Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin olet tyytyväinen ulkonäössäsi??

Vierailija
06.12.2008 |

Kun tämä av-palsta on näiden upeiden mammojen paikka niin kertokaas mikä tekee teistä upean??

Jos jotain saisit muuttaa itsessäsi niin mitä se olisi?

Itse olen tyytyväinen koko pakettiin,kaikki on sopusoinnussa keskenään.Olen hoikka,minulla on paksut hiukset jotka saisivat kyllä olla hintun verran pidemmät ja yksi mikä olisi ihanaa että tämän luonnonkiharuuden saisi pois...kasvoni malli on ovaali ja lähes kaikki kampaus tyylit sopivat piirteisiini!Käteni ovat pienet ja sirot,kynnet ovat naisellisen pitkät ja hoidetut.Ihoni on aika hyvässä kunnossa mutta minulla on aikoinaan ollut akne ja hionta voisi tehdä kummia kasvoilleni vaikka nytkin ihan ok kunnossa on.

Persekin on upeassa kunnossa,ei ole selluliittiä ja malli on mukavan "täyteläinen" juuri oikeista kohdista,reidetkin on hoikat eivätkä hinkkaa mistään kohtaa yhteen.

Jahas,mitäs muuta...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit vihreät kissamaiset silmät ja sopivan kokoiset (c-kupin) rinnat. Myös nenä on pieni ja sievä, kasvot ylipäätään on minussa parasta. Samoin kädet on sirot. Vartalon mittasuhteet myös kunnossa (rinnat, vyötärö, lantio), paitsi nyt on painoa n. 5-7kg liikaa.

(mulla myös vähemmän viehättäviä piirteitä liian vaalea iho ja ohuet hiukset)

Mutta vastailkaapas muutkin. :)

Vierailija
2/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hampaat on nuoruudessa oiottu, mutta jostain syystä ne on alkaneet mennä takaisin alkuperäiseen asentoon. Hiukset taas rasvoittuu nopeasti, lisäksi ne on luonnonkiharat, mikä ärsyttää suuresti. Suoristan ne joka aamu ja illalla ne on ihan käkkärät. Rintoihin olen erityisen tyytyväinen. Edes kahdeksan vuoden imetys ei niitä kutistanut eikä venäyttänyt. Mun käsiä on kehuttu. Ne ovat sirot ja hyvin hoidetut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet: täyteläiset ja pehmeät

Vierailija
4/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit ja hoikat. Ihmettelen aina minkälaisia puhelinpylväitä ihmisten jalat on, kun kaikki saappaat mitä ostan on ihan liian väljiä varren kohdalta. Että minkälaisille pätykkäjaloille niitä tehdään...

Vierailija
5/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nätit kasvot ja söpö suu. Kroppani on varsin armollinen: näytän kohtuullisen solakalta, vaikka en tällä hetkellä olekaan missään timmissä kuosissa. Minussa on hyvää myös se, että kroppani ei kärsinyt synnytyksistä juuri lainkaan eli rinnat on terhakat ja vatsa on ok.

Vierailija
6/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, että olen lihaksikas ja kurvikas. Vyötäröni ja rintakehäni ovat ihan unelma, isot rinnat ja hoikkaa muuten.

Vierailija
7/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaatuni on tosin perussuomalaisen ohut, pinta kiiltävä eli lasimainen, mutta mun kampaajien (tähän mennessä elämässäni noin 8 eri kampaajaa) päässäni sattuu olemaan noin 3 kertaa sen verran hiuksia kuin suomalaisella keskimäärin. Pehko on siis tuuhea, vaikka yksittäinen hius ei olekaan paksu. Hiuksia on myös helppo laittaa, kun ohut hius taipuu helposti. Jos teen päästäni kiharapilven tai jonkun kampauksen, se kestää.

Mulla on myös kauniit sääret. Todella kapeat nilkat ja sirot, kapoiset pohkeet (ei kuitenkaan mitkään ihan rimppakintut).

Vierailija
8/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon karsee...Miten voi ero 20v ja 30v olla niin huikee...parikymppisenä tiesin olevani kaunis..nyt kammotus..kroppa on ihan ok, mutta mua kattoo perään enää rillejä tarvitsevat ja vanhat spuget...

Vierailija
9/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, etten ole tyytyväinen mihinkään kohtaan, välillä taas näytän ihan kivalta:) Hyvää varmaan aika tummansiniset kissamaiset silmät (vaaleat ripset, mut rajaus ja ripsari juhlissa toimii) ja hymy yhdellä hymykuopalla.

Kroppa suht ok, 167cm/57kg, jalat hoikat, mutta pienet jenkkakahvat löytyy. Vähitellen alan olla sinut noiden jenkkiksien kanssa, kun ne häviää kropastani viimeisenä ja tuolloin painan jo 54kg, joten ehkä ei tarvikaan enää näyttää 18-20-vuotiaalta ja elelen kahvojeni kanssa:) Onhan se ihan naisellistakin...

t.31v ja 2lasta

Vierailija
10/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös suorasta ja valkoisesta hammasrivistöstäni ja hyväkuntoisesta ihostani. Silmätkin on ihan nätit.

Jos jotain voisin muuttaa, haluaisin pidemmät sääret (koska olen tyypillinen persjalka). Myös pienempi peppu ja litteämpi vatsa tietysti kelpaisivat. Ja samantien voisi ottaa pois sellaiset viisi kiloa. Tasaisesti joka puolelta.

Vierailija
11/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen olen hiuksiini (pitkät, paksut, luonnostaan nätin laineikkaat ja oma, ihana tumma väri, en ole koskaan värjännyt)

Muuttaisin: painosta 16kg pois.

Vierailija
12/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vatsassa siis raskausarvet + sektioarpi, ja rinnoissa kyllä näkyy maidonnousun ja imetyksen jäljet. Ja on mulla aika nätit varpaat!

Vierailija
13/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hiukset on luonnostaan kivan vaaleat ja varsinki kesän jälkeen moni kampaaja on kysyny, että onko sulla raitoja tässä. Samoten tukkaa ON paljon ja kiiltää nätisti (tosin varjopuolena on se, että on aika hankala laitettava luonnontilassa ollessaan kun on niin liukas).

Sit kädet on nätit, kynnet vois olla nätimmät, mutta ite kädet on kivan sirot ja naiselliset, suht pitkät sormet ja kapeat, sirot ranteet ja muutenki kädet.

Myös jalat on suht sirot, nilkan ympäri yltää miehen koura huoleti ja jalkateräkin on suht pieni (tosi melko lättä...), hankala löytää kenkiä ku esim. sandaaleissa/juhlakengissä koko on 36(-37). Ja mikään mini-ihminen en muuten siis ole, 163cm pitkä.

Myös silmät on ihan ok, ja kasvot muutenkin. Mikään kaudeuden huippu en todellakaan ole, mutta ihan nätti ilmestys kuitenki. ;)

Ja nyt jätän ne negat suosiolla kertomatta, on niin kiva olo ku sai miettiä positiivisia ulkonäköjuttuja itestä!! =D

Vierailija
14/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen naisen ulkomuodossa jotain kehumisen arvoista pitää olla ;)

Vierailija
15/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen 40 v

Vierailija
16/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoa aika tavis---tällähetkellä upeet hiukset,kävin eilen kampaajalla

Vierailija
17/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta tekee upean tietty luonne ;-) Se ei voi olla näkymättä ulospäin.

Vierailija
18/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja minulla on erittäin suuret tissit (f),miehet katsoo koko ajan rintavarustustani ja varatut miehetkin kuolaavat vaikka oma muija olisi vieressä.Eli siis rintoihini olen tyytyväinen!

Vierailija
19/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin olen tyytyväinen:

silmiin: suurehkot ja vaalean siniset

nenään: mummoltani peritty siro malli

huuliin: sopivat amorinkaaret ja täyteläisyys

käsiin ja jalkoihin: normaalikokoiset, sirot

lantio-vyötärö -suhteeseen: vyötärö on n. 75% lantion leveydestä

pakko lisätä myös asiat joihin en ole tyytyväinen:

-ihon kalpeus

-15kg liikapaino (ihannepainostani)

-raskaat, pyöreän muodon menettäneet rinnat

-huono ryhti (ollut aina, olen astmaatikko)

Varmaan ainut asia joka ei liikuta puoleen eikä toiseen on raskausarvet

Vierailija
20/20 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paksuun tukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi