Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas naita, suutuinko turhasta? Eronnut mies ei suostu luopumaan vanhasta sangysta, jossa on nukkunut ym. 10 vuotta ex-vaimonsa kanssa.

Vierailija
07.03.2007 |

Kun sänky on kuulemma niin hyvä.

Sanoin että en halua mennä samaan sänkyyn, mikä miehellä on ollut vaimonsa kanssa, niin mies sanoi että voihan hän nukkua siinä exän puolella.

Ja kysymys ei ole mistään rahasta, osallistuisin kyllä sängyn hankintaan. Ja mulla olisi uusi sänky, minkä ostin eron jälkeen, missä ei ole kukaan muu mies nukkunut.

Tuntuu että mies ei paljon kunnioita.

Itse ostin uudet lakanat ja pyyhkeet ym. ettei uuden miehen tarvi käyttää samoja, mitä mun ex.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän sinä miehen käytetyksi. Mitä väliä tuommoisella on?

Vierailija
2/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin siitä, että 10 vuotta vanha sänky on jo TODELLA VANHA JA KAPINEN! Sen puolesta jo pelkästään pitäisi vaihtaa.

Vai onko patjat jo vaihdettu ja sinä motkotat pelkästään rungosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ostin uudet lakanat ja pyyhkeet ym. ettei uuden miehen tarvi käyttää samoja, mitä mun ex.

Vierailija
4/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on usein vaikea löytää sänkyä, jossa on hyvä nukkua. Joten kun sellaisen on löytänyt niin siitä ei halua luopua. Mies on luultavasti huomannut, että sinun sängyssäsi tulee selkä kipeäksi. Sinähän olet ostanut sen itsellesi sopivaksi ja olet luultavasti muutaman kymmenen kiloa kevyempi kuin hän. Tarvisette ihan erilaiset patjat.

Ota selvää, mikä siinä vanhassa sängyssä on miehelle tärkeää, ja etsi sänky, jossa on samat hyvät ominaisuudet plus jotakin uutta kivaa, joka saa sängyn vaihdon maistumaan paremmalta.

Vierailija
5/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks toisekseen mistä tiedät ketä kaikkia siinä sängyssä on nukkunut..

Vierailija
6/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa vaadin miestäni ostamaan uuden auton kun siinä on voinut istua vaikka mikä vosu repsikan paikalla. Ja ties vaikka olisivat tehneet SITÄKIN autossa.

Niin kaikki vaatteet meni uusiks kanssa koska ei peskone pese pois niitä ex-pöpöjä.

Tulihan se kalliiksi kun kaikki astiatkin piti vaihtaa kun mä en samasta kupista juo kuin joku vosu, sehän olis kamalaa. Tietysti se vessanpöntön vaihtaminen meni varmaan vähän liiallisuuksiin, mutta ajattelin että saan vielä jonkun kupan siitä.

Vierailija
7/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pölypunkit siellä syö. Ja siinä toisten ihmisten paskassa pitäisi nukkua.

Pelkkä petauspatjakin pitäisi vaihtaa 4 vuoden välein jokaisen ihmisen.

-ap

Vierailija
8/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sänky on vanha, ei se että se on eksän, kuten alkujaan kysyit. Sitähän sinä valitit, et sängyn ikää.

Vierailija
9/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että sänky on vanha, ei se että se on eksän, kuten alkujaan kysyit. Sitähän sinä valitit, et sängyn ikää.

Vierailija
10/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi vaan miehen, niin asia olisi vähän erilainen. Meidän bakteerikantamme sekoittuu muutenkin. Mutta just se exän jätökset tuntuu iljettäviltä. Tyyny missä on exän kuolaa, ja petauspatja missä on länttejä exän kuukautis-ohivuodoista.

Mua vaan kuvottaa, ja musta tuntuu että mua ei kunnioiteta jos kerron että se on musta epämiellyttävää.

-ap

Vierailija
11/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin ne eksän bakteerikannat sun muut.

Vierailija
12/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen värkki on kuitenkin ollut exän lävessä myös. Älä edes pussaa, miehen kielikin on saattanut olla siellä samassa lävessä tai ties missä muussa lävessä.

Vierailija
13/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en mieheltä mitään kyselisi vaan ostaisin uuden sängyn ja pyytäisin mihiä kantamaan vanhan roskikseen. Kyllä minä haluan uuden sängyn ja miehen.

Vierailija
14/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisen avuton olet kun pitää marista täällä. Hoida asia äläkä valita.

Vierailija
15/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsisuss

Vierailija
16/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta on jo noin 18 vuotta, toivottavasti ovat hankkineet edes uudet patjat.

Vierailija
17/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky ja mies vaihtoon. 

En nukkuisi samassa sängyssä, jossa exä nukkunut ja sekstaillut. Meni meillä sänky vaihtoon ennen kuin muutettiin yhteen. 

Vierailija
18/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin se on just noin, uusi sänky ja lakanat..psykologista- vaikka oltais yhä kavereita. ja asuntokin uudelta phjalta.

Vierailija
19/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mun sängyssä on ex ollut. Nyt on uudet patjat.

Vierailija
20/23 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen värkki on kuitenkin ollut exän lävessä myös. Älä edes pussaa, miehen kielikin on saattanut olla siellä samassa lävessä tai ties missä muussa lävessä.

Ihan sama tuli mieleen. Että kuinka voi ottaa sisäänsä saman elimen kuin ex-vaimo, mutta ex vaimon käyttämä sänky on vaikea pala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme