Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

• ylös 151
  • alas 63

Sivut

Kommentit (8037)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Saa nähdä josko tänään alkaisi. Vaikka pitää näin katsojana varautua että kausi siirtyy viimetipassa tai peruuntuu/keskeytyy kokonaan.

Joki muutos osallistujissa on ilmeisesti tullut.

Toivottavasti tänään päästäs jaksoa katsomaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan eka jakso jo kuvattu, vai nytkö vasta oikeasti alkaa?

Mää muistelin lukeneeni jostain että kuvaukset on aloitettu viikko sitten, mutta jouduttiin heti keskeyttämään. Eilen olis sitten jatkettu.
Mutta en tiedä onko sitten eilen aloitettu kokonaan alusta kuvaaminen , vai käytetäänkö sitä aikaisemmin kuvattua materiaalia jakson alussa tms.
Onhan tuo varmaan vähä erikoinen tilanne noille osallistujillekin :D

• ylös 33
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eka jakso jo kuvattu, vai nytkö vasta oikeasti alkaa?

Mää muistelin lukeneeni jostain että kuvaukset on aloitettu viikko sitten, mutta jouduttiin heti keskeyttämään. Eilen olis sitten jatkettu.
Mutta en tiedä onko sitten eilen aloitettu kokonaan alusta kuvaaminen , vai käytetäänkö sitä aikaisemmin kuvattua materiaalia jakson alussa tms.
Onhan tuo varmaan vähä erikoinen tilanne noille osallistujillekin :D

Totta... Vähän tyhmää, jos näyttelevät ensitapaamisen uudelleen. Saa nähdä, odotan innolla <3 

Muita?

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Mä odotan myös!
Meinaatteko kattoa jo kahdeksalta mtvltä vai ysiltä telkkarista? Ite olisin ehkä tykänny enemmän jos tulis samaan aikaan nettiin mitä telkkariin. Pysyisi paremmin täälläkin "live-keskustelu" käynnissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä odotan myös!
Meinaatteko kattoa jo kahdeksalta mtvltä vai ysiltä telkkarista? Ite olisin ehkä tykänny enemmän jos tulis samaan aikaan nettiin mitä telkkariin. Pysyisi paremmin täälläkin "live-keskustelu" käynnissä.

Ehdin vasta klo 21, mutta netistä katson. En tule tänne ennenkuin olen nähnyt :)

Toivottavasti saadaan hyvä keskustelu kuten aiemminkin!

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan myös!

Ehdin vasta klo 21, mutta netistä katson. En tule tänne ennenkuin olen nähnyt :)

Toivottavasti saadaan hyvä keskustelu kuten aiemminkin!

Jep, ja toivon mukaan voidaan olla ilkeilemättä. 

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Tykkäättekö Veronikan jalkatatuoinneista, minusta aivan järkyttävät, en muutenkaan ole tatuointien ihailija, mutta nimenomaan jalkatatuoinnit häiritsevär eniten.

• ylös 71
  • alas 28
Vierailija

No, ekoja mielipiteitä? Onpa kauniita naisia, eikä heti kättelyssä ikävän oloisiakaan! 

• ylös 48
  • alas 10

Sivut