysten jälkeen mahaan on jäänyt tuollainen ärsyttävä pömppis. Saako sen siis jumpalla tms. pois? Näyttää koko ajan kuin olisin viidennellä kuulla raskaana!
Kommentit (2)
Asiaa on tosin auttanut pitkä imetys...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itellä on kyllä pömppömaha ku en oo jaksanu jumpata, ei oo mun ala.:) Mutta tiiän montaki..esim. siskoni. Jumppaa päivittäin ja kun kunto sallii synytyksen jälkeen, lenkkeilee, juoksee..ja sillä on kyllä semmonen pyykkilauta et ihan kade oon :D Jumppa auttaa taatusti. (Niin ja hÄnellä tosiaan 7 raskautta takana!!!)